Tyttö taitaa riidellä poikaystävänsä kanssa puhelimessa. Hirveä huuto.
Voi poikaparkaa. Tiedän että mun tyttö osaa kyllä olla temperamenttinen.
Kommentit (17)
On siinäkin vanhempi kun asettuu vieraan puolelle. Vai olikos tämä taas na is vi ha p rovo?
Samalla tavalla kai se poikakin on riidassa mukana... Kuuletko mistä siellä meuhkataan?
Mistä hän on oppinut tuollaisen tavan käsitellä erimielisyyksiä?
Vierailija kirjoitti:
On siinäkin vanhempi kun asettuu vieraan puolelle. Vai olikos tämä taas na is vi ha p rovo?
En asettunut kenenkään puolelle. Tiedän vain kokemuksesta kuinka kovasti tyttö kiihtyy kun suuttuu. En tiedä mistä riitelevät. Varmaan jotain välienselvittelyå missä poika on vappuna ollut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En asettunut kenenkään puolelle. Tiedän vain kokemuksesta kuinka kovasti tyttö kiihtyy kun suuttuu. En tiedä mistä riitelevät. Varmaan jotain välienselvittelyå missä poika on vappuna ollut. Ap
Ja sä säälit poikaa? Itse tukisin tyttöäni vastaavassa tilanteessa.. noh, kukin äiti tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sä säälit poikaa? Itse tukisin tyttöäni vastaavassa tilanteessa.. noh, kukin äiti tavallaan.
En sääli, mutta tiedän kuinka kipakka tyttö osaa olla. En voi sietää että mulle huudetaan. Silti tyttö tekee sitä suuttuessaan jatkuvasti. Ei se kivaa ole. Ap
Riitan tarvitaan aina kaksi. Ei kai todella kukaan yksin riitele? Voit kohteliaasti sanoa hänelle,hieman pienempää ääntä kotona,täällä asuu muitakin!.
Onpa täällä nyt vaikeita nuoria, jos ei oksenneta yläkertaan, hukataan moponavaimet ja raivotaan, huudetaan puhelimessa ja mitä vielä saamme kuulla?
Ap voisi kasvattaa tyttöä ja sanoa ettei noin huudeta, ja jos poikaystävä on jossain ollut vappuna niin se on hänen asiansa eikä sellaisesta raivota.
Luultavasti ei ole saanut jotain haluamaansa...
'
Vierailija kirjoitti:
'
Työnnä sinä jatkuva narina prinsessaharhoista vaikka hanurisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'
Juu, näköjään tullu äitiinsä.
Poika on voinut provosoida, ellei tyttö ole itse kiukkuista laatua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'
Juu, näköjään tullu äitiinsä.
Onhan se hyvä että edes jollakin on hyvä äiti.
naiset taas puolustelemassa naisten väkivaltaa.
Ei kukaan yksin riitele. Poika voi lopettaa puhelunkin.