Monta kuvaa sinusta on somessa?
Kommentit (26)
Profiilikuva on jostain yli 10 vuoden takaa. Pitäisi kai uusia, en kehtaa oikein.
Tasan nolla .Vihaan valokuvia ja valokuvissa olemista.
Tietoinen valintani en ole liitynyt F.B.En siis ole mikään foorumi ja se syy ne jotka siellä ovat,harvakseen pitää kontakti.Joten kuvianikaan ei ole!Kun kaikkihan on siellä tykäämässä toisten elämäskuvia eikö?Joten olen ulkoistettu 100% elämästä ihmisten.Joskus joku voi vaivautua vastaa s-postiini,huom joskus.Sekin on meneen ajan lumia ,kun kaikki tapahtuu F.B.ilmaset netti videot,puhelut sieltä.
Tia.A, 68v. kirjoitti:
Tietoinen valintani en ole liitynyt F.B.En siis ole mikään foorumi ja se syy ne jotka siellä ovat,harvakseen pitää kontakti.Joten kuvianikaan ei ole!Kun kaikkihan on siellä tykäämässä toisten elämäskuvia eikö?Joten olen ulkoistettu 100% elämästä ihmisten.Joskus joku voi vaivautua vastaa s-postiini,huom joskus.Sekin on meneen ajan lumia ,kun kaikki tapahtuu F.B.ilmaset netti videot,puhelut sieltä.
Miten sekaisin jotkut on, kun kirjoituskin on tällaista soopaa? Saako joku jotain tolkkua?
Asettuu tuohon muutama/kymmeniä -haarukkaan. Sanoisin että ehkä 20. Lähes kaikki profiilikuvia reilun kymmenen vuoden ajalta. Jossain tilaisuudessa on saatettu tägätä kuvaan tai videoon, samoin jonkun kaverin kanssa voi olla yhteiskuva. En jaksa muistaa, kun eipä ne sieltä enää vastaan tule ellei lähde hakemalla hakemaan.
Fb:ssa on yksi lähes 10 vuotta vanha profiilikuva ja sen lisäksi kivan on muutamassa työpaikan otoksessa luvan kanssa. Niissä en ole kovin lähellä, vaan yhtenä isompaa porukkaa.
Tällä hetkellä ei yhtään itse laittamaani. Voi olla muutama vanha jonkun muun laittama. Eipä noi varmaan haittaa.
Yksi. Linkedin tavallaan vaatii, jos haluaa sieltä etua.
On mulla fb:n profiilikuva, sekin on semmoinen hämärä, että vain hyvät tutut tunnistaa. En halua levitellä kuviani nettiin.
2 kuvaa mun tietääkseni. Enempää en itse ainakaan ole laittanut...
Fb:ssa muutamia kymmeniä joista yksi kuva kerrallaan julkisena, instassa muutama. En ole valokuvauksellinen enkä kaunis ja koitan vähitellen totuttautua inhoamaan omaa naamaani vähän vähemmän. Tavallaan itsensähyväksymisterapiaa. Yleensä olen kameran toisella puolen, joskus nuorena harrastin mustavalkokuvaustakin mutta kuvaajantaidot vähän ruostuneet
Ens, omia tilejä ei ole, joilla olisi mitään kuvia vaikka olen katseenkestävä. Jonkun muun tilillä voi olla kuvia minusta kaverina tai luokkakuva tai sivullisena tai jotain...
Yksi, facebookin profiilikuva, tosin sekin näkyy vain kavereille.
Ei oo yhtään kuvaa, ei edes profiilikuvaa missään.
Vierailija kirjoitti:
Asettuu tuohon muutama/kymmeniä -haarukkaan. Sanoisin että ehkä 20. Lähes kaikki profiilikuvia reilun kymmenen vuoden ajalta. Jossain tilaisuudessa on saatettu tägätä kuvaan tai videoon, samoin jonkun kaverin kanssa voi olla yhteiskuva. En jaksa muistaa, kun eipä ne sieltä enää vastaan tule ellei lähde hakemalla hakemaan.
Sama. Vastasin muutama, voi olla että niistä kertyy kuitenkin pari-kolmekymmentä. En ota selfieitä, en postaa itsestäni kuvia kuin ehkä kerran vuodessa, mutta en kehtaa kieltää esimerkiksi juhlissa tai työpaikan virkistyspäivissä otettujen kuvien postaamista.
Tästä tuli mieleen, että muuttuukohan hautakivetkin digitaalisiksi jossain kohtaa. Ei enää tarvitse käydä haudalla vaan voi mennä nettiin muistelemaan vainajaa. Netissähän se elämäkin on vietetty.
Vierailija kirjoitti:
Tia.A, 68v. kirjoitti:
Miten sekaisin jotkut on, kun kirjoituskin on tällaista soopaa? Saako joku jotain tolkkua?
Olen ihmetellyt samaa aina lukiessani tämän kirjoittajan viestejä. Kovasti hän yrittää osallistua keskusteluun, mutta kukaan ei ole tainnut vielä saada yhdestäkään viestistä selvää.
Vierailija kirjoitti:
Tia.A, 68v. kirjoitti:
Sain kyllä selvää, mutta kirjoittajan äidinkieli ei ehkä ole suomi.
Toivottavasti ei yhtään. Ainakaan itse en ole laittanut.