Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen kuvalla tehty feikkiprofiili Tinderiin

Vierailija
05.05.2021 |

Tai niin ainakin väittää.

Eilen selvisi, että joitakin kuukausia sitten joku minulle tuntematon kaveri oli laittanut kuvakaappauksen "feikkiprofiilista" mieheni kuvan kanssa. En tutkinut hänen viestejään, jos niin luulette. Selasimme hänen vanhoja viestejä hänen omasta aloitteestaan (tallensi numeroita ja poisti turhia keskusteluita). Kysyin mieheltä, miksi ei ole minulle kertonut tällaisesta, vastasi vain että varmaan unohti koko jutun.

Meillä on vakiintunut suhde, ja selviää että hänen kuvillaan on "feikkiprofiili" Tinderissä, josta sen voi nähdä koko lääni, ja hän ajattelee että väliäkös tuolla ja sanoo unohtaneensa koko asian, vaikka tuon viestin saapumisen aikana olemme viettäneet yhdessä aikaa? Eikä ole tehnyt asialle mitään, esimerkiksi ilmiantanut feikkiprofiilia tai yrittänyt poistattaa sitä?

Nyt sanoo, että suutun ihan turhasta, koska väliäkös koko asialla. No onhan sillä väliä! Eikö ensimmäisenä tulisi normaalilla ihmisellä mieleen, että o-ou joku on tehnyt feikkiprofiilin deittailusovellukseen, kerronpa kumppanilleni asiasta ettei luule sitä omaksi piiloprofiilikseni jos joku asiasta hänelle kertoo?

Toinen asia mikä minua häiritsee, on se että miehelle on ihan sama, jos kaikki sinkut lähietäisyydellä luulee hänen olevan Tinderissä, vaikka on oikeasti parisuhteessa. Ihmiset tuntevat täällä toisensa ja puhuvat asioista ja ihmisistä, ja mistä sen nyt tietää, mitä kylillä puhutaan meidän parisuhteesta. En minä halua, että minusta puhutaan naisparkana, jonka mies on ehkä Tinderissä.

Suutunko nyt ihan turhasta? Asiaa ei helpota se, että muutamia luottamusongelmia on ollut aikaisemmin, sekä se, että mm viime vuonna eräässä paikallisessa iltatapahtumassa kuulin, että "jos Maija Meikäläinen olisi täällä, Pertti (eli mieheni) juoksisi tämän perässä". En tiedä, sanottiinko tuo vahingossa minun kuullen, vai että se ei ollut minun kuultavaksi tarkoitettu. Eli minusta paikallisilla on jo käsitys, että miehelläni olisi kiinnostusta muihin ja on minun kanssani vain kun ei muutakaan saanut. Mitä hemmettiä minun pitäisi nyt tehdä?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko sinen täppä profiilissa? Se meinaa että on omin seffien vahvistettu, eli feikki ei voi olla.

Minkälainen täppä? En itse ole käyttänyt Tinderiä vuosiin. Tarkistan kun mies tulee kotiin. Ja jos kuvakaappausta/viestiketjua ei ole enää olemassa, niin siitähän voi jo taas jotain päätellä. Ap

22/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on raukka. Vielä kehtaa valehdella toisten naisten jahtaamisen lisäksi. Älä vaan anna helpolla anteeksi.

Pelkään, että kuitenkin annat hänelle uuden mahdollisuuden ja tulet saamaan vielä pahemmin henkisesti turpiisi.

Et ole tuon kärsimyksen arvoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tota jos tämä ei ole provo niin miehes valehtelee niin et korvat heiluu. Oikeasti tietämätön ja syytön ihminen joka saa tietää että joku etsii naisia hänen varastamalla kuvallaan olisi hämmillään ja varmasti haluasi ottaa selvää asiasta heti jopa olla poliisiin yhteydessä. Siinähän voi olla ainekset rikoksille johon sitte itse joutuu sekaan jos tämä tuntematon tekee jotain näille houkuttelemilleen naisille.

Jos saisin itse tietää että joku sairas houkuttelee naisia minun kuvilla soittaisin poliisille. En halua jonkun muun tekemiä mahdollisia rikoksia mun niskaan. Muutenkin vituttaisi todella paljon ja haluaisin kovasti tietää kuka on profiilin tehnyt ja miksi. T mies 31

Vierailija
24/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tota jos tämä ei ole provo niin miehes valehtelee niin et korvat heiluu. Oikeasti tietämätön ja syytön ihminen joka saa tietää että joku etsii naisia hänen varastamalla kuvallaan olisi hämmillään ja varmasti haluasi ottaa selvää asiasta heti jopa olla poliisiin yhteydessä. Siinähän voi olla ainekset rikoksille johon sitte itse joutuu sekaan jos tämä tuntematon tekee jotain näille houkuttelemilleen naisille.

