Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua minua, koska en saa orgasmia :(

Onneton
03.05.2021 |

Niin, siinähän se otsikossa ongelma jo kävikin ilmi. Olen siis pitkään surrut seksielämämme kuihtumista ja yrittänyt kysyä, mikä juttu. Nyt lopulta kävi ilmi, että miehellä ei ole motivaatiota seksiin, koska en saa koskaan orgasmia (ilman vibraattoria). Aika lyöty olo, ja tällä hetkellä tuntuu, ettei tästä päästä ikinä eteenpäin. Ihan tarpeeksi kurjaa olla saamatta ja nyt vielä tämä.. Olen kuitenkin ollut meistä kahdesta se halukkaampi osapuoli koko suhteen ajan. Mitenhän tästä eteenpäin..

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullaon ääliömies! Sähän saat sillä vibralla...niin silloinhan saat.  Tämä on niin tätä, mies haluaa määrätä senkin, miten sun pitäs saada, ei riitä että saat.

Vierailija
2/95 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tällainen aloitus ja joillekin menee täydestä. Kohta alkaa kunnon vääntö asiasta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko orgasmin yksin, käsilläsi? Sun tilanteessa mä ottaisin miehen käsistä kiinni ja ohjailisin niitä oikeaan paikkaan sekä neuvoisin. Ei se mies muuten opi..

Vierailija
4/95 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sullaon ääliömies! Sähän saat sillä vibralla...niin silloinhan saat.  Tämä on niin tätä, mies haluaa määrätä senkin, miten sun pitäs saada, ei riitä että saat.

Tällaisia miehiä palsta pullollaan..

Vierailija
5/95 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tosiasia ettei miehiä kiinnosta..kenelle se voi tulla yllätyksenä?

Vierailija
6/95 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tällainen aloitus ja joillekin menee täydestä. Kohta alkaa kunnon vääntö asiasta..

Tää aloitus on valitettavasti kyllä totista totta. :(

Vierailija
7/95 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nykymiehiltä voi odottaa?ei yhtään mitään!!

Vierailija
8/95 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatko orgasmin yksin, käsilläsi? Sun tilanteessa mä ottaisin miehen käsistä kiinni ja ohjailisin niitä oikeaan paikkaan sekä neuvoisin. Ei se mies muuten opi..

Saan. Aina. Mutta tämän keskustelun jälkeen on tunne, etten todellakaan enää halua "vaivata" miestä koko asialla. Minä olen kuitenkin se, joka on kysynyt toisen toiveita seksin suhteen. Hän ei minulta ikinä. Ilmeisesti aiempien kumppanien kanssa toimineet temput ei mulle toimikaan ja olen ainut nainen, joka ei hänen kanssaan ole orgasmia saanut..

Ja mitä vibraattorin käyttöön tulee, se ilmeisesti on miehelle iso turn off.

Vierailija
9/95 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi kunnon keskustelu miehesi kanssa? Jos hän on normaali, järjissään oleva henkilö, niin varmasti hänen kanssa voi asiasta keskustella.

Vierailija
10/95 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan. Aina. Mutta tämän keskustelun jälkeen on tunne, etten todellakaan enää halua "vaivata" miestä koko asialla. Minä olen kuitenkin se, joka on kysynyt toisen toiveita seksin suhteen. Hän ei minulta ikinä. Ilmeisesti aiempien kumppanien kanssa toimineet temput ei mulle toimikaan ja olen ainut nainen, joka ei hänen kanssaan ole orgasmia saanut..

Ja mitä vibraattorin käyttöön tulee, se ilmeisesti on miehelle iso turn off.

vaihda miestä

Vierailija
11/95 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalu - tuo maailman napa!! Vain se meinaa ja vain siitä saa puhua.

Vierailija
12/95 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiskohan palstan konkari m62 antaa vinkkejä?

Vierailija
13/95 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi kunnon keskustelu miehesi kanssa? Jos hän on normaali, järjissään oleva henkilö, niin varmasti hänen kanssa voi asiasta keskustella.

Tästä haluttomuudestahan on siis keskustelu lukemattomat kerrat ja olen pääni puhki miettinyt, että missä vika. Nyt vasta sain tämän vastauksen.

Vierailija
14/95 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet ei kestä seksileluja. Nämä sankarit kun kuvittelevat peniksen ainoastaan tyydyttävän naisen ja kun näin ei käykään niin ottavat sen henkilökohtaisena loukkauksena.

Tästä ihan omakohtaista kokemusta kahdestakin parisuhteesta.

Vierailija
15/95 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet ei kestä seksileluja. Nämä sankarit kun kuvittelevat peniksen ainoastaan tyydyttävän naisen ja kun näin ei käykään niin ottavat sen henkilökohtaisena loukkauksena.

Ei pidä paikkaansa

16/95 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi ei nyt toimi oikein kun noin lähestyy asiaa.kyllä miehen pitää ottaa selville mistä nainen tykkää ja nauttii.paras tapa on kokeilla erilaisia juttuja,kuunnella mitä nainen haluaa ja kysyä myös välillä.ei vanhoilla meriiteillä oo merkitystä jos ne eivät toimi.tiedän itsekin miehenä että välillä on haastavaa saada naiselle orgasmi mutta kyllä siihen yleensä keino löytyy.sun ei kannata syyllistyä hänen sanomisestaan ja hänen masentua jos ei meinaa saada sulle tuotettua orkkua.ilmeisesti ottaa hänen miehisyytensä ja egon päälle kun hän ei saa sua nauttimaan huipulle asti ja kokee vibran uhkaksi hänen taidoilleen.kerro miehellesi että vibra ei vaikuta sun tunteisiisi häntä kohtaan eikä huononna mitenkään rakastelun tuomaa nautintoa.on tärkeetä myös muistuttaa toinen toistaan että rakastatte toisianne silti kovasti eikä tilanteesta kannata ottaa ongelmaa vaan rentoutua kummankin ja nauttia kauniista lemmen hetkestä ilman paineita.toi jännitys ja suorituspaineet vain vaikeuttavat tilannetta,syövät tunnelmaa ja tuntemuksia sekä nautinnon huippu karkaa vaan kauemmaksi.itse lähestyisin hellyyden kautta asiaa.kun ei ole kummallakaan kiirettä niin käytte lähekkäin sänkyyn,halaatte toisianne ja ihan rauhassa puhutte toisillenne asiasta ilman yhtään pahaa sanaa tai toistenne syyttelyä.avoimesti joka asiasta ja rakentavasti.säkin voit kertoa kuinka paljon nautit vaikkei just sillon ilman vibraa tulisikaan orkkua ja kuinka hyvältä jotkut muut jutut tuntuvat.loppukaneettina että puhuminen rohkeesti auttaa ja erilaiset kokeilut sun avustuksella miten päästä nautinnon huippua kohti.rentoutukaa,se on iso askel eteen päin nautintoa ajatellen ja vähemmän suorittamista.kyse on kumminkin loppujen lopuksi siitä että rakastatte toisianne ja osoittakaa se myös kumpikin toisillenne myös hellästi omalle rakkaalleen täydellä tunteella joka kerta.näyttäkää tunteenne myös sängyssä!

Vierailija
17/95 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa

Sanoinkin että jotkut miehet. Ei kaikki maailman miehet.

Vierailija
18/95 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas täällä taas teilataan miehet suoralta kädeltä, hold your horses!

Jos nainen ei saa orgasmia, ja/vaikka mies on yrittänyt tehdä vähintäänkin oman osuutensa asian eteen, saattaa se lopulta laskea miehen motivaatiota ja halukkuutta harrastaa seksiä juuri tämän kumppanin kanssa. Nyt herää kysymys, miksi sitten näin? Syy saattaa piillä siinä, että mies alkaa tällöin epäillä omaa kykyään tyydyttää kumppaninsa, tai heidän seksuaalista sopivuutta toisilleen. Taustalta voi löytyä vielä naisen mahdollista ongelman peittelyä, tai teeskentelyä nautinnosta, seikkoja jotka eivät ainakaan auta löytämään asiaan ratkaisua. Vaikka naisen tavoitteena olisi ollut vain pitää mies tyytyväisenä. Miehen epäilykset voivat ajan kuluessa kumuloitua, esimerkiksi pettämisestä tai jopa naisen seksuaalisesta suuntautumisesta. Seksi heidän välillään alkaa tuntua ennen pitkää miehestä ehkä masturboinnista naisen kehon avustuksella. Jos mies on harrastanut ennen tätä suhdetta seksiä muiden naisten kanssa, ja on heidät kyennyt tyydyttämään paremmalla menestyksellä, voi edellä kuvatun kaltaiset epäilyt helposti herätä.

Valitettavasti asiat voivat olla noinkin huonosti, mitä edelliset kommentoijat olettivat, eli mies ei halua nähdä minkäänlaista vaivaa sen eteen, että nainenkin saavuttaisi ns. hekuman huipun. Ehkä se on hyvin yleistäkin, toivottavasti ei. Kummankin osapuolen seksuaalisen hyvinvoinnin kannalta ideaalitilanne olisi silloin, kun huomioidaan kumppani, mutta ei unohdeta tavoitella sitä omaakin tyydytystä. Jos tämän tavoitteen saavuttamisessa tulee ongelmia, eli siihen ei päästä intuitiivisesti toimien, on todennäköisesti ainoa tapa edetä ja saavuttaa harmoninen sukupuolinen kanssakäyminen pelkästään rehellisen ja avoimen keskustelun kautta. Muuten molemmat toimii oletustensa varassa ja pohjalta, jolloin tuloksena on pitemmän päälle kumpaakin osapuolta ei-tyydyttävä parisuhde, joka ei todennäköisesti tule sitten edes kestämään kovin pitkään.

