Exä kontrolloi ig:n kautta
On siis itse estänyt minut, enkä sen vuoksi pysty estämään enää häntä, kun en sitä heti tehnyt. Poistaa eston välillä ja käy stalkkailemassa tiliäni. Haluaisin pitää tilini julkisena, mutta sitten tämä sankari käy tutkimassa, laittaa viestiä, et Ootko sen ja sen seuraajan kanssa suhteessa. Minua pelottaa, että menee kertomaan heille valheita. Todella ärsyttävää. Mitä voin tehdä? En haluaisi hänen enää voivan kontrolloida eron jälkeenkin.
Kommentit (13)
Lopeta tilisi ja avaa uusi eri nimellä, jota et kerro eksällesi.
Älä ainakaan vastaa viesteihin mitenkään tai anna muuta huomioita. Sitähän se kerjää.
Älä vastaa sen kyselyihin. Mitä asia sille kuuluu.
Katso kellonajat milloin hän on siellä tai laittaa viestit, mene samoihin aikoihin sinne ja jos tulee näkyväksi, estä. Laita sitä ennen viesti että olet Jarkon kanssa yhdessä, älä kysele enää. Voiko nimimerkillä estää ilman että hän on onlinessa?
Suosittelen että poistut instasta. Siellä olohan on muutenkin vaan pelkkaa huomion hakemista
Mä en ole sadistisen exän takia nimenomaan missään somessa omalla nimelläni niin että hän löytäisi minut. Sattumalta vastikään törmättiin ihan kadulla ja vaihdettiin muutama sana ja kertoi jopa etsineensä minua eli en turhaan valinnut olla inkognito.
Miksi tilisi on julkinen? Poistu todella instasta,ei voi kytätä sinua!Helppoa eikö?
Tili ehdottomasti yksityiseksi, koska estäminen ei auta vaikka onnistuisit. Kaikkea pystyy katsomaan jopa ilman profiilia. Niin kauan tietenkin, kun kaikki on julkisia. Yksityistä ei pääse katsomaan ollenkaan. Jos on tarpeeksi pimeä tapaus, niin saattaa kaivaa uuden tilin esille. Jos seuraat sillä frendejäsi ja ehkä kommentoit. Some on nykypäivänä niin pelottava paikka ja helppo löytää kaikkea nähtäville.
Ei se exä kontrolloi vaan stalkkaa. Ei asia. Sinä itse annat sille vallan ajattelemalla että se kontrolloi. Päinvastoin sun pitäis leikkiä ettei sitä ole olemassakaan ja viisveisata kattooko se sun kuvia vai.
Ei sitä ole enää sulle olemassa. Se on pieni ja mitätön. Sulla on valtaa siihen, ei se muun pelleilisi noin.
Sulla on valtaa siihen, ei toisinpäin. Sillä on tarve urkkia sun elämää. Jos ei ois, ei urkkisi.
Asia on siis täysin eri tavalla kuin luulet. Valta on sulla. Nyt käytä sitä kutistamalla se ex ajatuksissasi pölyhiukkasen kokoiseksi ja näpsäyttämällä se hiukkanen veks. Exällä ja sen venkoilulla ei ole mitään merkitystä. Ex on ei -kukaan.
tajusitko?
Vierailija kirjoitti:
Ei se exä kontrolloi vaan stalkkaa. Ei asia. Sinä itse annat sille vallan ajattelemalla että se kontrolloi. Päinvastoin sun pitäis leikkiä ettei sitä ole olemassakaan ja viisveisata kattooko se sun kuvia vai.
Ei sitä ole enää sulle olemassa. Se on pieni ja mitätön. Sulla on valtaa siihen, ei se muun pelleilisi noin.
Sulla on valtaa siihen, ei toisinpäin. Sillä on tarve urkkia sun elämää. Jos ei ois, ei urkkisi.Asia on siis täysin eri tavalla kuin luulet. Valta on sulla. Nyt käytä sitä kutistamalla se ex ajatuksissasi pölyhiukkasen kokoiseksi ja näpsäyttämällä se hiukkanen veks. Exällä ja sen venkoilulla ei ole mitään merkitystä. Ex on ei -kukaan.
tajusitko?
Kiitos. Noinhan se on. Hän oli suhteen aika manipuloiva, ilkeä, rajaton. Vieläkin joku pelko häntä kohtaan nousee. Mutta valta on nyt tosiaan mulla, ei voi mulle enää mitään.
Lähde instagramista, jos se on noin hankalaa.