Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä uutta, ajattelin laitella pinoa pystyyn niin on työpäiväksi taas seurattavaa.

Masussa kaikki ok, namit on alkanut maistua, mikä on huono ajatellen sitä kovasti nousevaa painoa.... Täytyy yrittää hillitä itsensä!

Niisku kyseli kämpästä. Ei olla vielä ilmotettu missään, vasta syyskuun puolessa välissä laitetaan ilmotus kun palaillaan lomilta. Aktiassa tulee olemaan 73.5 neliötä. Entäs teillä, en mäkään mitenkään halu kurkkia, mutta mutta ;-)

Olen koko viikon elänyt päivää edellä eli tänään aamulla olin ihan perjantaitunnelmissa ja arvatkaapas harmittaako, että on vasta torstai! tuun viikonloppuna hiukan ylitöihin eli ei sillä kyllä niin väliä, mikä päivä on...

Nyt töiden ääreen, kuullaan taas...

Tiina 24tasan

Vierailija
2/13 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa oliskin ollut jo perjantai, olis passannu mullekin oikein hyvin. Jotenkin taas tää viikko menny niin julmetun hitaasti, vaikkakin tänään viikon paras päivä, kun pääsee taas pitkästä aikaa neuvolassa vierailemaan:) Iltapäivään pitäs jaksaa sitäkin odotella.....

Muutenkin tuntuu et koko työnteko on taas ihan ylivoimasta, eikä siis johdu omasta olotilasta tai vastaavasta koska niissä ei mitään vikaa, olo mitä mainioin ollu nyt muutaman viikon! Ei vaan tuo työnteko enää iske yhtään, viikkoja vaan tulee laskettua koska saa jäädä kotiin;)

Mut hui kello on jo miljoona, nyt kirmaan töihin, muuten odottelee toimiston vastaajassa kiukkusten asiakkaiden viestit, jos oon myöhässä eikä kukaan vastaa....

illalla sit lisää neuvola kuulumisia!

oikein hyvää torstaita kaikille!

nani 21+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Pitkästä aikaa saan pidettyä silmät auki sen verran että jaksan muutaman rivin kirjoittaa tännekin :) On se vaan niin että päätteen ääressä menee voimat yhtä nopsaan kuin lenkillä :)

SUPISTUKSET: eilen ja edellispäivänä on tullut supistuksia jonkun verran mutta täysin kivuttomia. Taitaa poitsu häiriintyä kun äiti vaan istuu koneella eikä tee " mitään" . Mulla kun ei ole aikaisemmissa raskauksissa noi supistukset tehneet mitään edes synnytyksen yhteydessä niin en aio noista huolestua.. (sitten tietenkin tällä kertaa ne avaakin kohdun suun ammolleen :))

VAATTEET: ei kyllä paljon ole päälle pantavaa. SF- mitta oli 23 cm jo viikolla 23 että mahaa on kyllä hurjasti. Monet on kysyneetkin että onko sulla kaksoset tai oletko laskenut La:n väärin :) no tuskin kumpikaan pitää paikkansa, eiköhän se toinen siellä ultrassa olisi näkynyt...

HOROSKOOPIT: meille perheeseen kuuluu neitsyt; minä ja oinas: mieheni sekä 2 rapua, mutta en ole vielä ottanut selvää tulevan vauvan horoskoopin luonteesta. Pääasia on ettei se ole Oinas.. äitini ja siskonikin on oinaita ja niissä on kyllä jo riittämiin tekemistä!!

TURKULAISET: koskas nähtäisiin? Mulla on vielä ensi viikko tiukkaa aikataulua päättötyön suhteen ja seuraavalla viikolla muutto mutta sitten syyskuun ekasta viikosta alkaen alkaa olla rauhallista. Sopisko silloin joku päivä ja missä?

Olen ahkeraan lueskellut kuulumisianne ja on kiva huomata että meilläkin on aktiivinen porukka kirjoittamassa... palaan aktivistiksi kun saan tuon päättötyöni tehtyä... kiitos muuten kaikille isille jotka ovat jo auttaneet siinä :) ja vaimoille myös jotka heitä rekrytoitte vastaamaan :)

Tiina-Maria rv 24 tasan *lippu salkoon* yksi etappi saavutettu... vaavi n. 500g ja 27 cm...

Vierailija
4/13 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva Ilmis kun otit asian puheeksi... Mä olen töissä elokuun loppuun ja sitten lähdetään mökille pariksi viikoksi. 18.9 oli neuvola eli sen olen ajatellut olevan viimeistään se päivämäärä kun palaudumme takaisin kotiin. Sen jälkeen mulla/meillä pikkuneidin kanssa ei ole kuin aikaa.... Ihanaa! Eli sopisko jos venytetään vielä kuukauden verran ja treffaillaan sitten? Meidän esikko jää pois hoidosta, joten ollaan kuin majakka ja perävaunu taas seuraavan 1,5 vuotta eli yhdessä oltais tulossa ellei luultavimmin. Mitenkä muilla, onko muksut hoidossa vai tulisko mukaan?

Tsemiä päättötyön tekoon ja istumiseen, tää koneella olo on kyllä aika kypsää... Kaipaan ulos, vaikka sataakin...

Nyt pitäsi kai taas keskittyä työhön....

Lippu täälläkin ylös 24 täynnä!!!

Vierailija
5/13 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tosiaan huomata että tää ryhmä on senkin verran tiivis. Todella mukava lukea muiden kokemuksia ja ajatuksia raskaudesta, lastenhoidosta, vaivoista ja kaikesta. Itsekin saa ihan muuta ajateltavaa välillä kun vaan oman navan :) Kiitos siitä teille!

TINURI mukava kuulla että positiivista väreilyä kuuluu sieltä suunnalta mitä niihin hoitoihin tulee!!! Pidän sulle peukut ja vaikka varpaatkin pystyssä :)

SONETTE tervetuloa oikein ihanaan ja kannustavaan ryhmään!!

IMETYSLIIVIEN ja VAATTEIDEN hankintaa en oikein oo ehtiny ajatellakaan. Mä olen lähinnä maannu vanhoissa verkkareissa tai alusvaatteisillaan miehen virttyneessä t-paidassa punkan pohjalla :/

Eipä sitä voi lähteä minnekään itseään näyttelemään joten mitä turhaan hommailemaan mitään muodikasta ja hienoa. Imetysliivit meinaan kyllä hommata. Mulla on yhdet tosi hyvät tyttöjen vauva-ajalta ja toiset vois siihen lisäks hankkia jos jotenkin joskus pääsis hankkimaan vaan!! Mulla on normaalisti kanssa se c-kuppi joka paisui tyttöjen syntyessä liki kolmella koolla, huh!

HOROSKOOPEISTA oli puhetta jossain vaiheessa. Meillä asustelee toistaiseksi saman katon alla kolme kaurista (minä ja tytöt) ja mies on rapu!

Omasta navasta vieläkin kuuluu hyvää. Ei ole supistellut ja olo on muutenkin ihan hyvä mitä nyt tympii vaan olla möllöttää. Mutta kyllä tää tästä kun auttelee tyttöjä läksyissä koulun jälkeen ja lueskelee kivoja kirjoja :)

Kultsi 23+6

Vierailija
6/13 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että täällä voidaan jo paremmin supistusten suhteen. :)

OMA NAPA: Toissailtana ehdin säikähtää pahemman kerran, koska ihan yhtäkkiä vatsa meni kivikovaksi, sattui ja alkoi tulla veristä tuhruvuotoa. Yöllä heräsin kivuliaisiin supistuksiin ja vesassa paperiin tuli edelleen verituhrua. Aamulla menin heti neuvolaan ja sain sieltä lähetteen eteenpäin sairaalaan.

Päivällä niitä supistuksia ei kuitenkaan enää tullut, vain pientä verituhruilua. Kohdunsuukin oli kiinni ja vauva vastasi ultrassa viikkoja. Myös syke oli kuulemma hyvä ja tasainen. En sitten saanut saikkua kuin muutaman päivän. Käskettiin ottaa rauhallisesti. Tässä yritän nyt lepäillä parhaani mukaan ja koitan olla huolehtimatta, vaikka verta tulee vielä vähäsen.

Täytyy nyt toivoa, että tämä oli vaan jotain harjoittelua ja, että tuhruilu johtuu vaan jostain muusta.

