Onko Applen puhelin niin hyvä vai miksi siitä maksetaan noin kovia hintoja?
Kommentit (27)
No ainakaan virukset ei siihen iske. Muunkin laitteiston on sitten syytä olla Applea. Keskustelee huonosti windowsin kanssa.
Eka iphone vuosien Anroidien jälkeen.Tää on ihan passkaa, ei todellakaan Anroidien veroinen ominaisuuksiltaan. Palaan Samsungiin pikimmiten. Ei todellakaan kannata maksaa pelkästä brändistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullu maksaa merkistä. Sehän ei ole minkään arvoinen kuluttajalle. Vain tuotteen ominaisuuksista kannattaa maksaa.
Joillekin se merkki ja brandi on ominaisuus muiden joukossa.
Tämä on se, mitä on vaikea ymmärtää. Eihän se pelkkä merkki anna mitään.
Ja mikä tärkeintä, myös elokuvissa kaikki käyttää Applen tuotteita joten voi tuntea olevansa se oman elämänsä tähti.
Ollut vuosia iPhone ja meni kyllä niin hermot, kun työpuhelimena oli Samsung. Aivan p---a. Onneksi nyt sain uuden työpuhelimen ja se on myös iPhone.
Kai se on, että mihin on tottunut. Itselle Applen logiikka sopii miljoona kertaa paremmin kuin android.
Ostin ekan applen joskus kymmenen vuotta sitten, ja nyt on vasta kolmas apple menossa sen jälkeen. Yksikään ei ole edes rehellisesti lopettanut toimimasta tai vastaavaa, vaan olen päivittänyt mallin aina välillä jostain tarjouksesta. En kaipaa ökypuhelimia vaan nimenomaan toimintavarmuutta, jota apple on minulle tarjonnut, ja hinta mielestäni ok (300-400) kun olen ostanut vanhempia malleja tosiaan tarjouksesta.
Brändi maksaa, ei siksi, että olisi ylivertainen. Ja hölmöt merkkiuskovaiset ottaa vaikka lainaa saadakseen aina sen uusimman version. Sairas kultti. Apple on kaiken lisäksi myöntänyt hidastavansa tarkoituksellisesti puhelimen toimintoja, jotta käyttäjä haluaisi vaihtaa sen uuteen tehokkaampaan.