Miten te 40+ naiset meikkaatte?
Olen vähän päälle 40, jotain uurteita naamassa jo. Mietin semmoista, että miten ihmeessä mun ikäiset naiset onnistuu meikkaamaan itsensä niin nuoren näköisiksi. Kun ollaan käyty jumpassa ja oltu siellä ilman meikkiä, niin ihan yhtä vanhan näköisiä ne ovat kuin minäkin. Osa paljon ryppyisempiä. Miten ne sitten meikkaa? Mitä laitetaan mihinkin? Meinaan, että jos voisin tuon taidon oppia itsekin vaikka juhliin. Eli osaako joku antaa jotain rautalankaohjetta?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Sensailla meikkivoide kannellisessa purkissa joka täyttää juonteet. Ihan loistava. Myös silmänalle. Hintaa joku 80e mutta nytkin varmaan Sokoksella alessa.
Purkki, joka täyttää juonteet? Millainen tuote on silmänalle?
Vierailija kirjoitti:
Ai sutkin on aivopesty uskomaan siihen että vain nuorena olet arvokas :D
Eihän meikkaaminen ole suoraan verrannollinen uskomukseen nuorekkuuteen, eikä edes arvokkuuteen.
Kyllä ihminen voi näyttää ikäiseltään meikatessakin ja itsearvostus ei ole suoraan verrannollinen nuorekkuuteen. Seela Sella on esimerkiksi meikkaava nainen, jolla pirskahteleva elämänkokemus ja ikääntyneen naisen arvokkuus.
Toisen tässä yhteydessä mainittava upealla elämänkokemuksella oleva nainen on Raili Hulkkonen.
Kosteutus ja primerit on 40+ ikäiselle must!
Kukaan ei oikeesti edes tajua, että mulla on meikkivoidetta. Käytän Diorin skin glow meikkivoidetta johon sekoitan Beauty actin primeria (Smashboxilla myös hyviä), tosi kuultava ja nätti lopputulos.
Hyvän ihon perusta on ihonhoito, sit tulee kevyt meikki. Käytän peitevoidetta silmänalusille, ripsari, kulmat ja poskipunaa. Oon luonnostaan tumma, joten kevyt meikki ok. Moni luulee ettei mulla ole meikkiä, mut toki on freesimmän näköinen meikin kanssa. Kuorin kerran vkossa ihon entsyymi kuorinnalla (Emma S.paras!) ja laitan kosteuttavan naamion sen jälkeen. Iho on todella hyvässä kunnossa ja sileä, ryppyjä ei juurikaan.
N45
Just näin. On aika karsean näköistä, jos ihmisellä on selvä meikkivoiteen raja (ja se voide on selvästi eri värinen kuin oma iho) leukalinjassa. Tätä näkee monen ikäisillä.