Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pojalla on ollut viime päivät tosi raskaita ja nyt soimaa itseään kun itki koulussa

Vierailija
04.05.2021 |

On yläasteella ja kärsii vaikeasta masennuksesta. Meillä oli todella raskas viime kesä. Mun mies ja pojan isä kuoli pahassa liikenneonnettomuudessa. Tää oli ihan hirveä juttu meille kaikille, eikä vähiten tuolle meidän murrosikäiselle pojalle. Oltiin kaikki ihan rikki ja ammattiavun piirissä. Ihan kun tuossa ei olisi ollut riittävästi pienelle ihmiselle, pojan yksi parhaimmista kavereista menehtyi syksyllä mopokolarissa. Kesästä asti poika on ollut ihan rikki, mutta kaverin kuoleman jälkeen poika oli todella itsetuhoinen. Soitin keskellä yötä poliisit hakemaan kun poika lukittautui puukon kanssa vessaan.. Hänellä on ollut siis ihan hirmu rankkaa. Nyt keväällä oli pidempi "hyvä jakso", tuntui että terapia auttoi ja lääkitys saatiin myös kohdilleen. Koulua vähennettiin sillä tavalla että käy ysiluokan kahden vuoden aikana, että kuormitus ei olisi liian suuri. Poika on ihan älyttömän tunnollinen ja ennen näitä kuolemia poika sai lähes kaikista oppiaineista kymppiä. Nyt kun pojalla on ollut todella vaikeaa ja energiaa opiskeluun on ollut todella vähän, arvosanat on laskeneet merkittävästi kympistä kutoseen tai seiskaan. Tämän poika on ottanut tosi raskaasti. Tänään sitten tuli koulussa seinä vastaan kun ei päässyt matikan koetta läpi. Itkuhan siinä oli päässyt. Ei millään suostu käsittämään, että se itku oli enemmän kuin ok. Kaikki tietää kuinka vaikeeta hänellä on, eikä sitä tarvitse hävetä. Ihan järkyttävää katsoa miten taas pojan vointi ja mieliala painui todella syviin vesiin. Onneksi saatiin pojalle huomiselle taas keskusteluaika. Siellä on nainen, joka tekee työtä sydämellä. Joka kerta pojalla on edes vähän parempi olla heidän juttuhetken jälkeen ❤️ En tiedä mikä mun pointti tässä edes on. Ehkä halusin vain itsekin vähän taas keventää sydäntä ja huolta. Kiitos jos luit.

Kommentit (107)

Vierailija
1/107 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että. Olen niin pahoillani puolestanne, sekä sinun että poikasi. Onneksi teillä on toisenne, tarvitsette molemmat aikaa surra ja toipua. Ei minullakaan ole pahemmin antaa mitään vinkkejä, kunhan haluan myötätuntoni osoittaa. Vaikutat kultaiselta ja välittävältä äidiltä ❤️Pystyisittekö yhdessä tekemään jotain mieluisaa? Onko pojalla läheisiä ystäviä, jotka voisivat tsempata häntä? Jaettu suru on vähän kevyempi suru. Onneksi poika saa keskusteluapua ammattilaisen kanssa!

Vierailija
2/107 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/107 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkevä poika? 

Olen normaalisti samaa mieltä mutta silloi kun on oikeasti syytä itkeä niin kyllä voi silloin mieskin itkeä. Jos jollain on syytä itkeä niin tuolla pojalla.

Kaikkea hyvää aapeen perheelle.

M33

Vierailija
4/107 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että. Olen niin pahoillani puolestanne, sekä sinun että poikasi. Onneksi teillä on toisenne, tarvitsette molemmat aikaa surra ja toipua. Ei minullakaan ole pahemmin antaa mitään vinkkejä, kunhan haluan myötätuntoni osoittaa. Vaikutat kultaiselta ja välittävältä äidiltä ❤️Pystyisittekö yhdessä tekemään jotain mieluisaa? Onko pojalla läheisiä ystäviä, jotka voisivat tsempata häntä? Jaettu suru on vähän kevyempi suru. Onneksi poika saa keskusteluapua ammattilaisen kanssa!

Kiitos. Tämä lämmitti ihan todella paljon. Et arvaakaan kuinka huolissani hänestä olen ja olen ollut. Onneksi on muutama hyvä kaveri. Heillä yhteinen suru tästä menehtyneestä pojasta, mutta onneksi heillä on toisensa ❤️ Saa poika muutakin ajateltavaa kun vain suru. Se on tosi tärkeää. Kiitollinen olen siitäkin ettet nämä pojat käytä alkoholia tai hillu yömyöhään kylillä. Siltä pahalta maailmalta haluan yrittää lastani suojella. Voitaisiin me jotain mukavaa yrittää yhdessä tehdä. Pojasta on viime kesän jälkeen tullut hirmu herkkä ja jos vielä keväällä oli ihan hirveä uhma päällä niin nyt usein ollaan halitusten. En tiedä saisiko sanoa näin, mutta olen onnellinen siitä miten tää ihan hirveä vuosi meitä lähensi. Ap

Vierailija
5/107 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkevä poika? 

Lähe menemään tästä keskustelusta. Ap ei varmasti kaipaa enää yhtään mielipahaa.

Vierailija
6/107 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pikkuista <3 Halaukset sekä pojallesi että sinulle. Onneksi poika pääsee huomenna taas selvittämään ajatuksiaan tutulle ammattilaiselle.

Vierailija
7/107 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin pahoillani teidän puolesta ja otan osaa suureen suruun ❤️

Vierailija
8/107 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta valaa poikaasi toivoa tulevasta. Joku tulevaisuuden yhteinen haave - ehkä yhteinen matka kun korona on ohi.

Onhan tuo pojalle ja sinulle kohtuuton tilanne.

Voimia sinulle ja erityisesti pojallesi❤️❤️❤️❤️

Vierailija
9/107 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä vähän läppää (vaikeassa tilanteessa) ja sano pojallesi että sadan vuoden päästä tätäkään ei muista kukaan!

Vierailija
10/107 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itku tuli. Pitäisi olla onnellinen kun kaikki on hyvin. Ikinä ei voi tietää milloin kaikki romahtaa.. ihan suunnattomasti voimia teille molemmille. Tekisin mitä vaan että teillä olisi parempi olla! Onneksi pojalle on löytynyt tuttu ja turvallinen aikuinen, joka saa pojan olon paremmaksi. Se on todellakin tärkeää. Jaksamista suuressa surussa ❤️

Vierailija
11/107 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitä vähän läppää (vaikeassa tilanteessa) ja sano pojallesi että sadan vuoden päästä tätäkään ei muista kukaan!

Siis sitä itkua...

Vaikka itkeä toki saa!

Vierailija
12/107 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen lapsia tuskin tulee.

Opettele sinä kirjoittamaan

Vierailija
13/107 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkevä poika? 

Nyt, kaikki, TÄSSÄ on mallikirjaesimerkki siitä, mitä on TOKSINEN MASKULIINISUUS.

Vierailija
14/107 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti ihan kamala hetki ollut tuo kun oma lapsi lukittautuu itsetuhoisessa mielentilassa puukon kanssa vessaan.. en voi enkä edes halua kuvitella. Ap oot vahvin äiti kenet tiedät. Olet tosi hyvin saanut pojallesi apua ja tukea, vaikka olet varmasti ollut itsekin ihan rikki. Sanat ei riitä kuvaamaan kuinka paljon tää mua kosketti.. kaikkea hyvää teille!

Vierailija
15/107 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homohan se on.

Mitä sitten vaikka olisikin. Sen näkee kilometrien päähän että on rakkain ja maailman tärkein ap:lle

Vierailija
16/107 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että halaatte ja pidätte toisistanne huolta. Mulla on kans ysillä poika eikä olla varmaan pariin vuoteen halattu... Tuli ihan kamala tarve halata ja ottaa lähelle. Toivon teille kaikkea hyvää ❤️

Vierailija
17/107 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ot.

Mutta miten jotain koetta ei pääse läpi? Käytännössä mikään sen tehtävä ei ole mennyt oikein. . ?

Ei hylätty tarkoita, ettei yksikään tehtävä olisi ollut oikein, läpipääsyyn saattaa tarvita esim 50% oikein, joissain kokeissa enemmän tai vähemmän.

Vierailija
18/107 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen lapsia tuskin tulee.

Mitä vihjailet? Tiedoksesi masennus ei kerro seksuaalisesta suuntautumisesta.

Vierailija
19/107 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itkevä poika? 

Olen normaalisti samaa mieltä mutta silloi kun on oikeasti syytä itkeä niin kyllä voi silloin mieskin itkeä. Jos jollain on syytä itkeä niin tuolla pojalla.

Kaikkea hyvää aapeen perheelle.

M33

Miksi sun mielestä poika ei saa itkeä muulloin kuin tosi rankoissa tilanteissa?

Vierailija
20/107 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on kyllä sairas paikka.