Isä nolasi poikansa ja hänen tyttöystävänsä
Meillä poika (15) toi tyttöystävänsä yökylään (tottakai oli meiltä kysytty) eilen (seurustelleet 6kk). Ilta meni ihan hyvin, katsoivat leffaa, söivät herkkuja, hieman pusua vaihtelivat ja naureskelivat yms muuta teini touhua. Olimme puhuneet ehkäisystä sun muusta jo ja annoin pojalle paketin kortonkeja ennen kuin menivät nukkumaan. Tyttö nukkui pojan sängyssä ja poika lattialla. Siinä noin yhden aikaan alkoi pojan sänky aika paljon narista ja pientä kikatusta ja ääntelyä kuului. Ääni oli kuului meidän huoneeseen vain noin heikon kuiskauksen kovuudella, mutta öyllä senkin huomaa. He kyllä ainakin kuulostivat siltä että yrittäisivät olla mahdollisiman hiljaa, mutta kun sitä oli noin puoli tuntia kesktänyt niin mieheni (poikani isä) huutaa vain "nyt v*ttu nukkumaan, kello on paljon" kovalla äänellä ja erittäin agressiivisesti.
Aamulla molemmat nuorista välttelivät miestäni aika ilmiselvästi. Tyttö ehti jopa lähteä ennen kuin keskusteli poikansa isän kanssa. Nyt on poikanikin aivan nolona ollut koko päivän ja mietin että oliko tuo vähän ylilyönti omalta isältä ja pitäisikö sitä pyytää anteeksi. Mitä mieltä
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Siis itsestä tuntuu vain vähän pahalta tuon tytön osalta kun hän on aika ujon oloinen (ihan poikakin on näin sanonut että ei koske pelkästään aikaa meidän seurassa) oli kuullemma ensimmäistä kertaa pojalla yötä. Toivottavasti ei hänelle mitään traumoja jäänyt.
-ap
Tarina kehittyy tarpeen mukaan pikkuhiljaa eteenpäin, varma trollin merkki.
Vierailija kirjoitti:
En olis kestänyt kuunnella jotain naimaääniä lastenhuoneesta.
Itse tykkään kuunnella poikani ja hänen tyttöystävänsä naimaääniä. Kyllä kiihottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis itsestä tuntuu vain vähän pahalta tuon tytön osalta kun hän on aika ujon oloinen (ihan poikakin on näin sanonut että ei koske pelkästään aikaa meidän seurassa) oli kuullemma ensimmäistä kertaa pojalla yötä. Toivottavasti ei hänelle mitään traumoja jäänyt.
-ap
No ymmärrän sua. Mun mielestä olisi voinut koputtaa nätisti oveen ja sanoa ystävällisesti, että "kello jo paljon, käykääpäs nukkumaan, että me muutkin täällä yritetään nukkua..." Olisi varmaan riittänyt.
Niin ja mun mielestä isä voisi jutella pojan kanssa ja pyytää anteeksi, että tuli huudettua ja välittää myös terveiset tytölle.
On täälläkin ollut tyttöystävä yökylässä. Kerran poika 17v tuli jopa minulta kysymään kortsuja. No eipä ollut äiti varautunut. Pointsit siitä kyllä pojalle, että kehtasi kysyä.
Ja se on niin totta, että kyllä se seksipaikka jostain keksitään ja mikähän ihme luulo on siinä, että sitä tehdään vain yökyläilyillä?
Itse olen sanonut, että öisin sitten haluan nukkua ja se koskee KAIKKEA mölyä, kolinaa, kikatteluja jne. Jos eivät osaa olla hiljaa niin sitten ei voi olla yötä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuossa nyt niin kummallista on? Jumalauta yöllä pitää olla nukkumisrauha.
Joo, mutta asioista voi sanoa myös ystävällisesti.
Olisin minäkin ryöjäissyt, jos unen saantini häiriintyisi teinien ähellyksen ja metelöinnin takia.
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä musta väärin isältä
Väärin?
Nämä on taas näitä sekopäiden fantasia-ajatuksia... Yök!
Vierailija kirjoitti:
No, mä olisinliputtanut oveen ja kehottanut nukkumaan ...ja ton takia mä en halua meidän 15- kesäisen pojan tuovan tyttöön yöksi. En usko, että tytön vanhemmatkaan haluaisivat, että tyttö olisi täällä yötä.
Päivisin ja iltaisin kyllä löhöävät tuolla pojan huoneessa. Enkä tiedä mitä tekevät. Syöty kaula pojalla.Joo, mun mielestä isä teki ihan oikein siellä.
Noi on perinteisiä rajojen vetoja.
Suomen lipullako olisit liputtanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta asioista voi sanoa myös ystävällisesti.
"Voisitteko ystävällisesti olla äheltämättä siellä? Minulla on aikainen herätys aamulla"
Hauskaa. Tässä ketjussa suurimman osan mielestä isä teki oikein. Toissa päivänä luin ketjua joka oli aivan päinvastoin. Suorastaan usutettiin lapsia paneskelemaan. "Se on ihan jees ja ne tekee sitä kuitenkin, ja täytyyhän nuorten nyt antaa touhuta ja ja ja"
Lasten ei tarvitse harjoitella lastentekohommia. Myöhemminkin ehtii.
Mutta suurin syy siihen miksi miehesi raivostui oli se, että häntä ärsyttää kun itse ei saa tarpeeksi pimpsukkaa. Joten olisit itse antanut hänelle vähän looraa niin hän ei olisi raivostunut naapurihuoneen hommista.
Minusta isä teki väärin, etenkin kun olitte ensin oikein kortsupaketin tarjonneet. Olisi koputtanut seinään tai oveen ja pyytänyt rauhallisesti pitämään pienempää ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta isä teki väärin, etenkin kun olitte ensin oikein kortsupaketin tarjonneet. Olisi koputtanut seinään tai oveen ja pyytänyt rauhallisesti pitämään pienempää ääntä.
Sama vaikutus sillä olisi ollut vaikka olisi asian miten ystävällisesti esittänyt. Äidin olisi pitänyt sanoa että yöllä ei sitten ähelletä kun meni sen kortsupaketinkin ostamaan.
No mitä nolaamista tuossa on, jos häiritsivät toisten unta?
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa. Tässä ketjussa suurimman osan mielestä isä teki oikein. Toissa päivänä luin ketjua joka oli aivan päinvastoin. Suorastaan usutettiin lapsia paneskelemaan. "Se on ihan jees ja ne tekee sitä kuitenkin, ja täytyyhän nuorten nyt antaa touhuta ja ja ja"
Luulis kellä tahansa menevän hermot, jos ei saa nukuttua ja häiritään yöunia?
Vierailija kirjoitti:
-ap
Ja sinä työnnät pojalle kondomeja?