Voinko tienata yli 170€ myymällä äitiyspakkauksen?
Kommentit (31)
Kauhea vaiva. Ota mieluummin suoraan käteisenä.
Eipä niillä oikein mitään jälleenmyyntiarvoa ole juuri siksi kun ovat äp-vaatteita ja ne saa ilmaiseksikin.
Kuulkaas nyt . Tehän olette itse olleet vauvoja eikö niin. Niillä vauva tarvikkeilla on teitä hoidettu samoin te hoidatte vauvojanne. Se ei ole myyntituote vaan vauvan hoitotarvike.
Ei kai niistä kukaan maksa, kun odottajat saa ne ilmaiseksi ja muut ei tarvi :D
Jossain vaiheessa ulkomaalaiset halusi ostaa niitä ja maksoikin ihan hyvin. Ne tosin halusi ostaa koko paketin.
Jos löydät Ruotsista tai muualta ulkosuomalaisen ostajan
Vierailija kirjoitti:
Tarkennan vielä että myymällä vaatteet yksitellen. Ap
Ei kannata, enemmän saat myymällä kokonaisena. Ulkomaalaiset saattaa ostaa tai joku jonka tuttu/sukulainen asuu ulkomailla.
Tuskin kukaan ostaa uusia äitiyspakkauksen tuotteita, kuin erittäin halvalla, jo eettisestä syistä. Äitiyspakkaus on lahja veronmaksajilta.
Jos äitiyspakkays jää käyttämättä, niin sen sisällön voi lahjoittaa.
Ulkomaalaiset tubettajat pulittaa hyvän hinnan. Tekevät aiheesta videon nääs.
Tämä just sieppaa kun mikään ei riitä vaikka jotain annetaan ihan ilman mitään vastinetta.
Ennemmin kokonaisena kuin yksi vaate kerrallaan.
Ulkomaalainen, ulkomailla asuva suomalainen tai jonkun suomalainen sukulainen voisi haluta ostaa pakkauksen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä just sieppaa kun mikään ei riitä vaikka jotain annetaan ihan ilman mitään vastinetta.
Sieppaa miksi? Kela on katsonut parhaaksi lahjoittaa 250 euron arvoisen paketin, miten se on sinulta pois jos joku haluaa myydä sen ja pitää rahat?
Miksi edes otit sen? Eikö vauvasi tarvitse vaatteita? Olisit saanut sen myös rahana. Minusta teet väärin myymällä sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieppaa miksi? Kela on katsonut parhaaksi lahjoittaa 250 euron arvoisen paketin, miten se on sinulta pois jos joku haluaa myydä sen ja pitää rahat?
Siten että veroistani sen olen maksanut. Voisi edes esittää kiitollista eikä miettiä miten voisi lyödä enemmän rahoiksi minun verorahojeni kustannuksella.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan ostaa uusia äitiyspakkauksen tuotteita, kuin erittäin halvalla, jo eettisestä syistä. Äitiyspakkaus on lahja veronmaksajilta.
Jos äitiyspakkays jää käyttämättä, niin sen sisällön voi lahjoittaa.
Höpö höpö, avaamattomasta äitiyspakkauksesta maksetaan jopa 250 euroa/kpl. Jos joku haluaa äitiyspakkauksen eikä ole siihen esim. ulkomailla asumisen vuoksi oikeutettu, niin hän ostaa sen rahalla. Sillä selvä. Ei hän ajattele, että jonkun hyväntekijän pitäisi antaa hänelle se satojen eurojen arvoinen paketti ilmaiseksi.
Mä olen joskus ostanut torista äp:n makuupussin 3 eurolla kun lapsi veti sellaiset ripulikakat omaansa että ei lähtenyt enää pesukoneessa puhtaaksi. Aika paljon saat ylihintaa pyytää tavaroista saadaksesi siitä edes sen summan minkä saa jos ottaa pakkauksen sijaan rahat kelalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siten että veroistani sen olen maksanut. Voisi edes esittää kiitollista eikä miettiä miten voisi lyödä enemmän rahoiksi minun verorahojeni kustannuksella.
Sinä voit ihan vapaasti esittää Kelalle sellaista muutosta, että äitiyspakkaukset annettaisiin tästä lähtien vain lainaan. Nyt ne annetaan omaksi, ja omaisuudellaan saa ihan jokainen tehdä mitä haluaa, myös myydä.
Tarkennan vielä että myymällä vaatteet yksitellen. Ap