Yhtäkkiä kaikki puhuivat Helmistä
Yksi kesätyö heitti Helmi Loukasmäen, 20, elämän ympäri. Vaikka hän joutui julkisuuteen vasten tahtoaan, on viimeisin vuosi ollut ”elämän paras”.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/aeae582c-ef5e-4a52-bf60-3995ed…
Kommentit (39)
Vaikka Iso D ei enää seisoisikaan niin voi silti hoitaa hommat mahalteen maaten kielillä puhuen.
Vierailija kirjoitti:
Itse en äitinä antaisi tyttäreni pilata itseään tolla tavalla, mutta ei hän kyllä ikinä olisi ryhtynyt vaarinsa ikäisen kanssa suhteeseen. On tervepäinen tyttö onneksi. Joku kommentoi, että rahan takia. Kaikki eivät ole myytävänä ja se, jos suostuu tuollaiseen rahan takia, kertoo ettei ihminen ole kunnossa eikä arvosta itseään
Jos se olisi työsuhde niin ei kukaan esittele vanhemmilleen työnantajaa. Olisin järkyttynyt jos 19v tytär esittelisi 80v poikaystävän vaikka olisi mikä julkkis tahansa.
Olen 48 v. enkä voisi ajatellakaan olevani kaksikymppisen tytön kanssa. Se tuntuisi aivan irvokkaalta. Danny taas on minun isäni ikäinen.
Häpeäisitte omia sukulaisianne noin yhdentekevästä syystä? Huh huh.
Mitä yhteistä voi olla elämää kokemattoman kanssa ja toisella elämä loppupäässä. 80v ottaisin avustajakseni jonkun yli puolet elämästään eläneen 50-60 ikähaarukassa jolla on elämänkokemusta eikä olla ihan eri planeetoilta. En haluaisi mitään pikkupoikaa tai pikkutyttöä.
Tämä on ainoa paikka, jossa olen havainnut ihmisten puhuvan Helmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Erika rukka meni kertomaan Dannylle että oli pettänyt sitä.
Däniboi siitä suivaantui ja antoi kenkää. Nytpä Erika-neidin ei auta kuin vähentää vaatteita.Eikö papparainen ymmärtänyt nuoren naisen tarpeita? Luuliko että pelkkä raha riittäisi?
Enemmän tuo ero näyttää vaivaavan Erikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja täältäkin kommentit poistuu eli Helmi palstailee. Toki silloin tulee kuva että kaikki puhuvat hänestä kun parilla mammalla on vappuna tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Dannyn kaunis kesäavustaja Helmi Loukasmäki, 19, tienasi ennen laulajan leipiin liittymistä vaivaiset 1 587 euroa, kertovat vuoden 2019 verotiedot. Tämä tarkottaisi noin 4,30 euron päivätienestiä, mikäli summan jakaisi tasaisesti koko vuodelle. Pääomatuloja Helmillä ei ollut.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Danny-nettosi-muhkean-tukon-rahaa-Helmi-L…
No nythän sen näkee viime vuoden tuloista onko saanut oikeasti avustaja palkkaa vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Olen 48 v. enkä voisi ajatellakaan olevani kaksikymppisen tytön kanssa. Se tuntuisi aivan irvokkaalta. Danny taas on minun isäni ikäinen.
Saisitko parikymppisen tytön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon taas 5-kymppinen nainen, enkä ikimaailmassa ottais Dannyn ikäistä ukkoa. Se on mun isääkin vanhempi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon taas 5-kymppinen nainen, enkä ikimaailmassa ottais Dannyn ikäistä ukkoa. Se on mun isääkin vanhempi!
😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja täältäkin kommentit poistuu eli Helmi palstailee. Toki silloin tulee kuva että kaikki puhuvat hänestä kun parilla mammalla on vappuna tylsää.
Täällä on TAAS joku joka luulee että se on aina julkkis itse joka "poistattaa" asioita. Kun muistais edes kuinka monta krt mua on väitetty Maisaksi kun en oo osallistunut parjaamiseen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Erika rukka meni kertomaan Dannylle että oli pettänyt sitä.
Däniboi siitä suivaantui ja antoi kenkää. Nytpä Erika-neidin ei auta kuin vähentää vaatteita.Eikö papparainen ymmärtänyt nuoren naisen tarpeita? Luuliko että pelkkä raha riittäisi?
Mä olen aina ollut sitä mieltä, että Erikalla ja D:llä oli sopimus tehty suhteestaan. Erika antaa Dannylle ja Danny sitten vetelää musapiireissä naruista, jotta Erika saisi oman uran alkuun ja niin kävikin. Sitten erosivatkin jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dannyn kaunis kesäavustaja Helmi Loukasmäki, 19, tienasi ennen laulajan leipiin liittymistä vaivaiset 1 587 euroa, kertovat vuoden 2019 verotiedot. Tämä tarkottaisi noin 4,30 euron päivätienestiä, mikäli summan jakaisi tasaisesti koko vuodelle. Pääomatuloja Helmillä ei ollut.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Danny-nettosi-muhkean-tukon-rahaa-Helmi-L…
No nythän sen näkee viime vuoden tuloista onko saanut oikeasti avustaja palkkaa vai ei.
Ja onko saanut jotain muutakin kuin palkkaa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on TAAS joku joka luulee että se on aina julkkis itse joka "poistattaa" asioita. Kun muistais edes kuinka monta krt mua on väitetty Maisaksi kun en oo osallistunut parjaamiseen...
Martina täällä vaan moi!! :D
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaunis Helmi on mutta kova ikäero Dannyn kanssa. Jokainen tavallaan.
Helmi on hyvin tavallisen saman ikäisen 20 vuotiaan näköinen. Hiuslisäkkeet ja meikki saa kuvissa näyttämään vaikka miltä.
EI Helmi ole todellakaan mitään MISSI AINESTA.
Lyhyt ja ei muutenkaan... Siis Ei.
Kuuntelin viime kesänä nuorten kestusteluja ja aikalailla nauroivat tälle Helmille.
Nuorten keskuudessa on ihan ei ihan arvosteta häntä muutenkaan.
Niin...eikös se välivuosi oo jo mennyt siellä Kirkkonummella... Mikähän on Helmin opiskelu ala ?
Danny on tarpeeksi varakas saadakseen nuoren kauniin avustajan kotimaasta ja muiden köyhempien vanhojen ukkojen pitää köyhistä maista, jostain savimajoista niitä haalia.