Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

elisan netti. fi pitäisi poistua käytöstä jos ei rekisteröidy maksulliseen, miten teillä on tapahtunut 3.5.2021 viimeinen päivä

Vierailija
04.05.2021 |

Nyt on 4.5.2021, en ole rekisteröitynyt elisan netti. fi maksulliseen palveluun , mutta viestit ovat tallella ja sain postia sinne.
Milloin se oikeasti poistuu käytöstä? En ota maksullista palvelua.
ilmoituksessa:
""Maksuton Elisan sähköpostisi poistuu valikoimastamme ja korvautuu Elisa Sähköpostipalvelulla, jonka hinta on 2,90 €/kk. Sähköpostisi säilyminen ja muutos Elisa Sähköpostipalveluksi edellyttää rekisteröintiä. 
Jos et haluaa jatkaa sähköpostisi käyttöä, sinun ei tarvitse tehdä mitään. Sähköposti poistuu tällöin automaattisesti käytöstäsi 3.5.2021 jälkeen ja sähköpostin sisältö poistetaan.""

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko elisan sähköpostit poistettu teiltä jos et ole rekisteröitynyt maksulliseen?

Vierailija
2/15 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää kun niin moneen kertaan elisa laittoi tietoa sähköpostin minulla netti. fi lopettamisesta, miten on teille käynyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa sitä pitää venyttää koska eihän nyt ihmisten sähköposteja noin vaan voida mennä hävittämään, sillähän ihan järkyttäviä seurauksia kun monen nettisivun tunnukset yms. vaatii toimivan sähköpostin toimiakseen jne. Itse menin tuon Elisan tempun takia vaihtamaan sähköpostin ja yhteen paikkaan unohdin sen vaihtaa, en muista enää salasanaani eikä sitä voi muuttaa koska ei ole enää vanhaa sähköpostia. Asiakaspalvelukaan ei voinut auttaa, kun en voi mitenkään todistaa että olen ollut vanhan sähköpostin omistaja joka heillä on tiedoissa.

Vierailija
4/15 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että koska niitä on niin monta niin poistuvat porrastetusti tässä muutaman päivän aikana.

Vierailija
5/15 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä oli jo aikaa sitten puhetta, joskus viime vuonnako se oli, kun Elisa kertoi tästä. Lopetin heti sähköpostini, ts. tein kaiken, mitä he pyysivät, jotta palvelu loppui. Sain ilmoituksenkin, että loppu on. Joopa joopa, mutta sitten tuli lasku. Soitin sinne "palveluun" ja annoin palautetta ja sanoin, etten todellakaan maksa yhtään mitään. Luvattiin, että juu juu, nyt se on pois se palvelu ja laskusi perutaan. 

No niin piti, mutta mutta ... tuli uusi lasku kuukauden päästä eli taas kokeiltiin kepillä jäätä, josko saisi rahaa tällaisella huijausyrityksellä. V*ttu laitoin sellaisen kirjeen menemään sinne, että jos ei tämä huijaus ala loppumaan, teen rikosilmoituksen. Sain postissa oikein ilmoituksen sitten, että nyt se sähköpostitili on suljettu. Todellisuudessa olin sulkenut sen jo lähes 3 kk aiemmin. 

Vierailija
6/15 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipa sitä pitää venyttää koska eihän nyt ihmisten sähköposteja noin vaan voida mennä hävittämään, sillähän ihan järkyttäviä seurauksia kun monen nettisivun tunnukset yms. vaatii toimivan sähköpostin toimiakseen jne. Itse menin tuon Elisan tempun takia vaihtamaan sähköpostin ja yhteen paikkaan unohdin sen vaihtaa, en muista enää salasanaani eikä sitä voi muuttaa koska ei ole enää vanhaa sähköpostia. Asiakaspalvelukaan ei voinut auttaa, kun en voi mitenkään todistaa että olen ollut vanhan sähköpostin omistaja joka heillä on tiedoissa.

Nyt kauhistuin kun se on liitetty gmail,  com miten sen kanssa nyt sitten on?

meinasin tehdä toisen gmail osoitteen, mitä sanot siitä?

On tämä vaikeaa kun eivät kirjoita seuraamuksista . Gmailiin tulee kaikki tärkeät viestit.

Niin niitä posteja on monen muunkin nimisiä. Jos tosiaan porrastetusti.

Vierailija
7/15 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä oli jo aikaa sitten puhetta, joskus viime vuonnako se oli, kun Elisa kertoi tästä. Lopetin heti sähköpostini, ts. tein kaiken, mitä he pyysivät, jotta palvelu loppui. Sain ilmoituksenkin, että loppu on. Joopa joopa, mutta sitten tuli lasku. Soitin sinne "palveluun" ja annoin palautetta ja sanoin, etten todellakaan maksa yhtään mitään. Luvattiin, että juu juu, nyt se on pois se palvelu ja laskusi perutaan. 

No niin piti, mutta mutta ... tuli uusi lasku kuukauden päästä eli taas kokeiltiin kepillä jäätä, josko saisi rahaa tällaisella huijausyrityksellä. V*ttu laitoin sellaisen kirjeen menemään sinne, että jos ei tämä huijaus ala loppumaan, teen rikosilmoituksen. Sain postissa oikein ilmoituksen sitten, että nyt se sähköpostitili on suljettu. Todellisuudessa olin sulkenut sen jo lähes 3 kk aiemmin. 

Miten ne sen laskun laittoi, mulla on aika tuntematon tämä netti. fi  posti. Ja kun kerran sanovat, että ei tarvitse tehdä mitään se poistuu automaattisesti. Mulle tuli viesti sinne tutulta, ja ihmettelin kun tämän piti poistua automaattisesti.

Hitsi en rupea maksamaan turhasta, kun on vielä jättäneet pälle. Hirveän työn tein kuukausi sitten kun siirsin viestit  teksti wordiin.

Vierailija
8/15 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tämä vaikeaa kun eivät kirjoita seuraamuksista . Gmailiin tulee kaikki tärkeät viestit.

Jos sinulla on gmail, niin eihän sillä ole mitään tekemistä Elisan kanssa.

Vierailija
9/15 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on gmail, niin eihän sillä ole mitään tekemistä Elisan kanssa.

jos näin on niin sitten on ok. Kun oon laittanu jonkun asian kohtaan netti. fi sähköpostin, mutta oon nyt rauhallinen.

Jos vielä laittavat laskua elisalta, vaikkei ole edes liittynyt maksulliseen.

Vierailija
10/15 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teiltä  netti. fi tai muu elisan sähköposti luukku poistunut jo  käytöstä?

Vierailija
11/15 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankalaa on kun on iso firma kyseessä.

Vierailija
12/15 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko viestit ovat poistuneet?

Vierailija
13/15 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko viestit ovat poistuneet?

jatkuu yhä, kunhan ei tule laskua.

Vierailija
14/15 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ne sen laskun laittoi, mulla on aika tuntematon tämä netti. fi  posti. Ja kun kerran sanovat, että ei tarvitse tehdä mitään se poistuu automaattisesti. Mulle tuli viesti sinne tutulta, ja ihmettelin kun tämän piti poistua automaattisesti.

Hitsi en rupea maksamaan turhasta, kun on vielä jättäneet pälle. Hirveän työn tein kuukausi sitten kun siirsin viestit  teksti wordiin.

Ihmettelin hieman itsekin, että ihan oli lasku löytynyt oikealla nimellä ja osoitteella. Se minun s-postini oli vuosia aiemmin tehty, enkä käyttänyt sitä juuri lainkaan. Se suorastaan imi kaiken roskapostin itseensä. Olisiko siinä kirjausvaiheessa tullut annettua nimi ja ovat osoitteen sitten onkineet jostakin. Mitään muita Elisan palveluja en ole koskaan käyttänyt. 

Vierailija
15/15 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että sitten kun ne oikeasti poistuvat niin jengi tulee tänne pöyristyneinä märisemään.