Vieraana häissä ja aion varastaa morsiamen huomion
Niin. Olen huomattavasti kauniimpi kuin morsian ja aion ihan tietoisesti flirttailla kaikille miehille, myös aviomiehelle ja hänen varatuille bestmaneilleen.
Kommentit (25)
No eipä kai pieni flirttailu ketään satuta muutenkaan
Ap ei edes tiedä, mitä tarkoittaa "aion varastaa morsiamen huomion".
Kuinka pitkä ladypeniksesi on juhlakunnossa?
Itse flirttailen aina miesten kanssa missä tahansa, oli ne sitten varattuja tai ei. Flirttailu on kivaa eikä elämä ole niin vakavaa.
Tietoinen flirttailu on nykynaisen oikeus, harva sitä tiedottomasti tekee.
Kyllähän kauniin naisen suo flirttailtavankin.
Tuontivosu minkä mies jätti ja nyt hakee seuraavaa uhria?
Häävieraat, olkaa varuillaan! This lady means business.
Eipä siinä, tekisin itse samoin jos olisin kaunis nainen, eipä kukaan mies halua että minunlainen suohirviö rupiaa flirttailemaan :D
Haluat huomiota morsimelta? No onhan näitä itsensä nolaajia joskus nähty, eivät tajua että kaikki vieraat pitävät niitä typerinä.
Vierailija kirjoitti:
Häävieraat, olkaa varuillaan! This lady means business.
Tällaiset ap:n kaltaiset naiset on kyllä yleensä niitä, jotka jättää miehet eikä toisinpäin. Tyylillä nainen vie ja miehet vikisee
Olet ihan vapaa tekemään itsestäsi pellen.
Kaikki flirttailee kaikille, ei se ole niin vakavaa
Hyvä flirttailijahan ei anna vastapuolen tietää, että nyt flirttaillaan. Lopulta uhri ihastuu ja flirttailija lähtee etsimään seuraavaa uhria. Pelinaisen sekä pelimiehen peruselkeitä.
Aika säälittävää, mutta osa ei osaa muuta kuin olla naurettava. Muut nauraa, mutta sinä et näe mitään😝
Otsikosta päätellen, aiot flirttailla siis morsiamelle...so go for it :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häävieraat, olkaa varuillaan! This lady means business.Tällaiset ap:n kaltaiset naiset on kyllä yleensä niitä, jotka jättää miehet eikä toisinpäin. Tyylillä nainen vie ja miehet vikisee
Flirttaili omissa häissään, siksi sinkku 😬
Ok. No mikäs siinä sitten.