Pomo soitti ja ilmoitti että ensi viikolla alkaa sitten loppuunmyynti
Konkurssi edessä ja kortisto kutsuu. Koronahysteerikot vievät ihmisten työpaikat.
Kommentit (15)
Juu mullekin soitti.
T. Työkaverisi
Miksi se yrittäjä ei ole säästänyt miljoonia että pärjäisi muutaman vuoden ilman asiakkaita?
Ei varmasti soittanut sunnuntaita moisesta asiasta
Vierailija kirjoitti:
Juu mullekin soitti.
T. Työkaverisi
Minulla ei ole muita työkavereita kuin kauppias. Soititko itsellesi?
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti soittanut sunnuntaita moisesta asiasta
Vihervassariloiset eivät kykene ymmärtämään että me yrittäjät hoidamme yritystemme asioita myös sunnuntaisin.
Kyllä Sanna järkkää sinulle uuden työpaikan tuosta vain.
Ja olet tehnyt asian eteen tähän mennessä mitä? onko cv kunnossa, hakukirje siinä muodossa että sitä voi pienillä muokkauksilla lähettää eteenpäin? Oletko listannut avoimet työpaikat joita haet seuraavien päivien aikana, sekä tehnyt listan paikoista joita haet oli auki tai ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu mullekin soitti.
T. TyökaverisiMinulla ei ole muita työkavereita kuin kauppias. Soititko itsellesi?
ap
Juu pälä pälä
No ei tuollainen loppuunmyynti tule, kuin salama kirkkaalta taivaalta.
Sitä ennen on tapahtunut jo paljon asioista, ja tiedetään varmasti että liike lopetetaan.
Kai nyt ap olet nähnyt, että huonosti käy kauppa ja loppu lähestyy.
Loppuunmyynti on se, että myydään varasto tyhjäksi, sen jälkeen irtisanotaan liikkeen vuokrasopimus ja tehdään muut lopetushommelit.
Ja kauppias alkaa maksella velkojaan, verojaan yms. pois.
Eivät nuo jutut voi työntekijöille yllätyksenä tulla.
Olin joskus samassa tilanteessa. Ulosottomiehelle palautettiin työpaikan avaimet. Kyllä siitä selviää.
Ai nyt vasta?
Mä pääsin jo vuosi sitten kortistoon ja saanut kaksi määräaikaisuutta sen jälkeen.
Kukaan ei äänestäisi vihervasemmistoa jos nämä somessa ja keskusteluissa riehuvat id- iootit eivät selittäisi jatkuvasti että rasismi, ympäristön saastuttaminen ja pandemian levittäminen ovat oikeistolaisia päämääriä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se yrittäjä ei ole säästänyt miljoonia että pärjäisi muutaman vuoden ilman asiakkaita?
Ne olisi verottaja vienyt. Rahat pitää käyttää näennäisesti firmaan.
Mä oon jäänyt myös tän koronahysterian takia työttömäksi 5 kk sitten. En oo vielä löytänyt uutta työtä.
Laiskat ja työttömät av-mammat varmaan juhlivat kun joltain yrittäjältä menee firma alta.