Tilasin Gigantista pesukoneen ja se on ihan märkä sisältä
Kommentit (11)
Epäilen, että kone on jonkun palauttama. En halua konetta, jolla joku on jo pessyt pyykkiä. Ostin uuden juuri siitä syystä, että voisin olla koneen ensimmäinen ja ainut käyttäjä.
Parempilaatuiset pesukoneet testataan tehtaalla.
"Uusissa pesukoneissa on lähes aina vettä rummussa. Vesi osoittaa, että pesukoneen toimivuus on testattu tehtaalla."
Mistä lähtien Gigantti on tehnyt ihmiskauppaa?
Vierailija kirjoitti:
Parempilaatuiset pesukoneet testataan tehtaalla.
Kiitos! Tämä lievitti ahdistustani! 😄
Niin oli meidän astianpesukonekin, eli lienee normaalia. Laitteet on testattu tehtaalla mutta ei kuivattu.
Vierailija kirjoitti:
"Uusissa pesukoneissa on lähes aina vettä rummussa. Vesi osoittaa, että pesukoneen toimivuus on testattu tehtaalla."
Hmm, olen ostanut vasta 2 pesukonetta uutena eikä kummassakaan ole ollut vettä tai kosteutta sisällä. Onko ne:
A. Kuivattu ennen lähetystä
B. Kosteus ehtinyt haihtumaan sisältä (seissyt varastossa pitkään?)
C. Ei ole testattu mitenkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm, olen ostanut vasta 2 pesukonetta uutena eikä kummassakaan ole ollut vettä tai kosteutta sisällä. Onko ne:
Molemmat koneet on siis ostettu Gigantista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvelisin että todennäköisimmin C.
jep