Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen kuvalla tehty feikkiprofiili Tinderiin

Vierailija
05.05.2021 |

Tai niin ainakin väittää.

Eilen selvisi, että joitakin kuukausia sitten joku minulle tuntematon kaveri oli laittanut kuvakaappauksen "feikkiprofiilista" mieheni kuvan kanssa. En tutkinut hänen viestejään, jos niin luulette. Selasimme hänen vanhoja viestejä hänen omasta aloitteestaan (tallensi numeroita ja poisti turhia keskusteluita). Kysyin mieheltä, miksi ei ole minulle kertonut tällaisesta, vastasi vain että varmaan unohti koko jutun.

Meillä on vakiintunut suhde, ja selviää että hänen kuvillaan on "feikkiprofiili" Tinderissä, josta sen voi nähdä koko lääni, ja hän ajattelee että väliäkös tuolla ja sanoo unohtaneensa koko asian, vaikka tuon viestin saapumisen aikana olemme viettäneet yhdessä aikaa? Eikä ole tehnyt asialle mitään, esimerkiksi ilmiantanut feikkiprofiilia tai yrittänyt poistattaa sitä?

Nyt sanoo, että suutun ihan turhasta, koska väliäkös koko asialla. No onhan sillä väliä! Eikö ensimmäisenä tulisi normaalilla ihmisellä mieleen, että o-ou joku on tehnyt feikkiprofiilin deittailusovellukseen, kerronpa kumppanilleni asiasta ettei luule sitä omaksi piiloprofiilikseni jos joku asiasta hänelle kertoo?

Toinen asia mikä minua häiritsee, on se että miehelle on ihan sama, jos kaikki sinkut lähietäisyydellä luulee hänen olevan Tinderissä, vaikka on oikeasti parisuhteessa. Ihmiset tuntevat täällä toisensa ja puhuvat asioista ja ihmisistä, ja mistä sen nyt tietää, mitä kylillä puhutaan meidän parisuhteesta. En minä halua, että minusta puhutaan naisparkana, jonka mies on ehkä Tinderissä.

Suutunko nyt ihan turhasta? Asiaa ei helpota se, että muutamia luottamusongelmia on ollut aikaisemmin, sekä se, että mm viime vuonna eräässä paikallisessa iltatapahtumassa kuulin, että "jos Maija Meikäläinen olisi täällä, Pertti (eli mieheni) juoksisi tämän perässä". En tiedä, sanottiinko tuo vahingossa minun kuullen, vai että se ei ollut minun kuultavaksi tarkoitettu. Eli minusta paikallisilla on jo käsitys, että miehelläni olisi kiinnostusta muihin ja on minun kanssani vain kun ei muutakaan saanut. Mitä hemmettiä minun pitäisi nyt tehdä?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Selasimme hänen vanhoja viestejä hänen omasta aloitteestaan (tallensi numeroita ja poisti turhia keskusteluita)."

En vaan osaa kuvitella tuollaista tilannetta. Mieheni alkaisi selata vanhoja viestejään tallentaakseen numeroita ja poistellakseen turhia ja pyytäisi minut kaverikseen.

Eli en usko. Ellei avaus kokonaisuudessaan ole trolli niin väitän, että kyllä tässä on taas kerran tutkittu toisen puhelinta.

No ei pyytänyt kaverikseen. Näytti jotain kuvaa ryhmäkeskustelusta, istuin sängyssä hänen vieressään ja jatkoimme selaamista. Ei meillä kai salattavaa pitäisi olla, joten se että istun vieressä kun selaa puhelintaan, ei pitäisi olla ongelma. Siinä selaillessa näin viestiketjun nimellä, josta en ole ennen kuullut ja kysyin mitä olette hänen kanssaan keskustelleet. Itse hän sitä viestiketjua näytti.

Eikö edelleenkään ole provo. Olisi parempaakin tekemistä kuin tällaisesta kirjoittaminen vitsillä! Ap

Kirjoitustyylisi tunnistaa, ap. Jälleen yksi keksitty tarina.

Vierailija
42/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Selasimme hänen vanhoja viestejä hänen omasta aloitteestaan (tallensi numeroita ja poisti turhia keskusteluita)."

En vaan osaa kuvitella tuollaista tilannetta. Mieheni alkaisi selata vanhoja viestejään tallentaakseen numeroita ja poistellakseen turhia ja pyytäisi minut kaverikseen.

Eli en usko. Ellei avaus kokonaisuudessaan ole trolli niin väitän, että kyllä tässä on taas kerran tutkittu toisen puhelinta.

No ei pyytänyt kaverikseen. Näytti jotain kuvaa ryhmäkeskustelusta, istuin sängyssä hänen vieressään ja jatkoimme selaamista. Ei meillä kai salattavaa pitäisi olla, joten se että istun vieressä kun selaa puhelintaan, ei pitäisi olla ongelma. Siinä selaillessa näin viestiketjun nimellä, josta en ole ennen kuullut ja kysyin mitä olette hänen kanssaan keskustelleet. Itse hän sitä viestiketjua näytti.

Eikö edelleenkään ole provo. Olisi parempaakin tekemistä kuin tällaisesta kirjoittaminen vitsillä! Ap

Kirjoitustyylisi tunnistaa, ap. Jälleen yksi keksitty tarina.

Suosittelen sinulle pientä sometaukoa, jos luulet tunnistavan jonkun anonyymin pelkän kirjoituksen perusteella. Ei ole provo, enkä juurikaan tee tänne aloituksia. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko miehesi on hyvin heikkolahjainen tai sitten on osallisena tuossa asiassa.

Vierailija
44/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehto 1:

Sano, että jos hän ei tee, nii sinä teet rikosilmoituksen siitä että joku esiintyy hänenä siellä. Kerro sitten meille, miten miehesi reagoi. Jos hermostuu, niin sano, että "tuo on erittäin selvä merkki siitä, että ihan itse oletkin sen luonut!". Tuossa vaiheessa miehen on pakko myöntää, että olet oikeassa.

Vaihtoehto 2:

Luo sinne itsellesi feikkiprofiili, ja mee laittaa sille viestiä ja sovi treffit yleisellä paikalla töiden jälkeen. Laittaudu aamulla jo valmiiksi, ja jos mies kyselee siitä jotain niin sano, että töissä on jokin tärkeä juttu kuten työkaverin syntymäpäivään liittyvä asia.

Kysy mitä hän tekee töiden jälkeen, ja katso valehteleeko. Jos ei ainakaan myönnä, niin viimeistään töiden jälkeen sovittuna aikana kun tapaatte, on hänen aika selittää koko juttu.

Miehen on pakko myöntää :,D et ole tavannut kunnon pleijeriä, mitään ei myönnetä vaikka jäisi housut kintuissa kiinni itse teosta, nainen on vain nähnyt unta tai jotenkin hullu, tuollaista EI TAPAHTUNUT.

Vierailija
45/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku jo sanoi niin Facebook -profiili pitää olla että voi luoda Tinder-profiilin. Etsi Facebookista sillä samalla nimellä jolla se sun ukkosi "valeprofiili" oli ja katso mitä löytyy..

Vierailija
46/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten joku jo sanoi niin Facebook -profiili pitää olla että voi luoda Tinder-profiilin. Etsi Facebookista sillä samalla nimellä jolla se sun ukkosi "valeprofiili" oli ja katso mitä löytyy..

Löytyi vain yksi kuvaton ilman mitään infoa. Mutta aika vaikeaa tietää, kenen oikeasti on? Ap

Vierailija
47/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestiko tarvitaan facebook profiili? Mun miehellä ei oo ja tavattiin Tinderissä.

Vierailija
48/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyi vain yksi kuvaton ilman mitään infoa. Mutta aika vaikeaa tietää, kenen oikeasti on? Ap

Luo feikkiprofiili kauniin naisen kuvalla ja pyydä kaveriksi.

Vierailija
49/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nykyään tarvi olla FB profiilua kun on Tinderissä? Eikö se muuttunut jokin aika sitten.

Vierailija
50/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Google-profiili tai puhelinnumero riittää. Facebook-profiili ei ole enää pakollinen Tinderin takia.

Vierailija
51/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi olla Face-profiilia

Vierailija
52/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on sinulle jos joku on tehnyt feiikiprofiilin miehestäsi Tinderiin? Miehesi ei ole Tinderissä vaan on valinnut sinut.

Vierailija
53/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Google-profiili tai puhelinnumero riittää. Facebook-profiili ei ole enää pakollinen Tinderin takia.

Ok. Se on sitten muuttunut. Omista tinder-ajoista jo niin kauan että sen pohjalta kommentoin.

- se joka kirjoitti tuon ekan facebook-kommentin

Vierailija
54/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää koijataan. Selityksen makua.

Vierailija
55/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tekee tavispenan naamalla feikkiprofiilin jonka sijainti sattuu vielä olemaan 2 km sisälllä teiltä ja mitä se sillä saavuttaisi. 😂 taas ap:tä viedään kun pässiä narussa.

No kuule tätäpä mietin itsekin! En ymmärrä ollenkaan, miksi kukaan tekisi mueheni kuvilla feikkiprofiilia. Ja vielä ihan tavallisella kuvalla, ei millään sikspäkkiherutuskuvalla!

En ole pässi, tämä vain selvisi eilen. Kun suutuin, mies vain käänsi kylkeä sängyssä ja alkoi nukkua! Olen vain shokissa, koska itse olen tähän suhteeseen satsannut paljon. Ap

OoN ShOkiSsA omG!!!! Tyhmä luuska. :D 

Kiitos ystävällisistä sanoistasi. Toivottavasti tuli hyvä mieli. Ap

Vierailija
56/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan mahdollista, että joku olisi luonut feikkiprofiilin tinderiin. Tiedän, koska eräs kaveri kokeili tinderiä ensin näin. Itse en ole koskaan sitä edes käyttänyt, joten ei tarkempaa tietoa miten toimii.

Älä siis menetä malttiasi ihan totaalisesti. Vaadi vaan mieheltäsi nyt selitys ja osoitus siitä, ettei hän ole siellä. Sano, että kai ymmärrät tilanteen sinun näkökulmasta katsottuna. Jollei muka ymmärrä, niin siitä voi tehdä omat päättelyt. Ihan aiheesta olet huolestunut, mutta on myös mahdollista, että mies ei oikeasti ole siellä. Nyt pitää ajatella mahdollisimman kylmänviileästi, vaikka tiedän että se on vaikeaa. Tsempit.

Vierailija
57/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin profiilin pystyi luomaan juuri niin että vaikka Facebookissa ei olisi ollut kuvia tms eli feikkiprofiili siellä niin kuvat Yms pystyi lisäämään Tinderissä.

Jos on miehen omia tekosia niin ei tuossa ole mielestäni edes anteeksiannettavaa, selkeä juttu ettei mies ole tyytymässä pelkästään ap:n seuraan ja se on ongelma jota on vaikea ratkaista jos mies ”menee nukkumaan” kun ap miettii etsiikö mies muita naisia. Vielä ällöttävämpää että etsii niitä naisia feikkinimellä ja tietenkin omaa ikäänsä nuoremmalla iällä.

Vierailija
58/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan mahdollista, että joku olisi luonut feikkiprofiilin tinderiin. Tiedän, koska eräs kaveri kokeili tinderiä ensin näin. Itse en ole koskaan sitä edes käyttänyt, joten ei tarkempaa tietoa miten toimii.

Älä siis menetä malttiasi ihan totaalisesti. Vaadi vaan mieheltäsi nyt selitys ja osoitus siitä, ettei hän ole siellä. Sano, että kai ymmärrät tilanteen sinun näkökulmasta katsottuna. Jollei muka ymmärrä, niin siitä voi tehdä omat päättelyt. Ihan aiheesta olet huolestunut, mutta on myös mahdollista, että mies ei oikeasti ole siellä. Nyt pitää ajatella mahdollisimman kylmänviileästi, vaikka tiedän että se on vaikeaa. Tsempit.

Mies taitaa olla se kylmän viileä. Kuka ei halua keskustella tuollaista asiaa loppuun heti kun rakas ihminen johon on sitoutunut jää ihmettelemään mistä on kysymys? Syyllinen.