Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia vainoavista naisista?

Vierailija
01.05.2021 |

Onko täällä miehillä kokemuksia, että joku teihin rakastunut nainen olisi alkanut vainoamaan teitä? Ja millaista se oli, sekä miltä tuntui teistä?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pelimies käytti nuorempana hyväksi ja laittoi ilkeitä viestejä, välillä katosi, ei selitellyt, sain sen vuoksi siihen aikaan ahdistuskohtauksia, paniikkia, itkua ja siksi laitoin usean (sekavan) viestin joskus. Se oli kuitenkin väärin laittaa viestit. Onneksi tiet erosivat jossain vaiheessa. Minua oli painostettu muuallakin elämässä joka suunnasta ja oli stressiä. Ei ollut siihen aikaan palstoja jossa olisi saanut monenlaisia neuvoja ja päässyt irtautumaan ajoissa. Onneksi nyt on viisaampi. Se pelimies piti varmaan ahdistavana sitä paniikkiviestintää, hänellä oli usea nainen ja avovaimo, josta en tiennyt. 

Vierailija
22/41 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä naisiakin, vaikkei samassa määrin kuin miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

9/10 vainoajasta on miehiä, että naiset kyllä harvoin miestä vainoaa.

Ja täähän johtuu siitä, että naisten on niin paljon helpompi saada miesseuraa. Miehillä vaikeampaa ja täten herkästi jämähtävät yhteen naiseen joihin kuvittelevat sitkeästi omaavansa jonkinlaisia mahiksia. Esim. erotilanteissa ainakin mitä itse nähnyt, naiset aika pian jatkaneet uudella miehellä eteenpäin kun taas mies herkästi jämähtää naiseen ja alkoholisoituu jne. kun ei uusdeittailut onnistu.

Vierailija
24/41 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Play Misty for me" on kyllä hyvä leffa.

Hyvä leffa, suosittelen teile, jotka ette ole sitä nähneet. Clint Eadtwood, kauhuleffa vainoavasta ånaisesta.

Vierailija
25/41 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia ovat sosiaalisesti rajoittuneet naiset, jotka vetävät liian nopeita johtopäätöksiä mielessään. Minä olen sosiaalinen ja mukava mies, tai näin minulle ainakin on sanottu. Otan ihmisen ihmisenä, enkä sillä tavalla erottele ketään. Tämä on kuitenkin johtanut siihen, että kaksi kertaa joku tyyppi on kuvitellut että se on "merkki" jostakin ja aloittanut stalkkauksen ja henkisen ahdistamisen. Ilmeisesti he kuvittelivat jotakin. 

Eli ei. Älkää olko mukavia vaan olkaa tylyjä. Niin saatte olla rauhassa.

Vierailija
26/41 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

k-paikan vakkari pulsu sano toistuvasti suoria ehdotuksia.

joskus kysy että saan ottaa suihin keskellä päivää,

oon sanaton sun eessä.. en jaksanu reagoida mitenkään

kuten en yleensäkkään jaksa.

Vierailija
27/41 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaakos tällaiset naiset useinkin uusia ukkojaan tekemään ilkeitä asioita exilleen? Aloin vaan miettimään, voisiko olla mahdollista että eräässä tapauksessa entinen tapailunainen olisi laittanut uuden miehen asialle minua ärsyttääkseen kun vaikutti niin erikoiselta yhteensattumalta.

Kyllä on kokemusta. Uhkaillaan että se ja se tulee käymään. Joskus nuorempana juttelin jonkun naisen kanssa kotibileissä ja hänen mies alkoi vainoamaan minua. Juttelin pari lausetta tuon naisen kanssa jotain ihan kasuaalia en siis yrittänyt iskeä. Alkoi yöllinen soittelu missä uhkailtiin ja pyydettiin tulemaan johonkin.

Vierailija
28/41 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIHÄN SE OLE KOKEMUS TAI KOKEMUSTA JOD ON PITÄNYT KOKEA VAINOMISTA!

Vierailija
29/41 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä osaa kuvitellakaan, miltä sellainen tuntuisi. Siis että vaikka joku kaupan kassa ihastuisi niin syvästi että alkaisi ahdistelemaan vaikkapa sosiaalisessa mediassa. Olisipa uskomatonta ja tuollaista täytyy tapahtua vain komeimmille miehille. On se hienoa olla ruma mies jota naiset ei näe.

Vierailija
30/41 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi yksi ex-vaimon takia syöksykierteeseen ajautunut mies.  Ex-vaimoni jätti minut toisen miehen takia sekä vei minulta kolme yhteistä lastamme. Käänsi kaiken minun syykseni, aivopesi lapset vihaamaan minua. Eikä jättänyt minuakaan rauhaan, kärsin vuosien ajan mittavastsa häiriköinnistä johon ei auttanut edes vankilatuomio eikä lähestymiskielto. Minut on hakattu sairaalaan, olen menettänyt niin työpaikkoja kuin parisuhteita. Nyt olen saanut olla joitakin vuosia rauhassa, mutta siltikin sattuu, koska lapseni eivät halua edelleenkään nähdä minua.

