Oletteko huomanneet kun miespuolinen työkaveri eroaa parisuhteessa...
..hän alkaa yrittää epätoivon vimmalla (lähes) kaikkia naispuolisia työkavereitaan? Kunhan vaan jonkun saisi!
Kommentit (22)
Johtuu varmaan siitä kun parisuhteessa kontaktit muihin naisiin ovat minimaaliset ja sitten erotessa huomataan että ainoat hymyillen tervehtivät naiset ovat työkavereita. Ja siitä ystävällisesti hymystä aletaan kuvitella jotain ihan muuta.
Naisissa olen huomannut vastaavan, miehissä en.
Enpä ole huomannut. Voihan sitä varmasti niinkin käydä, varsinkin jos on se jätetty osapuoli. Pitäisi saada itseluottamus takaisin joten sitä huomiota ja hyväksyntää hakee sieltä mistä sitä on helpoiten saatavilla. En kyllä näe mitenkään sukupuolittuneena asiana tuota, yhtä hyvin voisin kuvitella jätetyn naisenkin niin tekevän.
vuonna 2021, #metoo-psykoosien jälkeen?
juuhjooh
No en. Ja miesvaltaisella alalla on töitä tehnyt nyt 23v, Nytkin 97% firman henkilökunnasta on miehiä.
Vierailija kirjoitti:
voi jeesuksenvittu miten typeriä tämän palstan naiset ja niiden aloitukset voi olla
Linkkaapa tähän muutama fiksu aloitus minkä olet itse tehnyt niin saadaan vähän mallia.
Enpä ole, mutta en muutenkaan tiedä kovinkaan montaa juuri eronnutta miestä meidän työpaikalta. Heitä ei siis ole ollut tai eivät ole huudelleet työpaikalla erostaan.
Vierailija kirjoitti:
Johtuu varmaan siitä kun parisuhteessa kontaktit muihin naisiin ovat minimaaliset ja sitten erotessa huomataan että ainoat hymyillen tervehtivät naiset ovat työkavereita. Ja siitä ystävällisesti hymystä aletaan kuvitella jotain ihan muuta.
Saattaahan se olla noinkin. - Ylipääään on mukavaa, jos joku tervehtii ja vilauttaa hymyn kun eron jälkeen saattaa olla hyvin rikki ja vaarassa katkeroitua ja tai ainakin syyttää omasta pahasta olostaan kaikkia naisia, jossa taas ei ole mitään järkeä. Sinkkuna (miehenä) olen kyllä ollu laittavinani merkille, että on kahden laisia miehiä. Osa tuntuu olevan ja elävän alinomaan sinkkuna ilman kumppania ja vasaavasti osa miehisä untuu aina löytävän iselleen verraen lyhyessä ajassa kumppanin. Tässä kohtaa on pieni kiusaus näpäyttää ja kysyä, että mahtavatko he edes osata elää ja olla yksin. Toki tällaisiakin hieman reppanoita, joka eivät oikein ule toimeen itsekseen ilman kumppania tai ainakin jotain, joka huolehtisi osasta tavanomaisista kotiaskareista olen hämmästyksekseni saanut kohdata. (Esimerkiksi eräs lääkärimies vei tyttärelleen pyykkinsä pestäväksi; hän oli kuulemma ni-in kiireinen, ettei itse ehtinyt).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voi jeesuksenvittu miten typeriä tämän palstan naiset ja niiden aloitukset voi olla
Linkkaapa tähän muutama fiksu aloitus minkä olet itse tehnyt niin saadaan vähän mallia.
Sinuako jokainen sinkkumies iskee aina ja kaikkialla?
Meidän työpaikalla miehet alkavat jahtaamaan kaikkia naisia jo hyvissä ajoin ennen eroa. Ns. varmistellaan, ettei tarvitse yksin jäädä.
Miehet on aika pitkälti tuollaisia. Jo siinä vaiheessa kun suhteessa on hieman tylsää, aletaan monesti lähettelemään vanhoille heiloille viestejä ("olet usein mielessäni" ym. ällöä) ja flirttailemaan pakonomaisesti niillekin jotka eivät sitä kaipaa. Uusi kumppani hankitaan toki lennossa eron jälkeen - mitäs sitä nyt eroa mielessään puimaan.
Missä ihmeen käsienheiluttelutyössä porukka on, jos tällaista ehtii työpaikallaan harrastamaan?
Vierailija kirjoitti:
Meidän työpaikalla miehet alkavat jahtaamaan kaikkia naisia jo hyvissä ajoin ennen eroa. Ns. varmistellaan, ettei tarvitse yksin jäädä.
siitä #metoosta on jo yli kolme vuotta. mikähän tämä työpaikkasi mahtaa olla?
Niin tietysti, onko jotenkin yllättävää että mies on pillun perään. Aika vähän taidat miehistä tietää. Onnistumisprosentti keskivertomiehellä on niin huono, että kannattaa yrittää niin paljon kuin mahdollista. Joskus saattaa tärpätä vaikka se harvinaista onkin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on aika pitkälti tuollaisia. Jo siinä vaiheessa kun suhteessa on hieman tylsää, aletaan monesti lähettelemään vanhoille heiloille viestejä ("olet usein mielessäni" ym. ällöä) ja flirttailemaan pakonomaisesti niillekin jotka eivät sitä kaipaa. Uusi kumppani hankitaan toki lennossa eron jälkeen - mitäs sitä nyt eroa mielessään puimaan.
Toisaalta käsittämätöntä ja järjen vastaisa on juuri se, että osa miehistä tuntuu aina löytävän rinnallen kumppanin.
Hätäisempi voisi tehdä jopa päätelmän, että miehelle on eduksi kumppania hakiessaan jos hän on korjaan hän on, ainakin tiettävästi ollut parisuhteessa aiemminkin. Sen sijaan jos mies on ennättänyt elämään sinkkuna vanhmmaksi (sanotaanko yli 35 vuotiaaksi) niin hän on todennäköisemmin sinkkuna jatkossakin kun taas suunnilleen samanikäinen eronnut mies on häntä todennäköisemmin nopeammin "taas" parisuhteessa.
Eikä kyse ole niin yksinkertaisesta asiasta kuin, että eronnut mies olisi eksovertti ja näin supliikkna ja ulospäin suuntautuneempana kumppanin löytaminen olisi mutkattomampaa kuin 35+/ - vuotiaan "ikisinkku" miehen, joka ei ole sen paremmin eksovertti kuin introvertti, vaan enempi jotain näiden ääripäiden väliltä; niinkuin kai useimmat ovat.
Jos avauksessa olisi mies-sana korvattu sanalla ihminen, niin se voisi pitää paremmin paikkansa!
En, mutta olen huomannut, että kun mies eroaa, niin siitä tulee yhtäkkiä superaktiivinen somessa. Voi sitä tykkäyksien ja päivitysten määrää ihmiseltä, joka ei ole vuosiin somea käyttänyt.
Ei olla huomattu. Mene pois.