Jos saisin itse tietää että joku sairas houkuttelee naisia minun kuvilla soittaisin poliisille. En halua jonkun muun tekemiä mahdollisia rikoksia mun niskaan. Muutenkin vituttaisi todella paljon ja haluaisin kovasti tietää kuka on profiilin tehnyt ja miksi. T mies 31

Kiitos vastauksestasi. Ei ole provo, tämä on nyt ihan todellinen tilanne itselle. Näin minäkin ajattelisin, että jos joku käyttäisi minun kuvaani deittisovelluksessa, niin haluaisin tietää että miksi. En ymmärrä ollenkaan, miksi kukaan suhtautuisi asiaan asenteella ihan sama, ja jättäisi kumppanille kertomatta.. jos olisi puhtaat jauhot pussissa.

En tiedä mitä tehdä. Olen muuttanut kauas miehen perässä. Suhdetta takana muutama vuosi, ja vakiinnuttu ollaan, olemme viime vuoden lopussa muuttaneet yhteen. Tähänkö tämä nyt kaatuu.. Ap

Vierailija
25/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehto 1:

Sano, että jos hän ei tee, nii sinä teet rikosilmoituksen siitä että joku esiintyy hänenä siellä. Kerro sitten meille, miten miehesi reagoi. Jos hermostuu, niin sano, että "tuo on erittäin selvä merkki siitä, että ihan itse oletkin sen luonut!". Tuossa vaiheessa miehen on pakko myöntää, että olet oikeassa.

Vaihtoehto 2:

Luo sinne itsellesi feikkiprofiili, ja mee laittaa sille viestiä ja sovi treffit yleisellä paikalla töiden jälkeen. Laittaudu aamulla jo valmiiksi, ja jos mies kyselee siitä jotain niin sano, että töissä on jokin tärkeä juttu kuten työkaverin syntymäpäivään liittyvä asia.

Kysy mitä hän tekee töiden jälkeen, ja katso valehteleeko. Jos ei ainakaan myönnä, niin viimeistään töiden jälkeen sovittuna aikana kun tapaatte, on hänen aika selittää koko juttu.

Vierailija
26/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehto 1:

Sano, että jos hän ei tee, nii sinä teet rikosilmoituksen siitä että joku esiintyy hänenä siellä. Kerro sitten meille, miten miehesi reagoi. Jos hermostuu, niin sano, että "tuo on erittäin selvä merkki siitä, että ihan itse oletkin sen luonut!". Tuossa vaiheessa miehen on pakko myöntää, että olet oikeassa.

Vaihtoehto 2:

Luo sinne itsellesi feikkiprofiili, ja mee laittaa sille viestiä ja sovi treffit yleisellä paikalla töiden jälkeen. Laittaudu aamulla jo valmiiksi, ja jos mies kyselee siitä jotain niin sano, että töissä on jokin tärkeä juttu kuten työkaverin syntymäpäivään liittyvä asia.

Kysy mitä hän tekee töiden jälkeen, ja katso valehteleeko. Jos ei ainakaan myönnä, niin viimeistään töiden jälkeen sovittuna aikana kun tapaatte, on hänen aika selittää koko juttu.

Taidan kokeilla ensimmäistä vaihtoehtoa... lisää ideoita saa laittaa. Ap

Vierailija
27/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne kuvat samoja, kuin esim miehen Instagramissa/Facebookissa? Jos on feikkirprofiili, sen tekijä on voinut ottaa kuvat sieltä. Ja onko profiili vahvistettu, eli onko sellainen sininen merkki nimen vieressä? Vahvistetut profiilit on 100% varmuudella aitoja

Vierailija
28/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole totta! Tutkin puhelintani mitä olemme tehneet tuolloin kun kaveri on miehelle kuvakaappauksen lähettänyt, niin emme ole juurikaan viestitelleet tai soitelleet ja olen ollut kotipaikkakunnalla! Oksettaa, voi helv*tti! Onkohan niinkään feikkiprofiili! Ap

Vierailija
29/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ne kuvat samoja, kuin esim miehen Instagramissa/Facebookissa? Jos on feikkirprofiili, sen tekijä on voinut ottaa kuvat sieltä. Ja onko profiili vahvistettu, eli onko sellainen sininen merkki nimen vieressä? Vahvistetut profiilit on 100% varmuudella aitoja

Ei ole, vaan ihan random vanha kuva jota en ole nähnyt vielä missään esillä. Kuvasta näkee kuitenkin selkeästi, että on mieheni ja vaatteistakin tunnistettavissa. Ei ole kuitenkaan esim selfie vaan tilannekuva. Eli mitä tästä voimme päätellä... Ap

Vierailija
30/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vielä, kun mies näki eilen että suutuin niin otti puhelimen "suojelukseensa", eli pelkäsi kai että haluan selata puhelintaan enemmän ja pisti puhelimen pois ja alkoi nukkumaan.

En tiedö mitä tehdä, hajoan tänne ihan just! Voi elämä! Ap

Vierailija
31/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuulostaa siltä, että on itse tehnyt profiilin. Ikävää :/ jos luotto menee, onhan se vähän vaikea palauttaakin. Kysymys kuuluu, onko miehellä nyt joku kriisi sitten tullut yhteenmuuton jälkeen. 

