Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laatikkoleuka avaruuskirurgit. Kuinka moni oikeasti tuntee tällaisen miehen?

Vierailija
02.05.2021 |

Monesti saa lukea, että naiset ovat vaan nirsoja ja miehen pitäisi olla joku kalsarimalli-aivokirurgi, jotta kelpaa. Silti en ole koskaan missään tavannut tällaista täydellistä miestä, jolla on kaikki: ulkonäkö, äly, kovapalkkainen työ arvostetussa asemassa, tunnetaidot, seksitaidot, hyvä luonne ja kaikki elämässä täydellisesti. Onko avaruuskirurgi-kalsarimalli vain palstan myytti vai onko näitä miehiä oikeasti jossain olemassa?

Kommentit (855)

Vierailija
701/855 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen useita komeita ja työelämässä erittäin menestyneitä miehiä. Joillain komeus vähentynyt iän myötä, mutta jotkut onnistuvat olemaan komeita vielä keski-iässä. 

Vierailija
702/855 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko Koivu

Muuten joo, mutta sillä on aivan umpisurkea naismaku. Silloin ei voi olla high value- mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/855 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä kun naiset sanovat että jos et saa tyttöystävää niin se johtuu siitä että et kunnioita naisia. Sitten saa hesarista lukea kuinka 90 % suomalaisista naisista on kokenut lähisuhdeväkivaltaa, eli ilmeisesti ne poikaystävä/aviosiipatkaan eivät sitten kunnioita naisia? No miksi niiden kanssa on sitten ryhdytty suhteeseen alun perinkään? Does not compute.

Tosin jos autiolla saarella on 100 miestä ja viisi naista, ja 95 noista miehistä on sinkkuja, niin se tietysti johtuu siitä että he eivät kunnioita naisia ja luonne on paskaa ja niin pois päin. Naturally.

Työssä terveydenhuollossa törmää tuohon ilmiöön aika usein. Nainen kertoo parisuhdeongelmista tai erostaan ja kertoo, että syynä on päihdeongelma. Sitten kysyt miten tapasitte alunperin: baarissa tai juhlissa kännissä. Aijaa.

Vierailija
704/855 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtään laatikkoleuka avaruuskirurgia, eli miestä joka olisi sekä satumaisen komea että super menestynyt työelämässä. 

Tunnen kyllä joitakin todellisia laatikkoleuka miehiä, joista osa tekee myös mallin töitä. Naiset ovat aivan hulluina näihin miehiin, yksi näytti minulle kerran tinderiään, ja näky oli kyllä aika pysäyttävä: tuhansia mätsejä, satoja keskustelunavauksia naisilta, joista jotkut oli ihan suoria seksitarjouksia. 

George Clooney ei sano mitään? Ihan kivasti menee työelämässä ja satumaisen komea ulkonäöltään.

Vierailija
705/855 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä vttua kiinnostaa joku laatikkoleuka? 

Niinpä. Näyttää typerältä. Ridge Forrester ei ole ihannemieheni, sori vaan. 

Vierailija
706/855 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtään laatikkoleuka avaruuskirurgia, eli miestä joka olisi sekä satumaisen komea että super menestynyt työelämässä. 

Tunnen kyllä joitakin todellisia laatikkoleuka miehiä, joista osa tekee myös mallin töitä. Naiset ovat aivan hulluina näihin miehiin, yksi näytti minulle kerran tinderiään, ja näky oli kyllä aika pysäyttävä: tuhansia mätsejä, satoja keskustelunavauksia naisilta, joista jotkut oli ihan suoria seksitarjouksia. 

George Clooney ei sano mitään? Ihan kivasti menee työelämässä ja satumaisen komea ulkonäöltään.

Jäisi aina moni nainen rannalle ruikuttamaan, jos nämä on niitä superlaatikkokirurgeja, joiden perään "kaikki" naiset on. Keksitty jo yksi ihminen, joka menee tuohon kategoriaan! 

Vierailija
707/855 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika Aaltola on alf fa uros ja laatikkoleuka.  

Tosin ei avaruuskirurgi mutta korkeasti oppinut kuitenkin.

Vierailija
708/855 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yksi mun tuttu haki nuorena yotodistuksella lukemaan yliopistoon luonnontieteitä, mutta päätyikin taiteilijaksi ja opettajaksi. Sitä hänen piirrosjälkeä kun katsoo, niin varmaan riittäis sorminäppäryys vaikka kirurgiksikin. Hän on myös tosi urheilullinen ninja, mikä näkyy kropassa. Pärjäisi varmasti avaruudessa.  Aivan komea muutenkin, mutta minä pidän hänestä hänen hassuuden ja luonteen takia ja koska tuoksuu vaan oikealta. Tai pidin, vähän petyin häneen joku aika sitten... No siihenhän minä petyin, kun minä mielenterveyssyrjäytynyt en kelpaa hänelle kuin johonkin salasuhteeseen. En pystykään nyt sitten pitämään niiiin hyvänä ihmisenä. En toki pahanakaan. Tavallisena. Tietääkseni on sinkku tällähetkellä, mutta en ole varma, kun en ole nähnyt vähään aikaan.

Vierailija
709/855 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan täydellisiä ihmisiä ole. Ja kun ei kaikkien mieltymykset oo esim. sen ulkonäön suhteen samanlaisia. Minua ainakin vähän ällöttää ne kalsarimallit. Tai ei siis siinä tapauksessa ällötä, jos luonne, äly ja huumori on kohillaan, ei sitä kroppaa silloin huomaa. Kerran oli kirjeenvaihto- & yhenyönjuttu semmosen tosi pitkän ja komean laatikkoleukaisen miehen kanssa, joka melkein ois sinne alusvaatemallikategoriaan voinu mennä. No ei onneksi mikään ylitreenattu. Ei se ollut ammatiltaan avaruuskirurgi, mutta varmasti olisi voinut olla, jos olisi halunnut olla. Älykäs mies, mistä oli todisteita...

Yhteen lääkäriin oon vuodesta toiseen ihastunut, vaikka näen häntä tosi harvoin ja pidän hyvin epätodennäköisenä, että olisi minusta kiinnostunut muussa kuin ammatillisessa mielessä. Mutta ei se hänelläkään ole se ulkonäkö. Ei ole ruma, mutta ei mitenkään huomiota herättävän komea. Se on se karisma. Ja luulen hänen facebookin perusteella, etten se ole pelkästään minä johon se karisma puree, vaan yleensäottaen naiset pitää hänestä. Sekään ei ole tietääkseni edes kirurgi... :D

Vierailija
710/855 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään.

Tuttavapiiriini ei kuulu yhtäkään todella hyvännäköistä miestä.

Lähes kaikki koulutetut tuttavani ovat parisuhteessa ihan tavallisten naisten kanssa.

Mikä on tavallinen nainen??

Vierailija
711/855 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole eläessäni nähnyt " laatikkoleukaista kirurgia".  Olen ihmetellyt, että mikä tälläinen olio on. Mikä on laatikkoleuka? En huolisi ukkoa, jolla olisi laatikonmallinen leuka. Mitä tekemistä kirurgilla on laatikkoleukojen kanssa? En ymmärrä. Kirurgi, joka leikkaa laatikkoja leukoihin? 

Family Guyn Quagmirella on se laatikkoleuka.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Glenn_Quagmire

Vierailija
712/855 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virolainen plastikkakirurugi Priit Kasenömm. Luonnossa aika herkku. Panisin.

Googlasin ja ei paha kuvissakaan. Panisin.

Googlasin myös. Oikeasti komea tohtori. Onko sinkku?

Vierailija
713/855 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi olla laatikkoleuka?  Mistä tällainen kauneusihanne? Liian suuri leuka näyttää tyhmältä.

Siksi että valtaosalla laatikkoleuoista on Audi S8.

Kyllä sellaisen kyytiin kelpaa istua.

Vierailija
714/855 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän luokalla oli aikoinaan kyseiset kriteerit täyttävä kaveri.  Luonteeltaan valitettavasti oli Ilkeä, kateellinen kiusaaja.  Nykyisin toimii kirurgina.

Vierailija
715/855 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä vttua kiinnostaa joku laatikkoleuka? 

Niinpä. Näyttää typerältä. Ridge Forrester ei ole ihannemieheni, sori vaan. 

Sen sijaan se joka näytteli ekana Thorne Forresteria oli ihan namu. Ja itseasiassa ihan ok on tämä uudempi ridgekin mutta se leukava oli komean sijaan aika kauhea.

Vierailija
716/855 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mä en tykkää? Ei iskenyt edes tehis-aikoina mutta toki hänellä ihan komea ura on ja eikö ole ihan oscarikin ansaittuna.

Vierailija
717/855 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään.

Tuttavapiiriini ei kuulu yhtäkään todella hyvännäköistä miestä.

Lähes kaikki koulutetut tuttavani ovat parisuhteessa ihan tavallisten naisten kanssa.

Mikä on tavallinen nainen??

No vaikka vappu pimiä. Tai tuo syöpädiagnoosistaan just kertonut olga.

Vierailija
718/855 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi suomessa onkin puoli miljoonaa sinkkunaista, koska ne eivät ole löytäneet tuollaista miestä ja vähempi ei kelpaa

Vierailija
719/855 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli älykäs ja komea pitkä tumma laatikkoleuka ex-poikaystävä aikoinaan. Arvostetulla koulutusalalla ja tienaa kolmikymppisenä satojatuhansia ansiotuloja, eli ihan hyvä ura jo käynnissä. 

Hän oli vaan parisuhteessakin niin kilpailuhenkinen, ettei tunnuttu tiimiltä. Hirveä tarve päteäkin sillä oli. Ja mollata asioita, mistä itse olin innostunut. Ei ole ikävä. 

Vierailija
720/855 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi olla laatikkoleuka?  Mistä tällainen kauneusihanne? Liian suuri leuka näyttää tyhmältä.

Siksi että valtaosalla laatikkoleuoista on Audi S8.

Kyllä sellaisen kyytiin kelpaa istua.

Jos kuolaisin jotain Audia niin hommaisin itse sellaisen. Rahaa on omasta takaa. Siihen jotain miesta tarvi mielistella, hemmo haluais vaan itse ajaa ja olen  kuitenkin parempi kuski kuin 99 prosenttia miehista. Potuttais katsella sen tunarointia ratissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme