Hankala päästä treffeille ja toisia treffejä en ole vielä kokenut
Monenko treffikerran jälkeen kannattaa miettiä jotain muuta strategiaa seuran löytämiseksi?
Kommentit (12)
Mulla on ollut kaksi pitkää suhdetta elämäni aikana, enkä kertaakaan ole käynyt treffeillä.
Aikoinaan ensimmäisen kanssa se alkoi kirjeenvaihdosta ja sitten menin tapaamaan miestä hänen kotiinsa ja olin yötä, ja siitä asti seurusteltiin ja käytiin toistemme kotona, ei ollut mitään treffailua.
Sama juttu nykyisen kanssa, paitsi että tapasimme jo modernisti sähköisen viestimen kautta, mutta 3kk soiteltiin puhelimella ja läheteltiin viestejä, ja sitten mies tuli luokseni kylään ja oli yötä (aika pitkä välimatka taas) ja siitä asti seurustelimme ja yhdessä oltu jo yli 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
20 kertaa varmaan. Niistä pitäisi yhdet toiset treffit löytyä.
Jep. Täytyy siis muuttaa taktiikkaa.
ap
Valitettavasti ainut toimiva taktikka on pudottaa rimaa.
Mulla on siis todella kattava treffailuhistoria ja olen kirjannut kaikki ylös niistä.
Kun jälkikäteen mietin niitä kertoja kun nainen halusi toiset tai kolmannet treffit ja minä en niin he olivat juuri niitä sen verran huonotasoisia että minua ei kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on siis todella kattava treffailuhistoria ja olen kirjannut kaikki ylös niistä.
Kun jälkikäteen mietin niitä kertoja kun nainen halusi toiset tai kolmannet treffit ja minä en niin he olivat juuri niitä sen verran huonotasoisia että minua ei kiinnostanut.
Miten pudotan rimaa?
Nainen matchasi kanssani Tinderissä, halusi keskustella kanssani ja halusi treffeille kanssani. Silti toisia treffejä ei tule. Vika on siis minussa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut kaksi pitkää suhdetta elämäni aikana, enkä kertaakaan ole käynyt treffeillä.
Aikoinaan ensimmäisen kanssa se alkoi kirjeenvaihdosta ja sitten menin tapaamaan miestä hänen kotiinsa ja olin yötä, ja siitä asti seurusteltiin ja käytiin toistemme kotona, ei ollut mitään treffailua.
Sama juttu nykyisen kanssa, paitsi että tapasimme jo modernisti sähköisen viestimen kautta, mutta 3kk soiteltiin puhelimella ja läheteltiin viestejä, ja sitten mies tuli luokseni kylään ja oli yötä (aika pitkä välimatka taas) ja siitä asti seurustelimme ja yhdessä oltu jo yli 20 vuotta.
Minä olen käynyt elämässäni kerran treffeillä. Se oli nykyisen mieheni kanssa. Siitä lähti samantein nyt jo yli 10v kestänyt yhteiselo. Ensimmäiseen avioliittooni päädyin ihan lähtemällä tutun miehen kanssa kapakasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pudotan rimaa?
Nainen matchasi kanssani Tinderissä, halusi keskustella kanssani ja halusi treffeille kanssani. Silti toisia treffejä ei tule. Vika on siis minussa.
ap
Sillä ei ole juurikaan merkitystä että matchaa ja keskustelee ja haluaa treffit koska kaikki on kiinni naisen tasosta.
Jos perusnätit ei anna vastakaikua niin tiputtaa rimaa vähän epäviehättäviin.
Sama juttu kropan kanssa, jos hoikat ei anna vastakaikua niin sitten yrittää vähän pullavampia.
Jos lapsettomat ei anna vastakaikua niin sitten yrittää äitejä.
Lopulta saat 2.treffit mutta et halua sitä naista kuitenkaan tason takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pudotan rimaa?
ap
Sillä ei ole juurikaan merkitystä että matchaa ja keskustelee ja haluaa treffit koska kaikki on kiinni naisen tasosta.
Jos perusnätit ei anna vastakaikua niin tiputtaa rimaa vähän epäviehättäviin.
Sama juttu kropan kanssa, jos hoikat ei anna vastakaikua niin sitten yrittää vähän pullavampia.
Jos lapsettomat ei anna vastakaikua niin sitten yrittää äitejä.
Lopulta saat 2.treffit mutta et halua sitä naista kuitenkaan tason takia.
Kuulostaa oudolta.
Miksi he siis lähtivät treffeille kanssani?
ap
Ekojen treffien lopuksi yleensä pannaan. Ilmeisesti et ole pannut ketään ja se tarkoittaa, että naiset eivät ole susta kiinnostuneet.
Sinulla on alun alkaenkin tähtäin väärässä asiassa, jos haussa on ihminen, jota rakastaa. Ei silloin pyritä treffeille vaan tehdään kaikkensa, jotta kohdalle osuu Se Oikea.
Treffit on vain ensimmäinen askel tutustumisessa.
Sun pitää antaa jo ennen tapaamista rehellisempi kuva itsestäsi. Naiset ilmeisesti pettyvät kun et ole sitä mitä odottivat
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää antaa jo ennen tapaamista rehellisempi kuva itsestäsi. Naiset ilmeisesti pettyvät kun et ole sitä mitä odottivat
Tässä on varmaan se oikea vastaus. Olen yrittänyt olla rehellinen, mutta olen myös huomannut, että liika rehellisyys on ihmisten mielestä liikaa. Ja myönnän, että en ole treffeillä niin itsevarma kuin netissä keskustellessa, mutta onko se sitten sellainen asia, jonka takia voidaan toinen aina hylätä?
ap
20 kertaa varmaan. Niistä pitäisi yhdet toiset treffit löytyä.