Vierailija
32/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä sitten onko muuttunut, mutta käsittääkseni Tinderiin ei edes pysty tekemään feikkiprofiilia. Oliko omalla nimellään?

Vierailija
33/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedä sitten onko muuttunut, mutta käsittääkseni Tinderiin ei edes pysty tekemään feikkiprofiilia. Oliko omalla nimellään?

Ei ollut omalla nimellä, ja ikäkin väärä. Toisin sanoen täytyisi olla feikkiprofiili myös Facebookiin? Tosin sellaisen luominen ei kai ole kovin vaikeaa. Esimerkiksi miehen työkaverilla on työpaikalle piilotettu toinen puhelin, joissa on omat Facebook- ja Instagram-profiilit, koska kotona tyttöystävä tonkii puhelimen niin täytyy olla toinen vapaampaan käyttöön. Nyt kun enemmän mietin ja mietin koko asiaa, niin mikäs estäisi miestä itseään pitämästä myös toista puhelinta työpaikallaan. Ap

Vierailija
34/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elli-69 kirjoitti:

Vähän kuulostaa siltä, että on itse tehnyt profiilin. Ikävää :/ jos luotto menee, onhan se vähän vaikea palauttaakin. Kysymys kuuluu, onko miehellä nyt joku kriisi sitten tullut yhteenmuuton jälkeen. 

Niin, en tiedä sitten. Yhteenmuuton jälkeen on kyllä mennyt hyvin, tosin ei kai se kriisiä estä. Mielestäni muutimme yhteen yhteisestä päätöksestä, mutta voihan siitäkin valehdella ja esittää. Ap

Vierailija
35/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Selasimme hänen vanhoja viestejä hänen omasta aloitteestaan (tallensi numeroita ja poisti turhia keskusteluita)."

En vaan osaa kuvitella tuollaista tilannetta. Mieheni alkaisi selata vanhoja viestejään tallentaakseen numeroita ja poistellakseen turhia ja pyytäisi minut kaverikseen.

Eli en usko. Ellei avaus kokonaisuudessaan ole trolli niin väitän, että kyllä tässä on taas kerran tutkittu toisen puhelinta.

Vierailija
36/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sama pitkästi kirjoittaja tehnyt provon.

Vierailija
37/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut omalla nimellä, ja ikäkin väärä. Toisin sanoen täytyisi olla feikkiprofiili myös Facebookiin? Tosin sellaisen luominen ei kai ole kovin vaikeaa. Esimerkiksi miehen työkaverilla on työpaikalle piilotettu toinen puhelin, joissa on omat Facebook- ja Instagram-profiilit, koska kotona tyttöystävä tonkii puhelimen niin täytyy olla toinen vapaampaan käyttöön. Nyt kun enemmän mietin ja mietin koko asiaa, niin mikäs estäisi miestä itseään pitämästä myös toista puhelinta työpaikallaan. Ap

Joo, siis Facebookiin täytyy luoda ensin feikkiprofiili että voi tehdä feikkiprofiilin Tinderiin, muuten ei pitäisi onnistua.

Vierailija
38/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikosilmoitushab tuollaisesta feikkiprofiilista pitäisi tehdä. Tekikö mies? Niinpä.

Uskotko suomalaisen poliisin voivan asialle yhtään mitään? Yhteydenotto Tinderin pääkonttoriin, että nyt Jorma Pieksämäeltä teki rikosilmoituksen. Pienellä paikkakunnalla voi hyvinkin joku kyrsiintynyt taho tehdä feikkiprofiilin. Et tarvitse kuin pre paid-liittymän ja kohteen kuvan.  Toinen vaihtoehto, että kaveriporukassa joku tehnyt vitsinä.

Vierailija
39/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"en tiedä mitä tehdä"-novellisti taas vauhdissa.

Vierailija
40/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Selasimme hänen vanhoja viestejä hänen omasta aloitteestaan (tallensi numeroita ja poisti turhia keskusteluita)."

En vaan osaa kuvitella tuollaista tilannetta. Mieheni alkaisi selata vanhoja viestejään tallentaakseen numeroita ja poistellakseen turhia ja pyytäisi minut kaverikseen.

Eli en usko. Ellei avaus kokonaisuudessaan ole trolli niin väitän, että kyllä tässä on taas kerran tutkittu toisen puhelinta.

No ei pyytänyt kaverikseen. Näytti jotain kuvaa ryhmäkeskustelusta, istuin sängyssä hänen vieressään ja jatkoimme selaamista. Ei meillä kai salattavaa pitäisi olla, joten se että istun vieressä kun selaa puhelintaan, ei pitäisi olla ongelma. Siinä selaillessa näin viestiketjun nimellä, josta en ole ennen kuullut ja kysyin mitä olette hänen kanssaan keskustelleet. Itse hän sitä viestiketjua näytti.

Eikö edelleenkään ole provo. Olisi parempaakin tekemistä kuin tällaisesta kirjoittaminen vitsillä! Ap