Lähtisitkö nykyisestä työstäsi, jos se olisi mahdollista?
Kommentit (51)
En. Teen joka toinen viikko osa-aikatyötä ja joka toinen viikko vaan oleilen kotona:) tunteja voisi enemmänkin tehdä mutta haluan tehdä näin koska arvostan vapaa-aikaa enemmän kuin rahaa:)
En tekisi yhtään mitään työtä jos jotenkin taloudellisesti pärjäisi.
Koko ajan toinen työpaikka hakusessa, heti kun on ovi auki jonnekin muualle lähden taakseni katsomatta.
Jos saisin miljoonien lottovoiton, eli voisin olla tekemättä töitä loppuelämän, lähtisin. Muuten en, tämä on erittäin hyvä työ. Teen etänä 100%, omat ajat, ok liksa.
Vierailija kirjoitti:
En. Olen myös koulutetumpi ja osaavampi kuin työtehtäväni edellyttävät, mutta pidän työstäni ja tulen palkalla toimeen sekä siitä jää patjan väliinkin. Olen valinnut itse työni sekä saanut valita työni sisällön vuosien aikana. Työ tulee kotiini vain halutessani ja voin vaikuttaa itse työaikaani.
Ei täällä saa pitää työstään tai ainakaan kehua sillä, että tulet toimeen sillä ja vieläpä säästät. Hyhhyh :D
Olen hakenut muita töitä. Sairaanhoitaja olen. En selviä enää töistäni.
En. Olen kyllä lähtenyt aikaisemmista, huonoiksi kokemistami työpaikoista, jos on alkanut keittää. Nyt on mukava työ. En tahdo vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
500 000 euroa tilille, niin vapautuisi yksi työpaikka sellaiselle, joka sitä tarvitsee minua enemmän. Ei sillä, ettenkö pitäisi nykyisestä työstäni, mutta tärkeää tekemistä on enemmän työn ulkopuolella.
300 000 nykyisten rahojen päälle ja minua ei enää töissä nähtäisi. En kyllä tiedä muutenkaan, miten kestän paluun toimistolle. Etänä on menetellyt, kun ei tarvitse tavata työkavereita.
Tämä mullakin. Ja päätöksen tekeminen on äärettömän vaikeaa. Nyt olen koko kevään miettinyt ja päättänyt, että kesän jälkeen en mene enää töihin, mutta saa nähdä, miten kauan päätös pitää.