Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissanruoka kysely

Vierailija
03.05.2021 |

Hei te kissaihmiset.
Olen hankkinut ragdoll kissanpennun, joka saapuu meille näillä näppäimillä. Pentu syö tällä hetkellä Pure naturalin märkä-ja kuivaruokaa, mutta haluaisin vaihtaa pikkuhiljaa hieman halvempaan merkkiin. Siispä, mikä kissanruoka merkki on hinta-laatu suhteessa hyvä tälle pitkäkarvaiselle rotukisulle, niin että hän saa siitä kaiken tarvitsemansa ja turkki pysyisi hyvänä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kissoja 30 vuotta. Ostan tapani mukaan laaturaksuja eläinkaupasta, joskus marketistakin - parhaita viljattomat. Mutta tämä pussiruokapuoli, eli aamu- ja iltapalat - yhteisistä hetkistä en luovu - sen ei tarvitse maksa apaljon. Jaan yhden pikkupussin 2 kissan kesken. Pussit voivat olla:

- Whiskas

- Latz

- K-menun ruuat

(Lidlin ruuat eivät maistu)

Hyvin on mennyt, terveitä kisuleita, lähemmäs 20 vuotta eläneet näin.

Vierailija
22/25 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut kissoja 30 vuotta. Ostan tapani mukaan laaturaksuja eläinkaupasta, joskus marketistakin - parhaita viljattomat. Mutta tämä pussiruokapuoli, eli aamu- ja iltapalat - yhteisistä hetkistä en luovu - sen ei tarvitse maksa apaljon. Jaan yhden pikkupussin 2 kissan kesken. Pussit voivat olla:

- Whiskas

- Latz

- K-menun ruuat

(Lidlin ruuat eivät maistu)

Hyvin on mennyt, terveitä kisuleita, lähemmäs 20 vuotta eläneet näin.

Mikä sinusta in laatu ratsuja ? Merkit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Latz nyt ainakin. Niitä pikkupusseja tuo katti vetää, eikä purkkiruokaa suostu syömään ollenkaan. Pitää olla mielellään kalaa kastikkeessa ja naksut on sitten lihaa/kanaa.

Latz sisältää sokeria ja vehnää en suosittele!!! Kumpikään ei kuulu kissan ruokavalioon!!

Primacat on vehnätön jos haluat markettiruokaan siirtyä? En silti ymmärrä miksi haluat siirtyä halvempaan ruokaan? Zooplussalta saa edullisesti myös vehnättömiä kissanruokia...

Vierailija
24/25 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvempaan siksi, että Pure Natural ruuat maksaa keskimäärin 25€/2kg kuivaruokasäkki, joten minusta se on hintavaa. Ja juurikin tarkoitan nyt sitä, että varmasti saa halvemmalla yhtä hyvän/lähes yhtä hyvän tasoista kuivaruokaa/märkäruokaa. Joten jos teillä on todettu hyväksi tietty kissanruoka joka tuosta halvempaa, niin ilmiantakaa!

Mitä pienempi pussi sen kalliimpi kilohinta! Osta 10kg kerralla niin kilohinta pienenee.

Vierailija
25/25 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun molemmat kissani ovat jo yli 13v molemmat, ja Latzia ovat kumpikin pennusta asti syöneet. Ihan terveitä kissoja ovat, eikä lääkärissäkään ole heitä tarvinnut käyttää kun eka rokotukset ja steriloinnissa.

Missä kunnossa on hampaat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi