Tatuoinnin poistatus iholta kumppanin pyynnöstä?
Lähtisitkö poistatukseen jos kumppani pyytäisi? Perustele.
Kommentit (15)
Riippuu tatuoinnista. Jos se on jonkun exan nimi, niin ehkä. Jos se on jokin itselleni tärkeä kuva, niin en todellakaan.
En. Minulla ei tosin ole tatuointeja, mutta jos olisi, en niistä luopuisi. Niin tyhmä en ole, että tatuoisin ihooni kulloisenkin rakkaan nimen "Pertti forever".
Jos kyseessä olisi joku 18-vuotiaana halvalla otettu töhry, jota kadun itsekin, niin saattaisin harkita. Tosin silloin olisin sen todennäköisesti poistattanut muutenkin.
Mutta jos kyseessä olisi ihan hyvä tatska, josta itse pidän, niin en missään tapauksessa.
En. Jonkun edelliseen suhteeseen liittyvän tatuoinnin voisin peittää toisella, mutta muuten jos en kelpaa tatuointeineni, hankkikoon paremman kumppanin.
En, jos se ei ole exän nimi tai jotain muuta kamalaa. Myöskin jotkut nuprena otetut surkeat tatuoinnit poistattaisin.
Voiko olla että ero naisella laukaisee jonkun tarpeen ottaa tatuointeja? Tiedän naisen joka erosi miehestään ja heti sen jälkeen alkoi tatuointien ottaminen. Siis alkoi ottaa useampia tatuointeja. Mistä tässä on kyse?
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla että ero naisella laukaisee jonkun tarpeen ottaa tatuointeja? Tiedän naisen joka erosi miehestään ja heti sen jälkeen alkoi tatuointien ottaminen. Siis alkoi ottaa useampia tatuointeja. Mistä tässä on kyse?
Nainen halusi aiemminkin tatuointeja, mutta mies oli kieltänyt. Ihan liian kiltti nainen on kyllä ollut, hyvä, että pääsi riipasta eroon.
Voisin poistattaa, jos kumppanilla olisi hyvä perustelu poistamiselle ja jos hän maksaisi operaation.
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukut?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tatuoinnista. Jos se on jonkun exan nimi, niin ehkä. Jos se on jokin itselleni tärkeä kuva, niin en todellakaan.
Tärkeä kuva eli minkälainen? Miksi se on ihossa eikä kehyksissä kotisi seinillä?
En tietenkään.
Ei mulla kyllä ole tatuointeja, mutta asiahan on ihan sama, jos puoliso vaatisi vaikka tukan leikkuuta tai määräisi, miten pukeudut. Ei helvetissä käy. Mä olen sellainen kun olen ja näytän siltä, miltä itse haluan.
Vierailija kirjoitti:
Voisin poistattaa, jos kumppanilla olisi hyvä perustelu poistamiselle ja jos hän maksaisi operaation.
Ei ole oikein maksattaa omia virheitä toisilla.
Vierailija kirjoitti:
En.
Lukutaidotonkin saapui ketjuun mutta perustelut puuttui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole oikein maksattaa omia virheitä toisilla.
Se maksaa, jota kuva häiritsee.
En.