Marikon "sexy" musavideo on kyllä järkkyä katsottavaa! Miten joku nainen voi olla noin
Kommentit (20)
Onneks joku muukin on tuota mieltä. HYI HELEVETTI! Ja mä kun kuitenkin yleisesti ottaen tykkään tytöistäkin. Mut tuo on jo säälittävää ja karseeta!
Mutta kun tuo video näyttää niin amatöörimäiseltä, ihan kauhea.
Siis tuo videohan on ihan persiistä itsessään, ei niinkään Mariko. Ihmeelliset vaatteet ja pelkkää samassa kohdassa jossain harmaassa huoneessa seisomista. :D
kotikutoisen näköinen video, musiikista nyt puhumattakaan.
Kannattaisi jättää suosiolla JLOlle noi lantion keikutukset, sillä on vähän enemmän edellytyksiä siihen touhuun.
Kaikilla naisilla on oikeus naiseuteen, toteuttivatpa he sitä millä tyylillä vaan. Ettepä, haukkujat, kovin fiinistä käyttäydy itsekään.
Näyttää joltain media-alan 1. vuosikurssin opiskelijan huonolta harjoitustyöltä.
vaikka ei nyt ehkä mikään hot MTV baby olekkaan!
mielipide. onhan mariko huomattavasti naisellisempi kuin aiemmin. ja mä ainakin oon aika kateellinen siitä marikon vartaosta kun videoo kattelen. voih..
Sen jälkeen kun kisasi Tanssii Tähtien Kanssa-ohjelmassa ja sai kehuja, muuttui yhtäkkiä kauhean naiselliseksi pukeutumiseltaan. Vähänkuin joku epävarma teini; "hihii, oonxmä oikeesti susta nätti?".
Sen jälkeen kun kisasi Tanssii Tähtien Kanssa-ohjelmassa ja sai kehuja, muuttui yhtäkkiä kauhean naiselliseksi pukeutumiseltaan. Vähänkuin joku epävarma teini; "hihii, oonxmä oikeesti susta nätti?".
on sillä missä mariko naisellisuutensa löysi. nyt on kuitenkin hyvinkin itsevarman oloinen NAINEN.
pelästyi jo sitä jos joku sanoi häntä naiseksi. Sen naisellisuutensa löysi vasta kun tanssipartneri kohteli niin luontevasti naisena häntä.
Arvasin, että tämä keskustelu saa sellaisia piirteitä mitä jonkun radiokanavan aamupoju pamautti tuon biisin soittamisen jälkeen. "Ja siinä Mariko, joka luulee olevansa maailman seksikkäin nainen, mutta siitä voidaan olla montaa mieltä". Ihan satavarmasti ei Mariko edelleenkään kuvittele itsestään liikoja, mutta on löytänyt uusia puolia. Tässä maassa nyt vaan on tapana lytätä heti kaikki jotka näyttävät liian itsevarmoilta edes hetkisen.
Joskus av:lla mietittiin miksi tuntemattomat äijät loukkaavat naisia mm. baareissa tyyliin "ootpa ruma kana". Marikon uusi naisellisempi tyyli ärsyttää nyt niin miehiä kuin naisiakin ja tarve tiputtaa se pois sieltä kuvitellusta leijumiskorkeudesta on suuri.
Mä tykkäsin Marikosta ennen, Kwanin aikaan, musiikki oli hyvää ja Mariko mukavamman oloinen. Nyt musiikkikin on pelkkää sontaa.
mutta Marikosta tykkään!
Muhun ei taas mitkään JLo-tyyppiset viritykset yhtään uppoa.
En oikein "usko" että Mariko olisi vuosien jälkeen "löytänyt" itsensä pukeutumalla kuin hutsu. Entinen Mariko oli vahva, nykyinen vaikuttaa lähinnä nukelta- jos Mariko ei kerran pidä itseään maailman kauneimpana, miksi hän suostui videoon jossa hänet kuvataan itserakkaana ämmänä?
antaisin videon tekijöille kenkää. Aivan kamala!!! Kyllä menee Marikoltakin maine kun tuollaisissa keikkuu, Suomesta löytyy aivan takuuvarmasti parempiakin ideoita/tekijöitä.
ja olin todella pettynyt siihen, että Mariko on lähtenyt mukaan tuohon bimbo-blondi-mukasexy-tyyliin, jota kaikki muutkin nykyään edustaa. Entinen Mariko oli just hyvä siksi, että poikkesi tästä nykyisestä naisihanteesta, mutta oli silti suosittu ja esikuvana nuorillekin. Nyt sitten makasi muka seksikkäänä lattialla jossain musiikkivideossa. Samaa kamaa siis kuin kaikilta muiltakin... Harmi.
jo ihan Kwaninkin aikaan.
Ei kyllä kovinkaan naisellinen ole,mutta persoonaa riittää.
ja tuo video on ihan ironiaa vaan...
Niin telkkarissa kuin ihan livenäkin.