Jättäkää lapset rauhaan!
Minun 12v lapsi sai tänään kaupassa raivoamista ja uhkailua meidän vanhempien suuntaan kun lapsella ei ollut kaupassa maskia. Tähänkö on menty??
Kommentit (45)
Maskipäisen raivohullun kohdatessa voi huikata joko myyjän, tai vartijan paikalle, joka huolehtii ko. kiukuttelijan ulos kaupasta, ja tarvittaessa soittaa paikalle apua.
Ei lapsen, eikä aikuisen tarvitse moista käytöstä sietää, ja vain hyvin harvan hyvesignaloijan oma elämä kestää lähempää tarkastelua päivänvalossa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä näitä maskiraivoajia vaivaa? Antakaa lasten olla. Eipä ole kukaan rohjennut mulle avautua.
t. 190cm 120kg kuulapää
ja taulapää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä niin. Maskisuositus koskee kaikkia, jopa uniikkeja lumihiutaleita (mikä "lapsesi" ei edes ole).
Minä aikuisena käytän maskeja, mutta lapseni eivät käytä, vaikka ovat jo teinejä. Jos joku tulee mulle jotain rääkymään, yskäisen naamalle. Sanon että johtui säikähdyksestä, kun tultiin tuolla lailla huutamaan.
Yrittäkää nyt ymmärtää, että toisten maskien käyttäminen tai käyttämättä jättäminen ei kuulu teille. Muutenkin nyt ollaan jo taas niin hyvässä tilanteessa, että ei ole mitään syytä mennä rääkymään kenellekään.
Kyllä se muuten kuuluu meille, koska tehän tartutatte meitä, jos kieltäydytte maskista.
Ei varmaan kuulu sitten sinulle, jos aloitan kuvaamaan sinua? Pidä huoli vain omista asioista sitten 😎
Tulepas kuvaamaan ja raivoamaan niin tiedät tulleesi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä näitä maskiraivoajia vaivaa? Antakaa lasten olla. Eipä ole kukaan rohjennut mulle avautua.
t. 190cm 120kg kuulapää
Sun lähelle kukaan tule muutenkaan.
Kyllä tämä jo aika vahvasti todistaa maskin aiheuttavan vakavia haittoja. Selvästi aivosoluja kuolee melko runsaasti, kun seurailee näitä raivoojia.