Olenko ainoa nainen jota ei ole koskaan kiinnostanut naimisiinmeno ja enää ei kiinnosta parisuhteetkaan
Parisuhteissa ollut ja ei enää kiinnosta. Ainoastaan seksisuhde tai treffailu kiinnostaa, mutta ei niinkään mikään vakava.
Kommentit (19)
Olet kyllä ainoa sellainen ihminen maailmassa.
Mikä saa sinut luulemaan että olet jotenkin aino tässä asiassa. Kaikkea ne jotkut luulevatkin.
No et varmasti ole ainoa. Ei muakaan kiinnosta, tai saisi olla aika hemmetin ainutlaatuisen mahtava tapaus jotta luopuisin sinkkuudestani.
Minua taas ei enää kiinnosta seksi ja se on ajanut parisuhteen ongelmiin. En usko, että haluan enää uutta miestä, koska vaikka meilläkin on seksiä kerran pari viikossa, mies kiukuttelee koko ajan miten minä en halua häntä. Ei tunnu menevän jakeluun, että en vaan enää halua seksiä millään tavalla tai kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minua taas ei enää kiinnosta seksi ja se on ajanut parisuhteen ongelmiin. En usko, että haluan enää uutta miestä, koska vaikka meilläkin on seksiä kerran pari viikossa, mies kiukuttelee koko ajan miten minä en halua häntä. Ei tunnu menevän jakeluun, että en vaan enää halua seksiä millään tavalla tai kenenkään kanssa.
No on tuossa syytäkin kiukutella.
Minua ei ole kiinnostanut koskaan häät. Voisin mennä naimisiin, mutta kaikkein mieluiten maistraatissa ilman mitään juhlia. Mua ei ole kiinnostanut koskaan häiden suunnittelu, hääpuvut ja hääjuhlat. Naimisiin maistraatissa ja sitten häämatkalle. Olen ikisinkku. Haluaisin parisuhteen, mutta en treffaile. Joskus pelkään, etten osaisi enää edes olla parisuhteessa tai asua yhdessä. Seksisuhteitakaan ei ole ollut koskaan.
Niin ja siis maistraatissa naimisiin ilman vieraita.
Et tietenkään ole ainoa. Kaksi pitkää parisuhdetta eläneenä en todellakaan aio enää mukautua asumaan yhdenkään miehen kanssa. Lähinnä seksiin keskittyvä tapailusuhde riittäisi.
En halua enää naimisiin, yhteen asumaan, en parisuhdetta, en seksiä.
Jos olisi sielunkumppani, niin sitten, mutta sellaista ei ole ainakaan minulle.
Joten kiitos ei yhtään itsekästä äijää enää.
N54
Eihän tuo mitenkään harvinaista ole. Monet parisuhteen kokeneet naiset haluaa olla yksin. Joko siksi että parisuhde oli huono tai siksi, että se oli niin hyvä ettei enää huoli ketään toista.
Et ole ainoa. Päinvastoin. Olet kaikista tyypillisin nainen. Lähes kaikki naiset ovat kaltaisiasi. Tavallisin tarina on juuri tuo, että ensin on oltu parisuhteessa, ja sen jälkeen parisuhdetta ei enää haluta.
Itse uskon olevani oikeastikin harvinainen nainen/ihminen. En ole koskaan halunnut parisuhteeseen. Kiinnostun vain seksistä.
Eron jälkeen olen ollut kolme vuotta seksisuhteessa, mutta nyt senkin laitoin poikki viime viikolla, kun ei enää kiinnosta.
Varsinkaan tällä palstalla ei ole kaltaisiaisi.
No kyllä suurin osa tuntuu haluavan roikkua parisuhteessa ihan vaan sen takia että olisi joku. En ymmärrä.
Mä oon pettynyt parisuhteisiin ja miesten tarjoamaan seksiin ja on tullut vähän sellanen olo, että pitäkää tunkkinne.
Bi-seksuaalina aattelin hommata tyttöystävän, mutta ei naiset ees viitti vastailla viesteihin noissa seuranhakusovelluksissa.
Hommaan lisää traakkipuita Ikeasta ja hoidan niitä yksin loppuelämäni.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei ole kiinnostanut koskaan häät. Voisin mennä naimisiin, mutta kaikkein mieluiten maistraatissa ilman mitään juhlia. Mua ei ole kiinnostanut koskaan häiden suunnittelu, hääpuvut ja hääjuhlat. Naimisiin maistraatissa ja sitten häämatkalle. Olen ikisinkku. Haluaisin parisuhteen, mutta en treffaile. Joskus pelkään, etten osaisi enää edes olla parisuhteessa tai asua yhdessä. Seksisuhteitakaan ei ole ollut koskaan.
Samoin, tosin suhteita ollut menneisyydessä. Häät ihan mahdoton ajatus, inhoan huomion keskipisteenä olemista sydämeni pohjasta. Naimisiin kyllä tahtoisin.
Yksin oleminen on parasta<3 Monella tutulla on tummia miehiä seksikumppaneina ja joskus satunnaisia baaripokia.
Naimiisiinmeno, perheen perustaminen ja muu vastaava kahlitsee liikaa ja jo pelkkä ajatus ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä suurin osa tuntuu haluavan roikkua parisuhteessa ihan vaan sen takia että olisi joku. En ymmärrä.
Mä oon pettynyt parisuhteisiin ja miesten tarjoamaan seksiin ja on tullut vähän sellanen olo, että pitäkää tunkkinne.
Bi-seksuaalina aattelin hommata tyttöystävän, mutta ei naiset ees viitti vastailla viesteihin noissa seuranhakusovelluksissa.Hommaan lisää traakkipuita Ikeasta ja hoidan niitä yksin loppuelämäni.
Onhan niitäkin jotka eivät osaa olla yksin. Aina oltava joku mies, huonompikin kelpaa kunhan ei joudu hetkeäkään olemaan yksin. Itse en kuitenkaan tunne kuin kaksi sellaista naista ja he eivät ole koskaan olleetkaan muutamaa kuukautta kauemmin sinkkuna.
Minua ei kiinnosta seksikään, saatika käyttää aikaani jonain itseään jumalana pitävän pallinaaman viihdyttämiseen.