Tunnetko ketään joka on onnellinen ns. paskaduunissa, jota tehdessä terveys menee aikaa myöden, ja kaikki palkka menee elämiseen (vuokralla asuen kun asuntolainaa ei saa paskaduunin tuloilla)
Kommentit (24)
Taitaa olla kokkareiden keksimä satuolento, jotta saadaan paskaduunarit pysymään sorvin äärellä!
Olen tehnyt koko ikäni paskaduunia(ravintola) ,silti olen saanut lainaa aina,en ole koskaan asunut vuokralla.
Määrittele paskaduuni? Paskakuskina eräskin tienaa vuodessa 70 000€ ja Hitsari yrittäjä helposti 150 00€, siivoojakin yltää sinne 40 000€ vuodessa ja sillä saa lainaa .
Minä olen! Jäin eilen kesälomille, palaan työn syrjään syys-lokakuulla, kun kesäsijaiset ovat lähteneet. Näin voi tehdä työvoimapula-alalla, kun lainat on saatu ja maksettu jo poiskin. Ei enää mitään kokopäivätöitä, on muuta.
Kohta 42 :)
Minä, laitoshuoltajana oon tyytyväinen. Terveys ei ole mennyt. Tykkään mun vuokra-asunnosta tosi paljon. Rahaakin saan säästöön välillä satasen tai pari. Kaikki on kivasti :)
Olen kaupan myyjä ja vuositulot 33tonnia.Lukeudun paskaduunareihin kamalilla työajoilla keski-ikäisenä.
On paskaduunareita ja sitten hyvätuloisia duunareita jotka tienaa enemmän kuin akateemiset helposti
Vierailija kirjoitti:
Määrittele paskaduuni? Paskakuskina eräskin tienaa vuodessa 70 000€ ja Hitsari yrittäjä helposti 150 00€, siivoojakin yltää sinne 40 000€ vuodessa ja sillä saa lainaa .
Höpöhöpöjuttuja taas kerran.
Kaikkihan sen tietää että peruskurasta maksetaan 10-14 € / h väliä, yläpäässä yleensä joku nakkilisä esim : vuorovastavaa, nokkamies, team-leader yms.
Sitten kun kerrot tuon palkan 37.5, saat viikon bruton kasaan x 4 niin kk tili on siinä.
Olen minäkin kiskonut muuttohommista 48 000 vuoteen, mutta siinä olikin kaikki överit niin tapissa kun laki vaan antaa myötä.
Moni noihin hommiin jumahtanut tuttu on erittäin alkoholisoitunut ja kyynistynyt.
Enkä suotta ihmettele miksi...
En ole. Olen sairaanhoitaja. Nyt 55 vuotiaana terveys mennyt, enkä voi tehdä enää työtä. Työnantaja antoi potkut ja joudun myymään asuntoni.
No en sano, että olisin onnellinen. Mutta toimeen tulen ja asun ihan omassa talossani. Eli lainaakin olen saanut. Se nyt vaan on niin, että kun muutakaan työtä ei ole ollut tarjolla, niin sitä tehdään mitä saa tehdä!
11, no ei ole höpö höpö, sattumoisin ihan kuule kokemusta kun tilaan mm ammattihitsarin 82€/h firmaan.... Mutta paskaduunari se ei olekaan, on eriasia olla yksityisellä "paskaduunissa" palkat voi yllättää ja ilman koulutusta meidänkin firmassa paskaduunari repii ylitöillä vuodessa helposti 60 000€ jotkut vaan osaa valita oikein sen paskaduunin.
11, mun teini sai kesätöissä 11€h ja siellä firmassa on ihan paskaduunareita pikkasen isommalla liksalla että ihan ei nyt pidä paikkaansa
Just näitten "onnellisten" ja vähään tyytyvien, yksinkertaisten paskaduunareiden takia asiat eivät koskaan tulekaan muuttumaan.
Paskaduuni? Voi v*ttu.
Ei semmosta olekaan. Monesta työstä maksetaan aivan liian vähän, mutta ei se tee siitä työstä paskaa. Päin vastoin, yleensä juuri ne työt on niitä tärkeimpiä.
Ottaa päähän, kun puhutaan töissäkäyvistä ihmisistä vähättelevästi paskaduunareina.
Vierailija kirjoitti:
Siivoojan netto 1400 e ja brutto 1750 e eli 21 000 e vuodessa.
Taitaa se terveys mennä enempi kotona makoilevalla kuin sopivasti aktiivista paskaduunia tekemällä.
Vierailija kirjoitti:
Just näitten "onnellisten" ja vähään tyytyvien, yksinkertaisten paskaduunareiden takia asiat eivät koskaan tulekaan muuttumaan.
Onneksi meitä vähään tyytyviäkin on. Kun en tarvitse enempää niin en tarvitse. Ei mulla ole tarvetta koko ajan kuluttaa ja haalia lisää omaisuutta ja siinä samalla tuhota maapalloa. Onni tulee ihan muista asioista.
Minä olen tuollainen ihminen.