Ongelma ei ole sillä kuitattu, että nainen kertoo orgasmivaikeuksistaan, vaan hänen tulisi uskaltaa avautua rehellisesti, jolloin molemmat voisivat pohtia mistä tämä johtuu ja onko siihen löydettävissä apua. Naisen olisi hyvä miettiä, onnistuiko orgasmin saavuttaminen mahdollisissa edellisissä suhteissa, ja jos näin on, niin mikä tässä nykyisessä suhteessa poikkeaa niistä. Sieltä voisi löytyä avain ratkaisuun, joskus.

Vierailija
19/95 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettinyt kirjoitti:

Jopas täällä taas teilataan miehet suoralta kädeltä, hold your horses!

Jos nainen ei saa orgasmia, ja/vaikka mies on yrittänyt tehdä vähintäänkin oman osuutensa asian eteen, saattaa se lopulta laskea miehen motivaatiota ja halukkuutta harrastaa seksiä juuri tämän kumppanin kanssa. Nyt herää kysymys, miksi sitten näin? Syy saattaa piillä siinä, että mies alkaa tällöin epäillä omaa kykyään tyydyttää kumppaninsa, tai heidän seksuaalista sopivuutta toisilleen. Taustalta voi löytyä vielä naisen mahdollista ongelman peittelyä, tai teeskentelyä nautinnosta, seikkoja jotka eivät ainakaan auta löytämään asiaan ratkaisua. Vaikka naisen tavoitteena olisi ollut vain pitää mies tyytyväisenä. Miehen epäilykset voivat ajan kuluessa kumuloitua, esimerkiksi pettämisestä tai jopa naisen seksuaalisesta suuntautumisesta. Seksi heidän välillään alkaa tuntua ennen pitkää miehestä ehkä masturboinnista naisen kehon avustuksella. Jos mies on harrastanut ennen tätä suhdetta seksiä muiden naisten kanssa, ja on heidät kyennyt tyydyttämään paremmalla menestyksellä, voi edellä kuvatun kaltaiset epäilyt helposti herätä.

Valitettavasti asiat voivat olla noinkin huonosti, mitä edelliset kommentoijat olettivat, eli mies ei halua nähdä minkäänlaista vaivaa sen eteen, että nainenkin saavuttaisi ns. hekuman huipun. Ehkä se on hyvin yleistäkin, toivottavasti ei. Kummankin osapuolen seksuaalisen hyvinvoinnin kannalta ideaalitilanne olisi silloin, kun huomioidaan kumppani, mutta ei unohdeta tavoitella sitä omaakin tyydytystä. Jos tämän tavoitteen saavuttamisessa tulee ongelmia, eli siihen ei päästä intuitiivisesti toimien, on todennäköisesti ainoa tapa edetä ja saavuttaa harmoninen sukupuolinen kanssakäyminen pelkästään rehellisen ja avoimen keskustelun kautta. Muuten molemmat toimii oletustensa varassa ja pohjalta, jolloin tuloksena on pitemmän päälle kumpaakin osapuolta ei-tyydyttävä parisuhde, joka ei todennäköisesti tule sitten edes kestämään kovin pitkään.

Ongelma ei ole sillä kuitattu, että nainen kertoo orgasmivaikeuksistaan, vaan hänen tulisi uskaltaa avautua rehellisesti, jolloin molemmat voisivat pohtia mistä tämä johtuu ja onko siihen löydettävissä apua. Naisen olisi hyvä miettiä, onnistuiko orgasmin saavuttaminen mahdollisissa edellisissä suhteissa, ja jos näin on, niin mikä tässä nykyisessä suhteessa poikkeaa niistä. Sieltä voisi löytyä avain ratkaisuun, joskus.

Eli naisen vika? Ei yllätys kun tästä palstasta kyse

Vierailija
20/95 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitäisi laittaa tapa kasvatukseen.

Vuode on naiselle leikki paikka.

Paras mitä minä olen vaimolle hankkinut on pano keinu.

Siinä jaksaa touhuta naisen kanssa vähän pidempäänkin.

Usein viritetään mökille kun oon aikaa ja rauhaa. Joskus.

Siihen saa naisen myös kiinni.

Vaimo sai eka kerran skruitin , joka oli voimakas.

Vaimo erittäin arka mutta tossa uskaltaa ainakin minun kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi