Itku tuli, yläkoululainen taas etäkouluun
Neljä päivää koulu auki ja taas sama psk alkaa. En jaksa! T. Väsähtänyt äiti
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Miten tällaiset selviytyvät koulujen loma-ajoista?
Onko oikeasti pakko olla näin veemäinen. Kyse ei varmaankaan siitä että äiti ei halua olla lapsensa kanssa, vaan kyse on siitä että joillain, itseasiassa aika monellakin lapsella on haasteita oppia etäkoulussa. Lisäksi nuorelle ja lapselle sosiaaliset kontaktit ovat tärkeitä. Eiköhän tässä äiti ole vain huolissaan lapsensa oppimisesta. Toivon kivempaa elämää sulle, ettei tarvitsi oksentaa anonyymisti pahaa oloaan muihin.
Vierailija kirjoitti:
Me on jo haettu yläkoululaiselle kahden viikon loma. Nyt keplotellaan 16.5. asti. Sen jälkeen ei mene enää ko paikkaan muuta kuin pokkaamaan päättötodistukswn.
Etäkoulu oli ainoastaan ihanaa. En tajua moista ulinaa.
Ei tietenkäänvoi olla kuin ihanaa, jos se sinulle on.
Keplittelette 16.5 saakka ja sen jälkeen lomaa. Miksi ihmeessä. Oletko tartuntojen oraakkeli vai koronahysteerikko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me on jo haettu yläkoululaiselle kahden viikon loma. Nyt keplotellaan 16.5. asti. Sen jälkeen ei mene enää ko paikkaan muuta kuin pokkaamaan päättötodistukswn.
Etäkoulu oli ainoastaan ihanaa. En tajua moista ulinaa.
Ei tietenkäänvoi olla kuin ihanaa, jos se sinulle on.
Keplittelette 16.5 saakka ja sen jälkeen lomaa. Miksi ihmeessä. Oletko tartuntojen oraakkeli vai koronahysteerikko?
Koska silloin on arviointi tehty eikä ole enää väliä meneekö vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin lapselle mieluummin koronatartunnan. Itse olen jo saanut rokotuksen ja se on pääasia.
Ap
Heko heko, ihan jo tämä viimeistään paljastaa provoksi "ap:n" aloituksen. Muuten olis voinu melkeen mennä läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tällaiset selviytyvät koulujen loma-ajoista?
Onko oikeasti pakko olla näin veemäinen. Kyse ei varmaankaan siitä että äiti ei halua olla lapsensa kanssa, vaan kyse on siitä että joillain, itseasiassa aika monellakin lapsella on haasteita oppia etäkoulussa. Lisäksi nuorelle ja lapselle sosiaaliset kontaktit ovat tärkeitä. Eiköhän tässä äiti ole vain huolissaan lapsensa oppimisesta. Toivon kivempaa elämää sulle, ettei tarvitsi oksentaa anonyymisti pahaa oloaan muihin.
Miksi tällaisen nuoren vanhempi ei ole yhteydessä luokanvalvojaan ja kuraattorin? Jos koulu ei suju etänä, niin pyytäkää tukiopetusta ja muita tukitoimia. Itse asiassa olette antaneet ajan vain kulua ja nyt vuoden päästä itketään kun ei suju. Vuoden aikana lapsi olisi saatu tehostettuun tukeen ja hänellä olisi oikeus opiskella lähinä koko ajan. Joissakin kouluissa on etäopetus evätty niiltä, jotka eivät siihen kyenneet viime keväänä. Kannattaa siis olla aktiivinen ja pyytää tukitoimia. Valittamalla se homma ei parane.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin lapselle mieluummin koronatartunnan. Itse olen jo saanut rokotuksen ja se on pääasia.
ApHeko heko, ihan jo tämä viimeistään paljastaa provoksi "ap:n" aloituksen. Muuten olis voinu melkeen mennä läpi.
Palstanlukutaitosi on 0
Silloin ollaan lomalla, eikä tarvitse oppia mitään.
Siitä se monella kiikastaa, että etänä ei ole ohjausta yhtä paljon tarjolla kuin tunnilla.