Mies haukkuu liian lihavaksi
On itse ylilaiha ja minä normaalipainossa, tosin mahassa ja käsivarsissa on "liikaa". Voi ***** että hermostuin. Sanoin, että jätän kun laihdun tarpeeksi. Ei ole eka kerta kun haukkui läskiksi edes. Itselläni saattaa olla kilpirauhasen vajaatoiminta vielä...
Kommentit (44)
Eroa. Ettei ehdi haukkua enempää ja aina lisää. Et ole läski.
75 prosenttia suomalaismiehistä on läskejä.
Just. Jätä se. Mun ex oli samanlainen.
Rumaa haukkua, puolin ja toisin. Mikä on teillä kummankin paino ja pituus, jotta saa käsityksen totuudesta?
Että pistää vihaksi. Tiedän kyllä itsekin lihoneeni, mutta tuossa on tuo kilpirauhanen taustalla. Voi ***** että tekee mieli kaivaa netistä jotain hunksien kuvia ja möykätä mikset kasvata lihaksia. Älykääpiö.
Vierailija kirjoitti:
Mutta nythän oli kyse alipainoisuudesta. Luitko noin pahasti väärin?
Voit jättää idiootin jo ennen kun laihdut.
Toista ei vaan nimitellä, ei parisuhteessa tai missään. Pitäisi olla aikuiselle itsestään selvää!
En tiedä painoani, mutta 166 cm pituudessa menee S-koko päälle suurimmassa osassa vaatteita, XS-M kyllä. Onko tämä läski? 3-5 kiloa pitäisi kuulemma laihduttaa. Voi ***** että vihaan tuota pelleä juuri nyt. Ap
Ei ole haukkumista, jos mies toteaa mikä on todellinen tilanne.
Emma K. kirjoitti:
Ei ole haukkumista, jos mies toteaa mikä on todellinen tilanne.
Itse on niin laiha ja heikko ettei edes normaaleja askareita edes jaksa. Välys. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta nythän oli kyse alipainoisuudesta. Luitko noin pahasti väärin?
Uskon, että aloittaja erehtyy.
Hoikkia miehiä ei ole Suomessa.
mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies sitä tätä ja tuota. mies
mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies sitä tätä ja tuota.
mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies sitä tätä ja tuota. mies
mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies mies sitä tätä ja tuota. mies
Miksi tuollaisen kanssa jäisi yhteen?
Minun mieheni ei hauku minua vaikka painan 108 kg.
Miksi ihmeessä olet hänen kanssaan edes alunperin alkanut seurustelemaan?
Välillä näitä juttuja kun palstalta lukee, miettii voiko joku olla niin epätoivoinen, että ensimmäinen mies joka vastaan kävelee, kelpaa?
Sopivasti läski?