Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia vaatteita käytät kuntoillessasi/ulkoillessasi

Vierailija
03.05.2021 |

Näitä kun on kaiḱen maailman tuulipukuja, kuoritakkeja ja softcelltakkeja ja ties mitä muita malleja ja materiaaleja (joista olen kaikista ihan pihalla), että kiinnostaisi tietää, minkälaiset vaatteet on käytännössä osoittautuneet hyviksi ja mitkä kannattaa kiertää kaukaa.

Tarkoituksena olisi löytää jotain ihan päivittäisiin kävely - ja pyöräilylenkkeihin sopivaa asustetta. Vähän sellaista joka sään vaatetta, mikä ei säikähdä pienestä sateesta, ja jossa ei heti ala palelemaan, jos lämpötila viilenee. Kestävyys ja kohtuullinen hinta on aina plussaa

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otan vastaan mainokset postiluukustani. Paljon ulkoilevana läpi vuoden ajat säällä kun säällä.Minulle ei vaaten merki merkitse mitään,  vain lenkkareissa ne on tietyn malliset Nike tai N.B, retkeilijän sandalit merrell! Talveen ostin parkatakin muu liike .Olen vuosia ostanut lidi ulkoilu vaateet,kohtuu hinalla.Niiden ominaisuuksista kuvan alla aina  kerrotaaan.Ovat tuulen sateen pitäviä,Takia/ housua ulkoiluun, Ureiluun paitoja, trikoita,jotka eivät hikoa.En löydä oikea sana,Siis hengitävät. T-paidat ,pikkikset, ymm.paidat lidi.Pesussa pysyy kuosissa,ei venähdä. Sama koskee urheilu liivit.Jotkut ovat merkin perään,Minulla ostot määrää hinta laatusuhde ja kukaroni mukaan.Tuossa kun talven loska keleleihin ostin lidi talvikumisaapaat.Tietoisena kirkaan keltaiset. Pihapiirin vanha rouva 86v lohkasi: Katso minullakin uudet kumisaapaat.Ovat kallimat kuin sinun,minä en lidi osta mitään! Hänen kallit kumisaapat talveen loskiin oli kesäkumisaapat tasapohjalla ja sileät!

Vierailija
2/3 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan riippuu kelistä, mutta noilla aloituksen spekseillä joku kosteussuojattu kuoritakki ja -housut. Ei välttämättä tarvitse olla Goretexiä tai muuta täysin vedenpitävää, mutta vettä hylkiviäkin kannattaa kartella. Sellainen 5000 ml vesipilariarvolla (mainittu usein vaatteeseen kiinnitetyissä tuotelapuissa) oleva pitää vielä pikkusateen. Vettähylkivä ei käytännössä vesisadetta pidä. Kuorivaate ei itsessään ole kamalan lämmittävä, vaan sinne voi sitten pukea välikerroksia takin ja housujen alle.

Softshell on lämpimämpi ja pitää myös pikkusateen, mutta ei niin hyvin kuin kuorivaate, mutta tämä taasen voi olla sitten lämpimmällä kelillä liian kuuma (tarkoittaen kuitekin lämpötilaa, jossa ilman takkia ei vielä pärjää).

Itse olen ratkaissut edellä mainitun asian siten, että mulla on kummatkin: kuoritakki ja softshell (jälkimmäinen jo vuosia vanha). Mutta pelkällä kuoritakilla pärjää välikerrosten kanssa tarvittaessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tia.A,68 kirjoitti:

Itse otan vastaan mainokset postiluukustani. Paljon ulkoilevana läpi vuoden ajat säällä kun säällä.Minulle ei vaaten merki merkitse mitään,  vain lenkkareissa ne on tietyn malliset Nike tai N.B, retkeilijän sandalit merrell! Talveen ostin parkatakin muu liike .Olen vuosia ostanut lidi ulkoilu vaateet,kohtuu hinalla.Niiden ominaisuuksista kuvan alla aina  kerrotaaan.Ovat tuulen sateen pitäviä,Takia/ housua ulkoiluun, Ureiluun paitoja, trikoita,jotka eivät hikoa.En löydä oikea sana,Siis hengitävät. T-paidat ,pikkikset, ymm.paidat lidi.Pesussa pysyy kuosissa,ei venähdä. Sama koskee urheilu liivit.Jotkut ovat merkin perään,Minulla ostot määrää hinta laatusuhde ja kukaroni mukaan.Tuossa kun talven loska keleleihin ostin lidi talvikumisaapaat.Tietoisena kirkaan keltaiset. Pihapiirin vanha rouva 86v lohkasi: Katso minullakin uudet kumisaapaat.Ovat kallimat kuin sinun,minä en lidi osta mitään! Hänen kallit kumisaapat talveen loskiin oli kesäkumisaapat tasapohjalla ja sileät!

Onko sinulla lukihäiriö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä