Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten on vappu mennyt?

Vierailija
01.05.2021 |

Oletko ollut selvinpäin vai oletko käyttänyt alkoholia vappuna?
Miten on vapun vietto sujunut?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäistä erakkoelämää myös vappuna.Selvinpäin.

Vierailija
2/14 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistoin munkkeja ja yritän päättää tämän päivä ruokaa. Lapsi leikkii vappupallollaan ja mies pelailee kavereidensa kanssa, itse luen nyt palstaa ja pian ajattelin hiukan neuloa jos lapsi viihtyy leikeissään. Itse olen selvinpäin kun olen raskaana, miehellä on pari saunakaljaa illaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on mennyt,

Vierailija
4/14 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaasti. Tein kasvisgratiinia mutta mies laittoi grillin päälle ja grillaa rasvaista makkaraa.

Vierailija
5/14 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se vappu sitten meni?

Vierailija
6/14 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuntunut missään. Ei ollut simaa, munkkeja, tippaleipiä tai serpentiiniä. En viettänyt mitenkään. Mitä sitä yksin juhlimaan.

Vierailija
7/14 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivasti. Vieraita ei ole koronan takia ollut, ollaan siis oltu oman perheen kesken. Vähän vaisua, mutta ihan rentoa. Tallilla oon käynyt, en muualla. On käytetty vähän alkoholiakin illalla.

Vierailija
8/14 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina ja lauantaina tortilloja, bisseä ja punaviiniä. Tänään kävelylenkki ja lepoa.

Vierailija
9/14 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tuntunut missään. Ei ollut simaa, munkkeja, tippaleipiä tai serpentiiniä. En viettänyt mitenkään. Mitä sitä yksin juhlimaan.

Yksinkin voi syödä juhlaan sopivia herkkuja. Voi myös juoda hieman alkoholia ja soitella ystäville ja sukulaisille.

Vierailija
10/14 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvin meni. Järjesteltiin papan huushollia. Muutosta on jo vuosi, mutta siltikin oli vielä erilaista rompetta etsimässä paikkaansa. Paistettiin pihakodassa makkaraa ja siemailtiin vähäsen alkoholipitoisia juomia.

Eilen oli lastenlapsia käymässä ja yhdessä paistettiin muurikkalettuja. Oli mukava vappu.

Vierailija
11/14 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin. Löysin pakan vanhoja ulosottokirjeitä, jotka silppusin roskiin. Muistoja tosi raskaasta ajasta. Nyt kuitenkin kaikki tuo hirveys takana ja elämä normaalia. Kippis sille.

Vierailija
12/14 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä miehen ja lasten kanssa. Alkoholia ei käytetä, mutta munkkeja ja simaa upposi. Saunottiin ja uitiin, vesi oli kylmää. :)

Vierailija
13/14 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinkin voi syödä juhlaan sopivia herkkuja. Voi myös juoda hieman alkoholia ja soitella ystäville ja sukulaisille.

Jos joku soittaisi mulle kännissä niin sitä sössötystä en kuuntelisi vaan puhelu katkeaisi välittömästi.

Vierailija
14/14 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole krapulaa kun vappua vietetty selvinpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan