Ruoholahden metroasema.
Kommentit (22)
Tuntomerkkejä ei annettu, joten...
Mä en todellakaan käytä enää metroa. Olen pelännyt siellä vuosia. Jengi on täysin sekaisin ja aggressiivista.
Kiinniotetuista ei ole MITÄÄN TARVETTA kertoa tuntomerkkejä.
Vähän nyt valoja päälle.
Vierailija kirjoitti:
In the ghetto...
Alue ei varsinaisesti ole ghettoa, vaan lähellä Helsingin keskustaa merellisessä ympäristössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
In the ghetto...
Alue ei varsinaisesti ole ghettoa, vaan lähellä Helsingin keskustaa merellisessä ympäristössä.
On se, siellä on paljon kaupungin ja HOASin vuokra-asuntoja paraatipaikalla. Suoraan vi*uttaisi rankasta jos olisin ostanut asunnon kovalla rahalla sieltä.
Ruoholahdessa on melkein yhtä kalliit neliöt kuin Etu-Töölössä. Syynä sijainti: meren lähellä mutta melkein keskustassa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en todellakaan käytä enää metroa. Olen pelännyt siellä vuosia. Jengi on täysin sekaisin ja aggressiivista.
Okei. Mä ole käyttänyt parikymmentä vuotta tyytyväisenä enkä ole ikinä pelännyt. Tänäänkin oli mukava matka kun joku jonglöörasi hienosti palloilla ja joillakin keiloilla. 😁
Ylläpito poistakaa aloitus kiitos!
Eihän tuo edes tapahtunut metroasemalla? Eikä tarkkaan ottaen myöskään Ruoholahdessa, vaan Jätkäsaaressa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Mä ole käyttänyt parikymmentä vuotta tyytyväisenä enkä ole ikinä pelännyt. Tänäänkin oli mukava matka kun joku jonglöörasi hienosti palloilla ja joillakin keiloilla. 😁
Kerjäsikö sen jälkeen matkustajilta rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerjäsikö sen jälkeen matkustajilta rahaa?
Ei.
Nuoriso setvinyt välejään ja yhdellä sankarilla loppunut sanankäyttötaidot kesken. Oli varmaan juuri tätä varten teräsasekin kannossa, siis ts. varmistamassa ettei tämä epävarma kaveri jää kukkotaistelussa ainakaan kakkoseksi.
Ihan perus kantismeininkiä, vaikka luonnollisesti nämä tapaukset laitetaankin aina lähtökohtiasesti vähemmistöjen piikkiin. Ja pidetään siellä mölinän avulla tasan niin kauan kuin tekijän nimeä ja kuvaa ei ole julkistettu mediassa.
Eli täsmälleen niin kuin tässäkin ketjussa heti aloituksen jälkeen tehtiin.
Ne, joilla on liikaa luppoaikaa, ovat jatkuvasti puukkohippasilla.
Vierailija kirjoitti:
Nuoriso setvinyt välejään ja yhdellä sankarilla loppunut sanankäyttötaidot kesken. Oli varmaan juuri tätä varten teräsasekin kannossa, siis ts. varmistamassa ettei tämä epävarma kaveri jää kukkotaistelussa ainakaan kakkoseksi.
Ihan perus kantismeininkiä, vaikka luonnollisesti nämä tapaukset laitetaankin aina lähtökohtiasesti vähemmistöjen piikkiin. Ja pidetään siellä mölinän avulla tasan niin kauan kuin tekijän nimeä ja kuvaa ei ole julkistettu mediassa.
Eli täsmälleen niin kuin tässäkin ketjussa heti aloituksen jälkeen tehtiin.
Onko sulla faktaa todisteeksi, vai syyllistytkö itse samaan, mistä muita syytät?
Kuva tekijästä: ULILAUTA .org/satunnainen/129269741
Korvatkaa siis ULi YLI:llä, automaattinen mode ei salli linkkiä
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000007955292.html