Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömänä reissussa kotimaassa

Vierailija
03.05.2021 |

Heippa!

En ole ollut aiemmin työttömänä, joten siksi typerähkö kysymys. Olen lähdössä viikoksi pois kotikaupungistani kesällä, enkä näin ollen ole kotosalla jos työkkäri sattuu jonkin tapaamisen tuolle viikolle juuri laittamaan. Joudutko ongelmiin jos ilmoitan etten pääse tapaamiseen koska on muuta menoa vai voiko tapaamisen/infon yms siirtää toiseen ajankohtaan? Eikai voi olla niin että jollain päivän varoitusajalla voidaan ilmoittaa tapaamisista yms?

Ja ennen kuin joku tänne kommentoi, niin kyllä työtön on vapaa tekemään mitä huvittaa ja olemaan missä haluaa, kunhan pitää työnhaun voimassa ja hakee töitä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minkä tapaamisen?

Vierailija
2/5 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minkä tapaamisen?

Jos te-toimistosta pyydetään vaikka paikan päälle juttelemaan tai osallistumaan johonkin tapahtumaan tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä asti työttömiä on alettu  kutsumaan mihinkään tapaamisiin tai tapahtumiin? Enpä ole mokomasta kuullutkaan. Kyllä huomaa, että ap ei ole kovin kokenut työtön. Silloin kun viimeksi olin työtön, infot totetutettiin netissä. Netti vaan auki, kuittaa itsensä läsnäolevaksi ja menee takaisin nukkumaan, vaikka olisi Thaimaassa.

Vierailija
4/5 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minkä tapaamisen?

Jos te-toimistosta pyydetään vaikka paikan päälle juttelemaan tai osallistumaan johonkin tapahtumaan tms.

No mä olen ollut 5v työtön ja ei ole ollut yhtään mitään tapaamisia.

Vierailija
5/5 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommat hoidetaan puhelimessa tai netissä. Ei sua kutsuta mihinkään lyhyellä varoitusajalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi