Miten pysäyttää lihominen?
Olen aina ollut hoikka, mutta noin kaksi vuotta sitten alkoi hidas lihominen vaikka syön kuten ennenkin. Onkohan ikä, 42v. syynä? Muilla samanikäisillä vastaavaa? Mitä ihmettä tässä voi tehdä? Herkut on pois, aamiainen, normaalit ateriat ja välipalat. Fyysinen työ ja reippaita kävelylenkkejä vapaalla. Silti lihon?!
Kommentit (24)
Lihavuus voi johtua jostain sairaudestakin.
ideoija kirjoitti:
Kaikki läskit voisi velvoittaa suorittamaan armeijantyylisen laihdutusleirin. Ruokana olisi vain erilaisia salaatteja, hedelmiä ja marjoja (ja kaurapuuroa). Leiriltä voisi päästä pois vain laihtumalla tietyn määrän ja jos laihtuminen ei onnistu (esim. 5 vuodessa) niin rangaistuksena olisi kansalaisuuden menetys. Näin Suomi nousuun!
Ruokavinkeistäsi päätellen taidat itse olla lihakseton laihaläski
Vierailija kirjoitti:
ideoija kirjoitti:
Kaikki läskit voisi velvoittaa suorittamaan armeijantyylisen laihdutusleirin. Ruokana olisi vain erilaisia salaatteja, hedelmiä ja marjoja (ja kaurapuuroa). Leiriltä voisi päästä pois vain laihtumalla tietyn määrän ja jos laihtuminen ei onnistu (esim. 5 vuodessa) niin rangaistuksena olisi kansalaisuuden menetys. Näin Suomi nousuun!
Ruokavinkeistäsi päätellen taidat itse olla lihakseton laihaläski
Kunpa olisinkin edes sellainen XD
Kyllä meidän on pakko jonkunlainen yheiskunnan kontrollisysteemi näille läskeille kehittää. Eihä tästä muute tuu yhttää mittää...