Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouduin zalandon ”mustalle listalle”

Vierailija
01.05.2021 |

Tein n. 1,5 vuotta sitten zalandolle aika monta tilausta, joista palautin suurimman osan. Tein siis ehkä 4 erillistä tilausta ja näistä meni valtaosa palautukseen. Tilaukset oli kesävaatteita reissua varten, joka peruuntui :/ ilmeisesti suuresta palautusmäärästä tai jostain muusta syystä johtuen en saa enää maksaa tilausta muuten kuin verkkomaksulla. Tai siis laskulla niin, että ensin teen tilauksen ja sitten siitä tulee lasku meiliin. Kun olen maksanut, tilaus lähetetään.

En tykkää tuosta yhtään, enkä ole zalandolta enää tilannut tämän jälkeen kuin kerran. Aluksi ajattelin, että tämä maksutapa olisi määräaikainen, esim. vuosi. Mutta edelleenkään en pääse valitsemaan maksutapaa vaan tilaaminen hyppää maksutavan valinnan yli.

Onko kenelläkään tietoa, palautuu tuo maksutapa normaaliksi enää ikinä? Vai olenko mustalla listalla forever?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan aina heti. Ihme kikkailua ihmisillä, että pitäis ilman rahaa saada tavaraa kotiin. Hanki luottokortti.

Vierailija
2/49 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattiko olla tyhmä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei kaipaa sun asiakkuuttasi. Olit niille huono diili.

Vierailija
4/49 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä suoraan Zalandoon ja kysy asiaa.

Vierailija
5/49 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tilaat pari kertaa ja lunastat koko tilauksen niin yleensä tilanne normalisoituu. Itsellä oli jossain vaiheessa etten saanut tilattua laskulle (ilmeisesti ei ollut tarpeeksi asiakashistoriaa), mutta parin kokonaan lunastetun tilauksen jälkeen onnistui.

Aika ei siis sinua pelasta vaan ostokäyttäytymisesi.

Vierailija
6/49 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksan aina heti. Ihme kikkailua ihmisillä, että pitäis ilman rahaa saada tavaraa kotiin. Hanki luottokortti.

Luottokortilla maksaisinkin, jos se olisi vaihtoehtona. Ja sillä maksoinkin ennen banneja. En koe turvalliseksi maksaa verkko-ostoksia suoraan pankkitililtä. Visalla/klarnalla maksaessani saan Luottokunnan tai laskuttajan turvan ostoille, jos esim lähetys häviää, myyjä menee konkurssiin tmv. Ap

Vierailija
7/49 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvä että te paskatilaajat ja maapallon paskojat  joudutte mustalle listalle. 

Mistä itse teet ostokset? Ajat kymmenien/satojen kilometrien päähän pyörimään kymmenessä eri kaupassa? Mistä löydät kesävaatteita keskellä talvea?

Vierailija
8/49 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tilaat pari kertaa ja lunastat koko tilauksen niin yleensä tilanne normalisoituu. Itsellä oli jossain vaiheessa etten saanut tilattua laskulle (ilmeisesti ei ollut tarpeeksi asiakashistoriaa), mutta parin kokonaan lunastetun tilauksen jälkeen onnistui.

Aika ei siis sinua pelasta vaan ostokäyttäytymisesi.

Täysin sama kokemus. Itse palautin jossain vaiheessa paljon, koska vaatteet olivat sopimattomia. Meni muutama vuosi tilaamatta. Sitten hommasin jonkun talvitakin ja myöhemmin kengät. Maksoin ne heti ja sen jälkeen tilanne normalisoitui.

Vierailija
9/49 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luottokortilla maksaisinkin, jos se olisi vaihtoehtona. Ja sillä maksoinkin ennen banneja. En koe turvalliseksi maksaa verkko-ostoksia suoraan pankkitililtä. Visalla/klarnalla maksaessani saan Luottokunnan tai laskuttajan turvan ostoille, jos esim lähetys häviää, myyjä menee konkurssiin tmv. Ap

Zalando onkin näillä näkymin menossa nopeasti konkurssiin?:D

Vierailija
10/49 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä itse teet ostokset? Ajat kymmenien/satojen kilometrien päähän pyörimään kymmenessä eri kaupassa? Mistä löydät kesävaatteita keskellä talvea?

Olen tilannut zalandolta noin 20 kertaa, yhtäkään hupitilausta tai palautusta en ole tehnyt. 

mikä on sinun tekosyysi tilata tuhansia vaatteita kotiisi palautettavaksi? 

Vierailija
11/49 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zalando onkin näillä näkymin menossa nopeasti konkurssiin?:D

Jep ;) luetun ymmärtäminen :D menee konkurssiin, paketti häviää tmv ;) kuinkas kävi niille ääliöille, jotka oli maksaneet matkansa suoraan pankkitililtä esim norwegianille. Liittokunta kyllä korvaa, jos Norwegian ei maksa korvauksia. Miksi ottaa riskiä, kun turvallisempiakin tapoja on maksaa?

Vierailija
12/49 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jeesus. Olen maksanut zalandon kymmenet tilaukset verkkopankissa, joka menee vielä erillisen VARMISTETUN toimijan kautta, ilman mitään ongelmia.

Olet ilmeisesti joku köyhä pummi, jolla ei ole käteistä tilillä, mutta ihquja vaatteita pitää saada instakuviin? 

Vierailija
13/49 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tilannut zalandolta noin 20 kertaa, yhtäkään hupitilausta tai palautusta en ole tehnyt. 

mikä on sinun tekosyysi tilata tuhansia vaatteita kotiisi palautettavaksi? 

Tuhansia :D

Vierailija
14/49 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joittenkin ihmisten "asiakkuus" aiheuttaa vain kaikille turhaa työtä ja kuormittaa luontoa.

Parempi ettei tilaa jos ei aio ostaa. Hyvä että yrittävät edes vähän hillitä turhaa palauttamista.

Vierailija
15/49 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tilaan laskulla, koska on helpompaa maksaa vain ne tuotteet, jotka pitää. Esimerkiksi viime tilauksessa yhdet housut olivat kolminkertaista kokoa, vaikka kaikissa kokonumero oli sama.

Vierailija
16/49 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan laskulla, koska silloin palauttaminen on helppoa kun ei tarvitse kuin palauttaa tuote ja se osa laskusta nollaantuu.  Haluan myös nähdä tuotteen ennen kuin maksan. Ylipäätään kun nykyaikana nämä kuljetukset on vähän niin ja näin, niin en maksa sellaisesta minkä saapumisesta en ole varma. Palautuksia teen äärimmäisen harvoin. Olen kaiketi sillä paremmalla listalla koska saan joistakin BF tuotteistakin vielä lisä -10% alennusta verrattuna yleiseen tarjoukseen.

Ei kannata tilata turhaan vaan tarpeeseen. Kivijalkakaupat on sitten hupishoppailuun.

Vierailija
17/49 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole keltä kysyt, mutta minä ainakin löydän vaatekaapistani. 

Vierailija
18/49 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokaista ostettua tuotetta kohti on neljä palautettua tuotetta, tarkoittaa se, että 4/5 kuljetuksista on turhia. Se on aika paljon liikennettä. Tämäkin kannattaa ottaa huomioon siinä ostelun ja helpon palauttelun huumassa.

Vierailija
19/49 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole keltä kysyt, mutta minä ainakin löydän vaatekaapistani. 

Näin se monilla muillakin on. Joka kesä ei tarvitse laittaa vaatekaappia uusiksi. Edellisen kesän vaatteet sopivat päälle ihan hyvin. Joku saumasta rikki mennyt vaate pitää korjata.

Vierailija
20/49 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt on taas maailmassa iso virhe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi