Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haukkuu liian lihavaksi

Vierailija
01.05.2021 |

On itse ylilaiha ja minä normaalipainossa, tosin mahassa ja käsivarsissa on "liikaa". Voi ***** että hermostuin. Sanoin, että jätän kun laihdun tarpeeksi. Ei ole eka kerta kun haukkui läskiksi edes. Itselläni saattaa olla kilpirauhasen vajaatoiminta vielä...

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkuja keksii aina aiheen. Jos ei ole yhteisiä lapsia, lähde. Jos on, harkitse, onko rajat vedettävissä vai onko lähdettävä silti.

Vierailija
22/44 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita poikakalenteri seinälle :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies sitä tätä ja tuota. mies 

mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies sitä tätä ja tuota.

mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies sitä tätä ja tuota. mies 

mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies sitä tätä ja tuota. mies

Niin, kertonee paljon naisesta millaisen miehen itselleen kelpuuttaa. Jos löytyy jatkuvaa haukuttavaa miehestä, ei itse ole älyn jättiläinen sellaisen valitessaan. Vakka kantensa jne.

Vierailija
24/44 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Ei ole haukkumista, jos mies toteaa mikä on todellinen tilanne.

Ei haukkunut ennen kun oli sen 3-5 kiloa vähemmän. Tosin en saa liikaa myöskään laihtua. Että vihaan tuota niljaketta nyt. Joka tavalla haukun häntä tästä lähtien. Ap

Vierailija
25/44 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei - koska mies on hoikempi ja alipainoinen, niin periaatteessa painosi kommentointi on enempi ok kuin että miehesi olisi ylipainoinen ja kommentoisi silloin sinun normaalipainoasi.

onko se sitten sellaista mitä parisuhteessa kannattaa tehdä - vaikea sanoa.

Vierailija
26/44 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinä sanot että laihat miehet näyttää vastenmieliselle ja ainoa kenelle ne kelpaa on läskit ja muut friikit, niin kuin sinä. Joten on pää kiinni kun olet joutunut tyytymään tuulen nussimaan pulkannaruun.

Vierailija
27/44 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin suhteen alkaessa lähes alipainossa ja nyt runsaampi. Onko tässä sitten jotain väärää? Olen edelleen normaalipainoinen, en ylipainoinen. Ap

Vierailija
28/44 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panttaa pillua jatkossa.

Vierailija
29/44 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emma K. kirjoitti:

Ei ole haukkumista, jos mies toteaa mikä on todellinen tilanne.

Ei haukkunut ennen kun oli sen 3-5 kiloa vähemmän. Tosin en saa liikaa myöskään laihtua. Että vihaan tuota niljaketta nyt. Joka tavalla haukun häntä tästä lähtien. Ap

Punnitsee sinut aamuin illoin?

Vierailija
30/44 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on allit, niin silloin todellakin on reilusti ylimäärästä.

Ne käsiläskit tulee vasta pitkän massakauden jälkeen.

Vierailija
31/44 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Ai että allit on tekijä joka tekee lihavan näköiseksi. Ap

Vierailija
32/44 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko laihduttaminen on mainittu?

Vierailija
33/44 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni ei hauku minua vaikka painan 108 kg.

Mä painan 120kg eikä hauku munkaan mies mua. Painoin tuon verran kun aloimme seurustella kahdeksan vuotta sitten. Mies itse hoikka ja niin oli ex-vaimonsakin. Mies on sanonut, että se on mun asia pudotanko painoa vai en. Sanoi olevansa tukena jos painonpudotuksen aloitan, mutta ei siis todellakaan ole sanallakaan painostanut siihen suuntaan.

Vierailija
34/44 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et jätä heti? Aloita uusi elämä.Avaa uusia ovia.

Vierailija
35/44 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et jätä heti? Aloita uusi elämä.Avaa uusia ovia.

Niinpä ap. Avaa ovi miehen näköiselle miehelle ja jätä se broileri.

Vierailija
36/44 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea saada pelleä ulos vuokra-asunnosta joka on nimissäni. Aion kiusalla laihtua hyvin hoikaksi keinolla millä hyvänsä ja haukkua häntä laihaksi koko ajan. Ap

Vierailija
37/44 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittely kertoo suhteestanne paljon

Vierailija
38/44 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt olen ympärilleni katsellut, näyttää siltä, että lihava on nykyään normaalipainoinen. Suurin osa ihmisistä lihavia.

Vierailija
39/44 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet varmaan kassukalla tai hyllyjen välillä hommissa?

Vierailija
40/44 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pystyisi olemaan suhteessa jossa toinen ilkeilee ja lyttää ja arvostelee ulkonäköä. Yrittääkö jotain vallankäytön keinoa tässä hakea. Jos ei ulkonäkö miellytä niin hän on vapaa lähtemään, jos siitä pitää ilkeillä niin minä lähden. Aikuisen pitää pystyä myös riitatilanteissa pysymään asiallisena ja miettimään mitä suustaan päästään. Vain keskenkavuiset eivät osaa kontrolloida sanomisiaan mitenkään ja sitten käyttävät suuttumustilaa tekosyynä ilkeilyilleen eivätkä ota niistä vastuuta. Empatiakyvytön etsii aina puolison heikon kohdan ja iskee siihen kun on pienikin erimielisyys, vain saadakseen sillä tahtonsa läpi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi