Te, jotka vihaatte Helsikinkiä, missä asutte itse?
Aivan kummallista Helsinki vihaa tällä palstalla. Missä te Helsingin vihaajat asutte ja miksi pääkaupunkimme ärsyttää noin valtavasti?
Kommentit (37)
Niin ja AP lisää vielä ettei itse ole helsinkiläinen vaan ihmettelee asiaa kun itse pitää kyseisestä kaupungista vaikkei siellä asukkaan...
Helsinki oli ihan mukava paikka silloin, kun itse siellä vielä asuin, 80-luvulla. Ei siellä enää ole viihtyisää. En nyt varsinaisesti vihaa, mutta en mene sinne jos ei ole pakko. Asun 100km:n säteellä radan varressa.
On syitä miksi vihaan. Todella tympeä kaupunki.
Ihmiset kylmiä, täällä rakennetaan koko ajan, asfalttia, autoja, melua, saastetta.
Yäk.
Mikkelissä. En mene enää ikinä Helsinkiin liikakulttuurín pariin.
No Turussa tiety, hiukan nautin kun Hifk taipui, HUUTONAURUA
Stadi täynnä pa**aa. Lahti 03 mf!!
Virallisesti Puerto Ricossa, tällä hetkellä tosin majailen Suomessa vanhemmillani, kun olen lomalla.
Ei me vihata, se mitä luulette vihaamiseksi on tympääntymistä teidän itsekeskeisyyteenne, siitä osoitus on tuokin että luulette itseänne niin tärkeiksi, että muilla olisi joku mielipide teidän asuinpaikastanne.
En vihaisi Helsinkiä, ellei sieltä suunnalta olisi niin kovaa halveksuntaa kaikkia muita kohtaan.
Turussa.
Monet Helsingissä tai Vantaalla asuvat kaverini, jotka ovat luonani vierailleet, ovat kyllä sanoneet, että Turku on paljon kivempi.
Kumma juttu, kun minulla on paljon kavereita ympäri Suomea. Ei ole kenenkään asuinpaikka koskaan asiaan vaikuttanut puolin eikä toisin. Kannattaa ehkä puhua ja tehdä siitä, mikä yhdistää, eikä siitä, mikä erottaa.
Itse asun vielä helsingissä mutta en onneksi kauaa.
Kato peiliin toope.