Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen kuvalla tehty feikkiprofiili Tinderiin

Vierailija
05.05.2021 |

Tai niin ainakin väittää.

Eilen selvisi, että joitakin kuukausia sitten joku minulle tuntematon kaveri oli laittanut kuvakaappauksen "feikkiprofiilista" mieheni kuvan kanssa. En tutkinut hänen viestejään, jos niin luulette. Selasimme hänen vanhoja viestejä hänen omasta aloitteestaan (tallensi numeroita ja poisti turhia keskusteluita). Kysyin mieheltä, miksi ei ole minulle kertonut tällaisesta, vastasi vain että varmaan unohti koko jutun.

Meillä on vakiintunut suhde, ja selviää että hänen kuvillaan on "feikkiprofiili" Tinderissä, josta sen voi nähdä koko lääni, ja hän ajattelee että väliäkös tuolla ja sanoo unohtaneensa koko asian, vaikka tuon viestin saapumisen aikana olemme viettäneet yhdessä aikaa? Eikä ole tehnyt asialle mitään, esimerkiksi ilmiantanut feikkiprofiilia tai yrittänyt poistattaa sitä?

Nyt sanoo, että suutun ihan turhasta, koska väliäkös koko asialla. No onhan sillä väliä! Eikö ensimmäisenä tulisi normaalilla ihmisellä mieleen, että o-ou joku on tehnyt feikkiprofiilin deittailusovellukseen, kerronpa kumppanilleni asiasta ettei luule sitä omaksi piiloprofiilikseni jos joku asiasta hänelle kertoo?

Toinen asia mikä minua häiritsee, on se että miehelle on ihan sama, jos kaikki sinkut lähietäisyydellä luulee hänen olevan Tinderissä, vaikka on oikeasti parisuhteessa. Ihmiset tuntevat täällä toisensa ja puhuvat asioista ja ihmisistä, ja mistä sen nyt tietää, mitä kylillä puhutaan meidän parisuhteesta. En minä halua, että minusta puhutaan naisparkana, jonka mies on ehkä Tinderissä.

Suutunko nyt ihan turhasta? Asiaa ei helpota se, että muutamia luottamusongelmia on ollut aikaisemmin, sekä se, että mm viime vuonna eräässä paikallisessa iltatapahtumassa kuulin, että "jos Maija Meikäläinen olisi täällä, Pertti (eli mieheni) juoksisi tämän perässä". En tiedä, sanottiinko tuo vahingossa minun kuullen, vai että se ei ollut minun kuultavaksi tarkoitettu. Eli minusta paikallisilla on jo käsitys, että miehelläni olisi kiinnostusta muihin ja on minun kanssani vain kun ei muutakaan saanut. Mitä hemmettiä minun pitäisi nyt tehdä?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS.

Vierailija
2/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on feikkiprofiili

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
4/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se oikeasti feikkiprofiili? Vai selitteleekö vaan niin sulle? Mä ehkä loisin itsekin feikkiprofiilin jonkun kauniin naisen kuvalla, ja ottaisin yhteyttä. Jos vastaisi, sopisin treffit, ja sittenhän se selviäisi tuleeko sinne sun mies, joku muu, vai ei kukaan.

Vierailija
5/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tekee tavispenan naamalla feikkiprofiilin jonka sijainti sattuu vielä olemaan 2 km sisälllä teiltä ja mitä se sillä saavuttaisi. 😂 taas ap:tä viedään kun pässiä narussa.

Vierailija
6/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tekee tavispenan naamalla feikkiprofiilin jonka sijainti sattuu vielä olemaan 2 km sisälllä teiltä ja mitä se sillä saavuttaisi. 😂 taas ap:tä viedään kun pässiä narussa.

No kuule tätäpä mietin itsekin! En ymmärrä ollenkaan, miksi kukaan tekisi mueheni kuvilla feikkiprofiilia. Ja vielä ihan tavallisella kuvalla, ei millään sikspäkkiherutuskuvalla!

En ole pässi, tämä vain selvisi eilen. Kun suutuin, mies vain käänsi kylkeä sängyssä ja alkoi nukkua! Olen vain shokissa, koska itse olen tähän suhteeseen satsannut paljon. Ap

Vierailija
7/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan se oikeasti feikkiprofiili? Vai selitteleekö vaan niin sulle? Mä ehkä loisin itsekin feikkiprofiilin jonkun kauniin naisen kuvalla, ja ottaisin yhteyttä. Jos vastaisi, sopisin treffit, ja sittenhän se selviäisi tuleeko sinne sun mies, joku muu, vai ei kukaan.

Tuo kuvakaappaus oli siis miehen viesteissä, joku kaveri oli lähettänyt hänelle kuvakaappauksen profiilista. Ap

Vierailija
8/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että teet itsekin hauskan feikkiprofiilin. Ihan vaan huvikseen.

No tosipuheessa, ei se vahinko mieheltäsi ole. Sanot miehelle suoraan, että et usko hänen paskapuhetta. Jos suhteenne on uusi, jätä heti. Älä jatka. Jos suhde on vakiintunut, niin kysy raakasti suoraan, haluaako mies jatkaa vai ei. Profiili kyllä kertoo, että hän ei halua jatkaa. Laita kova kovaa vastaan. Sano suoraan, että et usko sen olevan vahinko. Älä tuhlaa aikaasi valehtelijaan. Valheita tulee myöhemmin lisää.

t. m48

Vierailija
9/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kiinnostunut tarjolla olevan tavaran laadusta. Ehkä tekee vain jotain tutkimusta.

Vierailija
10/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Feikkiprofiili” joo tosiaan. Ihan on mies itse sen sinne luonut.

Vierailija
11/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten Porvoon satutädin lukijoita 🐏

Vierailija
12/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
13/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin. Eräs tuttu mies oli väittänyt naiselleen samaa. Todellisuudessa etsi ihan itse aktiivisesti naisia. Miehen nainen uskoi täysin miehen selitykset.

Rikosilmoitushab tuollaisesta feikkiprofiilista pitäisi tehdä. Tekikö mies? Niinpä.

Vierailija
14/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

teet kuule heti ittelles oman "feikki'profiilin sinne Tinderiin. Ukkoskin on sitä mieltä ettei se mitään haittaa tai kiinnosta. Sitten vaan odotteleen ukkos reaktiota asiaan.

Vierailija
15/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksiä parempi provo. 

Vierailija
16/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sinen täppä profiilissa? Se meinaa että on omin seffien vahvistettu, eli feikki ei voi olla.

Vierailija
17/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-miksi mies säästäisi tuollaisen viestin ja esittelisi sitä aloittajalle?

-miksi mies tekisi Tinder-profiilin tunnistettavilla kuvilla? 

siinä noin alkuun 

Vierailija
18/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikkiprofiilijuttu tullut siitä että kaveri on kohteliaasti halunnut kysyä että eihän se ole ap:n kumppani joka on jo suhteessa tai ollut niin naiivi että luullut feikiksi ja sen takia kysellyt että onko tietoinen tästä ”feikkiprofiilista”. Ap:n kumppani ollut siihen sitten että ”kaikenlaista joo ohhoh.”.

Oon kerran luullut jopa oman sinkun tutun aitoa profiilia feikiksi kun kertoi valikoiden muita asioita kuin mitä itse tiesin.

Vierailija
19/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä niin. Eräs tuttu mies oli väittänyt naiselleen samaa. Todellisuudessa etsi ihan itse aktiivisesti naisia. Miehen nainen uskoi täysin miehen selitykset.

Rikosilmoitushab tuollaisesta feikkiprofiilista pitäisi tehdä. Tekikö mies? Niinpä.

Oliko myös väärällä nimellä ja väärällä iällä tehty? Ja nimenomaan tuollainen pitäisi ilmiantaa, jos on toisen henkilön kuvalla. Mies "ei ymmärtänyt" ollenkaan, miksi tällaisella on väliä.

Itkettää. Olisikin provo. Mietin vaan kuinka moni täällä kylillä on tuon nähnyt ja mitä ajatellut minustakin. Ap

Vierailija
20/58 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista ainakin on feikkiprofiileja. Kuvahausta napataan kuva ja sitten mainostetaan jotain seksisivua.