Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuoinnin poistatus iholta kumppanin pyynnöstä?

Vierailija
03.05.2021 |

Lähtisitkö poistatukseen jos kumppani pyytäisi? Perustele.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/15 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tatuoinnista. Jos se on jonkun exan nimi, niin ehkä. Jos se on jokin itselleni tärkeä kuva, niin en todellakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minulla ei tosin ole tatuointeja, mutta jos olisi, en niistä luopuisi. Niin tyhmä en ole, että tatuoisin ihooni kulloisenkin rakkaan nimen "Pertti forever".

Vierailija
4/15 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä olisi joku 18-vuotiaana halvalla otettu töhry, jota kadun itsekin, niin saattaisin harkita. Tosin silloin olisin sen todennäköisesti poistattanut muutenkin.

Mutta jos kyseessä olisi ihan hyvä tatska, josta itse pidän, niin en missään tapauksessa.

Vierailija
5/15 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jonkun edelliseen suhteeseen liittyvän tatuoinnin voisin peittää toisella, mutta muuten jos en kelpaa tatuointeineni, hankkikoon paremman kumppanin.

Vierailija
6/15 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, jos se ei ole exän nimi tai jotain muuta kamalaa. Myöskin jotkut nuprena otetut surkeat tatuoinnit poistattaisin.

Vierailija
7/15 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla että ero naisella laukaisee jonkun tarpeen ottaa tatuointeja? Tiedän naisen joka erosi miehestään ja heti sen jälkeen alkoi tatuointien ottaminen. Siis alkoi ottaa useampia tatuointeja. Mistä tässä on kyse?

Vierailija
8/15 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla että ero naisella laukaisee jonkun tarpeen ottaa tatuointeja? Tiedän naisen joka erosi miehestään ja heti sen jälkeen alkoi tatuointien ottaminen. Siis alkoi ottaa useampia tatuointeja. Mistä tässä on kyse?

Nainen halusi aiemminkin tatuointeja, mutta mies oli kieltänyt. Ihan liian kiltti nainen on kyllä ollut, hyvä, että pääsi riipasta eroon.

Vierailija
9/15 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin poistattaa, jos kumppanilla olisi hyvä perustelu poistamiselle ja jos hän maksaisi operaation.

Vierailija
10/15 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut?

Vierailija
11/15 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tatuoinnista. Jos se on jonkun exan nimi, niin ehkä. Jos se on jokin itselleni tärkeä kuva, niin en todellakaan.

Tärkeä kuva eli minkälainen? Miksi se on ihossa eikä kehyksissä kotisi seinillä?

12/15 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. 

Ei mulla kyllä ole tatuointeja, mutta asiahan on ihan sama, jos puoliso vaatisi vaikka tukan leikkuuta tai määräisi, miten pukeudut. Ei helvetissä käy. Mä olen sellainen kun olen ja näytän siltä, miltä itse haluan. 

Vierailija
13/15 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin poistattaa, jos kumppanilla olisi hyvä perustelu poistamiselle ja jos hän maksaisi operaation.

Ei ole oikein maksattaa omia virheitä toisilla.

Vierailija
14/15 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En.

Lukutaidotonkin saapui ketjuun mutta perustelut puuttui.

Vierailija
15/15 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole oikein maksattaa omia virheitä toisilla.

Se maksaa, jota kuva häiritsee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi