Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolet TUBETTAJISTA MT-potilaita?

Vierailija
03.05.2021 |

Hohhoijaa. Olen viettänyt huhtikuun kotona pitäen kertyneitä lomia pois (pitkän työsuhteen etuja). Aika on kulunut Youtuben suomalaisten tubettajien seurassa. Kun analyysin poikasta on samalla tehnyt, uskallan väittää että puolet tubettajista on psyyke/mielialalääkityksessä.

Aikamoista soopaa joillakin. Yleensä nämä tunnistaa siitä että eivät ole juuri suunnitelleet kuvauksia, tekevät liveä ja puhuvat jotain soopaa. Lopulta heittävät koko pätkän sellaisenaan nettiin. Ihan itkettää jotkut tubettajat. Onneksi näitä ei pk-seudulla ole montaa, yleensä ovat maaseudun ihmisiä, kaupungissa yleensä narsistisia salitreenaajia. Onneksi tänään palasin töihin. Pidin eilen jo täysin tubettoman päivän.

Mietin toki myös sitä että kirjoitanko tästä lainkaan. Päätin kirjoittaa, mutta pitää laittaa tähän toteamus että tubettakaa vain, onhan sekin tapa purkaa ongelmia/patoumia kertomalla se kameralle, varsinkin kun aika moni näyttää olevan aika yksinäinen. Ei ole kuitenkaan minua varten toi tubetus.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon että ihmisten mt-ongelma -viha kumpuaa siitä että heillä on itsellä tunteiden käsittelyssä ongelmia. Kaikki ikävät tunteet on suomalaiseen tyylliin salattava ja peitettävä. Viha, kateus, suru, pelko.. jos joku muu käsittelee näitä avoimesti, tarkoittaa se automaattisesti näille peittelijöille säälin kerjäämistä vaikka näin ei olisi. 

Surkuhupaisaa onkin se, että näillä mt-ongelmien mollaajilla on todennäköisesti itsellään paljon patologisempia ongelmia kuin niillä haukkumisensa kohteilla. Ne peittelijän omat ongelmat ovat jossain niin syvällä psyyken rakenteissa, ettei niihin pääse enää lainkaan edes kiinni.

Sitten joku avoimen tunteellinen ihminen (esim. tubettaja) on tunteellisuutensa vuoksi muka "hullu", kun taas se tämän mollaaja itse ei edes tunnista enää mitään omia tunteitaan ja olisi itse enemmän pitkän terapoinnin tarpeessa.

Miksi joku oman itsensä kanssa sinut oleva ihminen keskittyisi sellaisten haukkumiseen, joka kertoo ongelmistaan tai joka toimii joissain asioissa epätavanomaisesti? Mikä sellaisessa uhkaa sen mollaajan omaa mielenrauhaa ja maailmankuvaa?

Vierailija
42/42 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas ap on hiljaisella tuulella😂😂 alkoi varmaan jo katumaan tätä ketjua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan