Miten on vappu mennyt?
Oletko ollut selvinpäin vai oletko käyttänyt alkoholia vappuna?
Miten on vapun vietto sujunut?
Kommentit (14)
Paistoin munkkeja ja yritän päättää tämän päivä ruokaa. Lapsi leikkii vappupallollaan ja mies pelailee kavereidensa kanssa, itse luen nyt palstaa ja pian ajattelin hiukan neuloa jos lapsi viihtyy leikeissään. Itse olen selvinpäin kun olen raskaana, miehellä on pari saunakaljaa illaksi.
Raskaasti. Tein kasvisgratiinia mutta mies laittoi grillin päälle ja grillaa rasvaista makkaraa.
No ei tuntunut missään. Ei ollut simaa, munkkeja, tippaleipiä tai serpentiiniä. En viettänyt mitenkään. Mitä sitä yksin juhlimaan.
Ihan kivasti. Vieraita ei ole koronan takia ollut, ollaan siis oltu oman perheen kesken. Vähän vaisua, mutta ihan rentoa. Tallilla oon käynyt, en muualla. On käytetty vähän alkoholiakin illalla.
Perjantaina ja lauantaina tortilloja, bisseä ja punaviiniä. Tänään kävelylenkki ja lepoa.
Vierailija kirjoitti:
No ei tuntunut missään. Ei ollut simaa, munkkeja, tippaleipiä tai serpentiiniä. En viettänyt mitenkään. Mitä sitä yksin juhlimaan.
Yksinkin voi syödä juhlaan sopivia herkkuja. Voi myös juoda hieman alkoholia ja soitella ystäville ja sukulaisille.
Tosi hyvin meni. Järjesteltiin papan huushollia. Muutosta on jo vuosi, mutta siltikin oli vielä erilaista rompetta etsimässä paikkaansa. Paistettiin pihakodassa makkaraa ja siemailtiin vähäsen alkoholipitoisia juomia.
Eilen oli lastenlapsia käymässä ja yhdessä paistettiin muurikkalettuja. Oli mukava vappu.
Siivosin. Löysin pakan vanhoja ulosottokirjeitä, jotka silppusin roskiin. Muistoja tosi raskaasta ajasta. Nyt kuitenkin kaikki tuo hirveys takana ja elämä normaalia. Kippis sille.
Mökillä miehen ja lasten kanssa. Alkoholia ei käytetä, mutta munkkeja ja simaa upposi. Saunottiin ja uitiin, vesi oli kylmää. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkin voi syödä juhlaan sopivia herkkuja. Voi myös juoda hieman alkoholia ja soitella ystäville ja sukulaisille.
Jos joku soittaisi mulle kännissä niin sitä sössötystä en kuuntelisi vaan puhelu katkeaisi välittömästi.
Eipä ole krapulaa kun vappua vietetty selvinpäin.
Yksinäistä erakkoelämää myös vappuna.Selvinpäin.