VAATTEET: nettikaupasta tilaamani 3 valkoista bodya tulivat tänään postissa. Aion painaa tai printata/silittää niihin jotain hauskoja kuvia.

rv. 23+5

Vierailija
7/13 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiistaista lähtien oon lepäillyt kotona, kun on niin paha poskiontelotulehduskierre. Nyt on päällä jo kolmas lääkekuuri ja ontelot punkteerattu jo kahdesti. Ensi viikolla uusi tyhjennys, voi kun tää helppais. Oon tosi väsynyt tähän tautiin ja huolettaa jatkuva lääkeiden syönti vauvan kannalta. :((

Supisteluista: Olin tiistaina neuvolalääkärillä, kun supistellut enemmän ja kipeämmin viimeaikoina. Kohdunsuulla ei kuitenkaan onneksi vielä muutoksia, mutta ensi viikolla olis silti terkkarille kontrolliaika.

Vaatteet: Ostin kivat housut ja paidan sekä alusvaatteita bebes-liikkeestä, kun kävimme Hesassa muutama viikko sitten. Täytyy kyllä sanoa, että hintavia olivat. Toisaalta luulen, ettei äitiysvaatevarastoa tarvi enää kasvattaa kuin ehkä imetysliiveillä ja tukisukkiksilla. Mulla oli masu myös jo aikas iso: sf-mitta 23cm rv23+6. Eli äitiysvaatteet ovat jo käytössä.

Horoskoopit: Meillä lapset ovat kala ja leijona. Minä jousimies ja mies on kala. Taitaa olla mielenkiintoinen kokoonpano sitten, kun on kaksi jousimiestä ja kaksi kalaa sekä leijona. En ole perehtynyt sen paremmin horoskooppeihin, mutta jos joku osaa kommentoida tätä niin luen mielenkiinnolla. :)

Meillä myös kuopus aloitti ekaluokan ja tuntuu hassulta, kun on vain koululaisia perheessä (esikoinen meni kolmoselle). Ihanaa tulevan " iltatähti" -vauvan kannalta on juuri se, että isommista lapsista on jo apua vauvan hoidossa. Itsekin pystyy paremmin keskittymään vauvaan, kun ei ole muita ihan pieniä perheessä. Mutta haikeena muistelen niitäkin aikoja, kun oli taapero ja vauva perheessä yhtä aikaa. Oma ihanuus siinäkin oli, vaikka rankempaa varmasti oli. :))

Tuuti73 rv24+1

Vierailija
8/13 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ovat siis melkein kaikki sairaslomalaiset ja gradua pukkaavat koolla, hih.

Onnea muuten gradun tekoon, Ilmalaiva. Itselläni sen aloittaminen ja loppuun saattaminen olivat työn ja tuskan takana, mutta onneksi sain sen valmiiksi! Tsemppiä, Ilmis!

TINURILLE kovasti edelleen voimia. Pidän tietenkin minäkin edelleen peukkuja teille!

PIKKUTAPIIRI oli kokenut aikamoisen shokin. Voin vain vaivoin kuvitella, millaisen shokin olisin itse saanut, huh. Aikasen vähän oli sairaslomaa tippunut. Mutta sitäkin varmasti tärkeämpää on, että kohdunsuun tilannetta seurataan. Voiko sinulla vaikuttaa istukan sijiainti tai jokin muu syy verenvuotoon? En halua tuputtaa neuvojani, mutta kannattaa varmasti käydä uudelleen kontrollissa. Omat supparini ovat kivuttomia eivätkä olleet aukoneet paikkoja, mutta Naikkarilla käskettiin käydä tutkimassa tilanne uudelleen parin viikon sisällä.

KULTIKUTRILLE vain voimia makoiluun.

Olen itse harjoitellut tätä nyt kokonaista kaksi päivää enkä ole edes vuodelevossa. On muuten pirun tylsää! Arkena toivoo, että olisi aikaa itselle ja aikaa lukea kaikki kirjahyllyn kirjat. Nyt, kun sitä sitten on, ei saa aikaiseksi tarttua mihinkään opukseen. Onneksi olen saanut katsottua sentään pari filmiä. No, kohta lähden hakemaan esikoista tarhasta, joten ohjelmaa on luvassa. Onneksi itsellänikin sairasloma on vähentänyt suppareita. Viime viikolla niitä tuli todella usein ja voimakkaina.

ÄITIYSVAATTEET. Tässä aiemmin kesällä huokailin ja pähkäilin, missä vaatteissa kuljen syksyn, jos ja kun olen töissä. Nyt sitten komerossa riittää aika laillakin noita vaatteita. Ajattelin pärjätä tämän vajaan kolme kuukautta parilla paitapuserolla, muutamalla lyhythihaisella/hihattomalla yläosalla + neuletakilla sekä kaksilla äitiyshousuilla. Vanhatkin housut menevät vielä jonkin aikaa Belly Beltin avulla.

SAIRASLOMA. Vaikka nyt sairaslomalla onkin välillä tylsää, on kyllä ihanaa, kun saa olla kerrankin ihan rauhassa ja saada " omaa aikaa" päivisin. En kyllä kovin paljon odota maanantaita ja töihinpaluuta, vaikka töissä onkin mukavasti tekemistä ja haasteitakin nyt syksyllä. Yksi esityskin on luvassa. Inhoan sydämeni pohjasta esitysten pitämistä ja julkista puhumista. Jännitän niitä ihan sairaasti aina aluksi. Ensi kuussa pitäisi puhua englanniksi. Se tosin ei hermostuta kielen puolesta, mutta muuten alan jo vähitellen kangistua kauhusta.

Paino oli muuten laskenut toissa päivästä yli puoli kiloa. Veskissä on nimittäin vaaka, jolla käyn melkeinpä joka aamu.

Ai niin. Olen tainnut puhua moneen otteeseen siitä, että haluan selvittää, aiheuttaako jokin tulehdus nämä supistukset. Turhauttaisi kovasti, jos näin olisi ja tulehduksen hoitamalla asian saisi kuntoon. No, ainakaan sen bakteerivaginoosin lääkkeet eivät juuri auta. Maanantaina Naikkarilla otettiin se streptokokki. Tuleepa selväksi sekin, onko minulla sekin nyt. Olisi hyvä saada tietää se jo ennen synnytystä.

Vielä TUUTILLE: toivottavasti tulehduksesi viimein loppuisi. Samaa toivon kipeiden supistusten kanssa. Onneksi sinullakin tilannetta seurataan.

Jep, tässä tärkeimmät ja vähän vähemmän tärkeääkin.

Oikein hyvää päivän jatkoa!

Iituli 23+1

Vierailija
9/13 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätinpä minäkin osallistua keskusteluun pitkästä aikaa. Joku (nimimerkki ikävä kyllä jo unohtui) tuossa aikaisemmin kertoi elävänsä päivää edellä ja sama vaiva on täälläkin. Välillä oikein harmittaa, kun huomaa, ettei vielä olekaan perjantai...

Vaatehankinnoista omalta osaltani sen verran, että parit housut ja muutaman paidan olen työvaatteiksi ostanut, muuten on joitakin ns. arkivaatteita vielä jäljellä kahdelta aikaisemmalta kerralta. Enempää en taida hankkiakaan, käyttöaika on kuitenkin niin lyhyt. Hieman mietityttää vaan se, mahdunko talvitakkiin tai muihinkaan paksumpiin ulkovaatteisiin enää loppuvuodesta. Laskettu aika on vasta 26.12., joten lämpimiäkin vaatteita saattaisi tarvita.

Itselle ja masulle kuuluu kohtuullisen hyvää. Tosin tässä pari päivää sitten, kun järjestin esikoisen 6v. syntymäpäiväjuhlia, täytyi oikein kunnolla hidastaa tahtia, kun alkoi oikein puristaa mahasta. Aikaisemminkin on ollut samanlaista vaivaa, kun rasittaa itseään enemmän, mutta tämä oli kuitenkin tähän asti ikävin kokemus. Onneksi tilanne rauhottui loppuillan lepäilyllä. Aikaisemmilla kerroilla en ole kärsinyt näistä supisteluista vielä näin aikaisessa vaiheessa, joten vaiva on täysin uusi. Seuraavaan neuvolakäyntiin on aikaa vielä pari viikkoa ja täytyy toivoa, ettei tilanne muuta hankalammaksi.

Eipä tässä muuten mitään ihmeempiä uutisia olekaan kerrottavana. Mukavaa on kuitenkin lukea samassa elämäntilanteessa olevien kokemuksia ja kirjoituksia eli kiitos teille kanssasisaret!

Optimus ja rv 21+2

Vierailija
10/13 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään taas töissä ja voi sisso mikä hoppu jatkuvasti.

Iltapäivällä olikin sitten tosi huono olo ja heikotti kovasti. Söin kyllä ja koitin lepäillä, mutta kun on 1.5v kanssa kaksin kotona se " lepäily" jää väkisinkin vähiin.

Sokeriarvot ovat heitelleet ainakin oireista päätellen, harmi vaan kun mun äiti ei päässyt niitä tossa päivällä mittaamaan (sillä sokeritauti, niin tietää aika hyvin oireet) mutta olo helpottui kun ruoka ehti masuun asti ja sain tosiaan hetken sohvallakin pötköttää.

Supistuksia on tullut tänään jo töissä aika paljon, nyt vähän vähemmän. Onneksi.

Pikkusisko ja Ilmis, mä olen töissä lokakuuhun loppuun asti jos kaikki sujuu hyvin joten viikonloput sopis parhaiten tapaamiselle, muuten ei mitään väliä. Otan neidin mukaan tai en ihan kuinka sovitaan ja riippuen tietty paikasta. Kaupungilla kahvilassa ei neiti istu pitkään tuolissaan vaan haluaa kävelemään, joten.... :)

Pikkusiskolle: kämppä ei vielä ole myynnissä. 3 arvioijaa on käynyt, viimeisin tänään kun hänellä oli ostaja jo tiedossa... Jos tämä ostaja kiinnostuu ja tarjoaa sen mitä pyydämme niin voi olla että muutto on edessä hyvinkin pian, muuten ei ole sen tarkempaa aikataulua.

Kolmio 77m2 on siis kämppä.

Vaatteita en ole itelleni ostanut, kovasti hamuan henkanjamaukan syysluettelon mammasammareita ja kauluspaitaa, mutta vielä niitä ei ainakaan ole myynnissä täällä kaupoissa. =(

Eipä tässä nyt muuta!

Niisku rv n 25

Vierailija
11/13 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

IITULI: Kiitos myötätunnosta. :) Mulle sanoivat naikkarilla vaan, että soita, jos verenvuoto kovenee. Supisteluita voi kuulemma tulla, eikä niistä pidä välittää ja vatsa ei ollut enää päivällä supistusarka. Istukka on takaseinässä ja kuulemma n. 2cm kohdunsuulta. En tiedä onko se hyvä vai paha asia. No, ainakin vauva on aktiivinen ja potkii vähän väliä. Tiedän sitten, että se on vielä hengissä. Tuntui vähän siltä, etteivät ihan ottaneet tosissaan noita vaivojani, kun ne helpottivat sen verran päivän mittaan. Tulipahan ainakin itselle huojentuneempi olo, kun tietää, että kohdunsuu on kiinni. Kauhean mielelläni en kyllä soittele neuvolaan tai NKL:lle. Sen verran karmeita muistoja sieltä vuoden takaa, kun sain keskenmenon.

Nyt illalla ei ole tullut enää kuin ihan pieniä tippoja verta, joten positiivisella mielellä odottelen ja lepäilen.

Vierailija
12/13 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PIKKUTAPIIRIlle kovasti kivoja ajatuksia, ettei mieli painu synkäksi. Saattanee tuo veren tihkminen olla oireena pehmeistä limakalvoista, mistä ainakin minä kärsin. Ikenet tihkuu verta jatkuvasti ja oikein pelottaa kun pitäisi mennä vielä hammaslääkärille raskauden aikana. Tällaista ei ollut esikkoa odotellessa...

Turku hoi, meille käy myös viikonloput, sillä mies on vuorotöissä eli meillä ei mun työn päätyttyä tunneta viikonloppuja vaan vapaat on milloin sattuu. Samaten voin siis jättää 1.5v:n kotiin mikäli mies ei ole töissä, minnekään keskustan kahvilaan ei minäkään aio neitiä raahata eli pohditaan sitten lähempänä missä ja millä kokoonpanolla tavataan. Ehkäpä näin ekalla kerralla olis kiva nähdä ihan rauhssa ja jättää masun ulkopuolella olevat riiviöt kotiin?

Toivottavasti saatte Niisku kämpän myytyä, onko uusi jo tiedossa?

Ilmikselle tsemiä koneen äärelle...

Samaten kaikille sairaslomalaisille ja supisteleville...

Tiina

Vierailija
13/13 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän raapustan vielä ennen kuin nukkumaan.Lapset nukkuu,nuorimmaisella kuumetta ja korvatulehdus.Viime yö meni vähän höpöksi.Esikoinen (2v8kk)jätti maanantaina vaipan pois ja tosi hyvin on mennyt,eilen ja tänään ei ollenkaan ole pissat tullut housuun.On itekin aivan innoissaan.Vielä kun mummi luvannut ostaa rekka-auton,kun vaippa jää.Kyllä helpottaa tosi paljon munkin työtä,kun nyt vain yksi vaipallinen vähän aikaa.

Mulla myös ollut tänään niin perjantaiolo,mutta johtunee siitä kun siivosin koko talon tänään.Huomenna tulossa viikonlopuksi yövieraita.Huomenna ajattelin sitten vähän leipoa kinkkupiirakkaa ja jotain herkkua...

Ihanaa kun on kaksi päivää ollut pilvistä ja sateista!Nautin kyllä!Vaikka saa sitä auringonpaistettakin vielä tulla.

Maha:tämä maha-asukki on selvästi eläväisempi iltaisin ja öisin.Päivisin ei kauheasti potkuja tule.En oikeen muista miten ollut aikasemmilta lapsilta.Voi kauhea kun nuo kaikki unohtaa niin nopeaa.Semmonenkin tuli tässä mieleen just tuohon unohtamiseen liittyen,kun lopetin kuopuksen imettämisen pari kuukautta sitten,niin nyt ei ollenkaan muista millaista se olikaan imettää ja aina ottaa se tuohon rinnalle...ja vielä se kuin nopeasti se lapsi sen unohtaa,vaikka ennen oli niiiiiiin kiinni tississä.No,tällaista pohdintaa :)

Kiva lukea että Kultikutrilla ja Iitulilla (ja oli varmaan vielä joku muukin)jolla supistukset helpottaneet.Toivottavasti niitä ei enää tulisi ja saisitte nauttia raskaudesta.Paljon oli tosiaan saikkulaisia,paljon voimia kaikille!Ja Pikkutapiirille toivotaan että tuhruttelu loppuisi kokonaan,hyvä että vauva liikuskelee niin tiedät että se ok.Voin vain kuvitella miten hermona itse olisin tilanteessasi.

Huusin vasta huuto.netistä aivan älyttömän hyvät H&M äitiysfarkut.Tosi hyvä ostos.Ennestään on yhdet sammarit,mustat paremmat housut ja rennommat ruskeat housut.Jospa noila housuilla tämän raskauden selviäisi.Muutama paita olisi kiva saada.

Ja imetys liiveistä vielä,mä kans esikoisen aikaan erehdyin ostamaan muutamat edulliset imetysliivit,jotka ei sitten käytännössä todellakaan olleet hyvät.Ei sillä etteikö halvat voisi olla hyvät,mutta niitä valittaessa kannattaa kyllä katsoa ja kokeilla useimman eri valmistajan.Ei ole mitään niin tympeää kuin imettää huonoilla liiveillä,varsinkin yöllä hämärässä.Nyt kuopukselle ostin Anna Cecilian liivit,netissä varmaan myydään,itse ostin Lastentarvikkeesta.Maksoi n.40e.Ne on sellaista uimapukukangasta :) ja vetskareilla ei sellaisiilla nipsuilla.Siis se mikä avataan kun imetetään.(tulipa vaikeasti sanottua) Aivan tosi hyvät liivit ja kun pesi ei kestänyt kuin hetki kuivaa.

Hui kauhea tuli aivan liian pitkästi,jospa joku jaksaa lukea.

Hyvää vointia kaikille!!

Jotto 21+1 (joka odottaa maanantaista ultraa kuin kuuta nousevaa)