Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvän mielen tositv:t?

Vierailija
04.05.2021 |

Itselle tulee mieleen vain nämä asunnonetsintäohjelmat, asunnon etsijät maailmalla, vintagekodit, kiinteistöveljekset. Näissä ei ole sellaista turhaa draamahakuisuutta. Suomen huvila ja huussikin on, mutta meni vähän pilalle kun siinä alkoi olla liikaa julkkiksia luksusmökkeineen. Jotenkin kivempia ne tavallisten ihmisten tavalliset mökit. Jokunen julkkis välillä ihan ok ja onhan osallakin heistä ollut aika tavallisia mökkejä. Mutta onko muita kuin nämä asunto-ohjelmat?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan parasta nyt "hirvilive"

Tulee suorana Areenalla. Ruotsin pohjoisista metsistä, jossa sadat ja taas sadat hirvet ylittää tähän aikaan vuodesta tietyn joen. On kuvaa lukemattomista eri kameroista ja kuvakulmista, äänet ja kaikki. Joskus nukahdan tuohon kun tuntuu kuin olisi itse metsässä.

Vierailija
22/30 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

⬆️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvaperunat ja First Dates UK (tosin suomalainen versio oli mielestäni tosi huono). 

Vierailija
24/30 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuillallinen @Ruutu.

'Rempalla tuloja' oli ihan kiva myös, positiivinen päähahmo.

Vierailija
25/30 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri keramiikkakisa, YLE areenassa

Vierailija
26/30 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa positiivisuutta, niin kannattaa tsekata Youtubesta Mark Wiens, hänellä on ihan tv-laatuisia ruokaseikkailuja/reissailuja (toki vain englanniksi).

Vierailija
27/30 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohtori jalkapaise. Kun oma vaivaisenluu ja räätälinpatti vaivaa, vähän aikaa noita jalkaongelmia katsoessa huomaa ettei itsellä niin huonosti menekään.

Niissä ihmetyttää myös miten pahoiksi vaivat on päästetty.

Vierailija
28/30 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisit. Hyvin vähän on mitään vakavia juttuja mukana ja joka jaksossa on vähintään yksi huumoritehtävä.

Olen aspana töissä ja Poliisit ei ole mulle mikään hyvän mielen ohjelma. Ennemmin terapeuttinen siinä mielessä, kun näkee, että samanlaisia sössöttäjiä niille poliiseillekin tulee ja jaksavat suhtautua ammatillisesti. Mutta oikeastaan itselleni muistuttaa liikaa töistä eikä ole sen takia hyvän mielen ohjelma.

Vierailija
29/30 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ketju! Pidän itsekin hyvänmielen tositeeveestä. Olen samaa mieltä ketjulaisten kanssa.

Vierailija
30/30 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Love Island. Osallistujia ei ainakaan juoteta känniin ja draamaa ei tehdä sillä, että joku sekoilee tai on ikävä jotakuta kohtaan. Ainakin tällä hetkellä talossa osallistujien kesken kiva yhteishenki ja ovat hyvällä mielellä ja sitä kiva katsoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän