Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aika suloista. Poikani näköjään harjoittelee soittamaan kitaralla "nothing gonna change my love for you" -biisiä

Vierailija
04.05.2021 |

16v ja on vasta alkanut ekaa kertaa seurustelemaan. Hieman ihmettelen biisivalintaa, mutta mikäs siinä, hyvä biisi.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa poika olla muutaman vuoden päästä melkoisessa liemessä...

Vierailija
22/41 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pilluhan se aina mielessä on mutta opetellaan ny soittamaan kitaraa ensin"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on naistenmies, ei epäilystäkään!

Vierailija
24/41 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida tuo tyttö jäädä viimeiseksi...

Vierailija
25/41 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mami, osta kondomeja. Kun soittaa tuon tytölle niin se on menoa..

Vierailija
26/41 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että nää on läpällä heitettyjä, mutta silti tuntuu vähän "likaiselta" mitä ajattelette mun pojasta. Hän on oikeasti soittanut koko pienen elämänsä useita eri soittimia ja biisejä. Erityisesti kitaralla tosi paljonkin kaikkea. En uskokaan että käyttäisi taitoaan millään tavalla hyväkseen. Hän on vasta 16v. Toivon että tekin voisitte ottaa tän söpönä juttuja ettekä liittäis noita teidän fantasioita mun lapseen. Kiitos! Ap

Vierailija
27/41 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että nää on läpällä heitettyjä, mutta silti tuntuu vähän "likaiselta" mitä ajattelette mun pojasta. Hän on oikeasti soittanut koko pienen elämänsä useita eri soittimia ja biisejä. Erityisesti kitaralla tosi paljonkin kaikkea. En uskokaan että käyttäisi taitoaan millään tavalla hyväkseen. Hän on vasta 16v. Toivon että tekin voisitte ottaa tän söpönä juttuja ettekä liittäis noita teidän fantasioita mun lapseen. Kiitos! Ap

Me ollaan vaan realisteja.

Vierailija
28/41 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä 16-vuotias on liian nuori siihen että pilluhommat kiinnostais. Eiku?

Vierailija
29/41 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä ensimmäinen päiväsi av:lla?

Vierailija
30/41 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että nää on läpällä heitettyjä, mutta silti tuntuu vähän "likaiselta" mitä ajattelette mun pojasta. Hän on oikeasti soittanut koko pienen elämänsä useita eri soittimia ja biisejä. Erityisesti kitaralla tosi paljonkin kaikkea. En uskokaan että käyttäisi taitoaan millään tavalla hyväkseen. *Hän on vasta 16v.*Toivon että tekin voisitte ottaa tän söpönä juttuja ettekä liittäis noita teidän fantasioita mun lapseen. Kiitos! Ap

Ap, ihan totta, sua on varoitettu. Tytöt tulee tykkäämään tuollaisesta romanttisesta pojasta ja poika on jo teini-iässä, kun hormonit hyrrää. Älä ota pahalla.

Vierailija
31/41 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap ota itseesi, mutta ei nuo asiat mitä täällä on kirjoitettu ole mitenkään kaukaa haettuja. Kyllä tuon ikäistä jo ne hommat kiinnostaa ja se on luonnollista. Se ei silti tarkoita että sä oisit epäonnistunut äitinä. Päinvastoin hyvän pojan oot onnistunut kasvattamaan.

Vierailija
32/41 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä olin tuon ikäinen, minun kitaristi-poikaystävä soitteli minulle Nothing Else mattersia. Sittemmin jätti minut tekstarilla, mutta oli se ihanaa söpöä teinirakkautta sen aikaa kun kesti :)

Vierailija
33/41 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ap, samoilla linjoilla olen, mutta usein täällä lähtee jutut vähän laukalle. Ei niistä kannata liikaa välittää.

Vierailija
34/41 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittääkö soittaa säestystä vai laulumelodiaa vai molempia yhtäaikaa?

Tiedätkö kitaransoitosta mitään? 😂

Ap:n poika tuskin on tuon tasoinen kitaristi. Mutta jos olisi, soittaisi varmaan tuohon tapaan, eli tuossahan on melodia ja soinnutus.

Vierailija
35/41 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On suloista :)

Oma poikani alkoi soittaa rumpuja viitisen vuotta sitten. Oletin, että alkaisi tyttöjä pörrätä ympärillä, mutta ei, poika viettää kaiken vapaa-aikansa rumpujen äärellä yksinään. Kautta rantain ja suoraankin esitettyihin tyttöystävätiedusteluihin sain vastaukseksi lähinnä "Hä" ja "Hö", ja kun kysyin, että mites poikaystävää, niin totesi että tytöt kiinnostaa mutta rummut kiinnostaa enemmän. Ehkä ne tytöt tulee kuvioihin myöhemmin? Poika on nyt 17.

Vierailija
36/41 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittääkö soittaa säestystä vai laulumelodiaa vai molempia yhtäaikaa?

Tiedätkö kitaransoitosta mitään? 😂

Vierailija
37/41 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun minä olin tuon ikäinen, minun kitaristi-poikaystävä soitteli minulle Nothing Else mattersia. Sittemmin jätti minut tekstarilla, mutta oli se ihanaa söpöä teinirakkautta sen aikaa kun kesti :)

... Ja ei kyllä ollut kovin kaukana ettei olisi päädytty petipuuhiin silloin. Kyllähän se tuon ikäisillä on kovasti jo mielessä. Ehkä ei kaikilla, mutta on naiivia ajatella että ei minun lapsi.

Vierailija
38/41 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu poika. Kun osaa soittaa edes auttavasti kitaraa, niin bilden saantia ei voi estää.

T. kokemusta on 

Vierailija
39/41 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli hyvä mieli 🙊

Vierailija
40/41 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on suloista, itekin tykkäisin! ❤ T. Äippä jonka teini soittaa myös kitaraa.