Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko ketään joka on onnellinen ns. paskaduunissa, jota tehdessä terveys menee aikaa myöden, ja kaikki palkka menee elämiseen (vuokralla asuen kun asuntolainaa ei saa paskaduunin tuloilla)

Vierailija
01.05.2021 |

Tunteeko kukaan tällaista ihmistä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Nyt kun on lapset kasvatettu ja saateltu pesästä maailmalle, lainat maksettu, kotipesä muokattu mieleiseksi sekä kuljetuskalusto vaihdettu farmarista ekonomisempaan "kauppakassiin" voi ottaa töidenkin suhteen lunkimmin. Otan kaikki mahdolliset vapaat vastaan mitä mahdollista on. Ylityöt ja lisät otan vapaana, lomarahat vapaana ja hyödynnän myös ostovapaat.

Viihdyn suorittavassa työssäni hyvin, mutta kroppa ei oikein tykkää. Aamulla herätessä jos ei satu mihinkään, pitää tarkistaa pulssi.

Pari tonnia kuukaudessa tulee töistä tilille.

Vierailija
22/24 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

18, ei meidän firmassa siivoojat tienaa noin vähää. Vuodessa ovat tienanneet sen 40 000€ mikä on ihan kohtuu liksa. Mutta eivät olekaan riistofirmassa töissä ja saavat hyvät lisät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele paskaduuni? Paskakuskina eräskin tienaa vuodessa 70 000€ ja Hitsari yrittäjä helposti 150 00€, siivoojakin yltää sinne 40 000€ vuodessa ja sillä saa lainaa .

Siivoojan netto 1400 e ja brutto 1750 e eli 21 000 e vuodessa.

Kunnalla/kaupungilla siivoojan brutto on kylläkin yli 2000, minä teen sairaalassa töitä sunnuntaisinkin joten siitä useampi satanen kuussa lisää

Vierailija
24/24 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele paskaduuni? Paskakuskina eräskin tienaa vuodessa 70 000€ ja Hitsari yrittäjä helposti 150 00€, siivoojakin yltää sinne 40 000€ vuodessa ja sillä saa lainaa .

Siivoojan netto 1400 e ja brutto 1750 e eli 21 000 e vuodessa.

Kunnalla/kaupungilla siivoojan brutto on kylläkin yli 2000, minä teen sairaalassa töitä sunnuntaisinkin joten siitä useampi satanen kuussa lisää

Täällä toinen laikkari, peruspalkka 2054. Tuohon päälle kokemusvuosi-, henkkoht ja vuorolisät, ja kun ei viitsi tehdä koko vuotta, pienellä veroprosentilla = käteen jää joka tapauksessa se pari tonnia, toinen säästöön. En mä kyllä tee iltojakaan, enää. Julkkarilla kun ei voi vääntää palkkaruuvia, väännetään työaikaruuvia.