Vierailija
31/41 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luin tämän, tuli mieleen voisiko mieheeni jatkuvasti yhteyttä ottava työkaverinainen olla tällainen. Tylyys ja vastaamattomuuskaan ei auta, vaan jatkaa kuin ei mitään olisi tapahtunut.

Vierailija
32/41 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittaakos tällaiset naiset useinkin uusia ukkojaan tekemään ilkeitä asioita exilleen? Aloin vaan miettimään, voisiko olla mahdollista että eräässä tapauksessa entinen tapailunainen olisi laittanut uuden miehen asialle minua ärsyttääkseen kun vaikutti niin erikoiselta yhteensattumalta.

Kyllä on kokemusta. Uhkaillaan että se ja se tulee käymään. Joskus nuorempana juttelin jonkun naisen kanssa kotibileissä ja hänen mies alkoi vainoamaan minua. Juttelin pari lausetta tuon naisen kanssa jotain ihan kasuaalia en siis yrittänyt iskeä. Alkoi yöllinen soittelu missä uhkailtiin ja pyydettiin tulemaan johonkin.

No mutta eihän tuossa tapauksessa ollut kyse naisen vainoamisesta, vaan sen miehen joka selvästi sairaalloisen mustasukkainen.

Vierailija
33/41 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa lisää kokemuksia.

Mulla oli tällainen naispuolinen kaveri. Tapasin koulutuksessa ja liimaantui minuun, meni kaksi vuotta ennen kuin pääsin eroon. Vielä 15 vuoden kuluttua ainakin 10 vuoden tauon jälkeen laittoi pitkän tekstarin ja ääniviestejä, kunnes estin. 

Kuulin että oli saanut pahoinpitelystä ja rattijuoppoudesta tuomion, ainakin kerran eli oli kyllä syytä varoa.

Vierailija
34/41 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/41 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa lisää kokemuksia.

Mulla oli tällainen naispuolinen kaveri. Tapasin koulutuksessa ja liimaantui minuun, meni kaksi vuotta ennen kuin pääsin eroon. Vielä 15 vuoden kuluttua ainakin 10 vuoden tauon jälkeen laittoi pitkän tekstarin ja ääniviestejä, kunnes estin. 

Kuulin että oli saanut pahoinpitelystä ja rattijuoppoudesta tuomion, ainakin kerran eli oli kyllä syytä varoa.

Meillä siis ei ollut mitään suhdetta, vaan tavattiin vain illanistujaisissa koulun puitteissa yms.

Vierailija
36/41 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä osaa kuvitellakaan, miltä sellainen tuntuisi. Siis että vaikka joku kaupan kassa ihastuisi niin syvästi että alkaisi ahdistelemaan vaikkapa sosiaalisessa mediassa. Olisipa uskomatonta ja tuollaista täytyy tapahtua vain komeimmille miehille. On se hienoa olla ruma mies jota naiset ei näe.

Kaupan kassa ei tiedä asiakkaidensa nimiä eikä sometilejä. Eikä kukaan ihastu puolessa minuutissa tuntemattomaan ihmiseen. Sun täytyy nyt muuttaa sun fantasiaa.

Vierailija
37/41 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

9/10 vainoajasta on miehiä, että naiset kyllä harvoin miestä vainoaa.

Ja täähän johtuu siitä, että naisten on niin paljon helpompi saada miesseuraa. Miehillä vaikeampaa ja täten herkästi jämähtävät yhteen naiseen joihin kuvittelevat sitkeästi omaavansa jonkinlaisia mahiksia. Esim. erotilanteissa ainakin mitä itse nähnyt, naiset aika pian jatkaneet uudella miehellä eteenpäin kun taas mies herkästi jämähtää naiseen ja alkoholisoituu jne. kun ei uusdeittailut onnistu.

Vainoaminen on sadistista väkivaltaa ja todella traumatisoivaa. Se liittyy seuransaamiseen tai suhteisiin yhtä vähän kuin raiskaus. Älä sotke asioita.

Vierailija
38/41 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
39/41 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä olisi yksi ex-vaimon takia syöksykierteeseen ajautunut mies.  Ex-vaimoni jätti minut toisen miehen takia sekä vei minulta kolme yhteistä lastamme. Käänsi kaiken minun syykseni, aivopesi lapset vihaamaan minua. Eikä jättänyt minuakaan rauhaan, kärsin vuosien ajan mittavastsa häiriköinnistä johon ei auttanut edes vankilatuomio eikä lähestymiskielto. Minut on hakattu sairaalaan, olen menettänyt niin työpaikkoja kuin parisuhteita. Nyt olen saanut olla joitakin vuosia rauhassa, mutta siltikin sattuu, koska lapseni eivät halua edelleenkään nähdä minua.

Olen pahoillani, minua ex-mies vainonnut 10 vuotta kanssa kaikin tavoin.

Vierailija
40/41 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo armeijassa ja joku samassa lukiossa ollut, minua ilmeisesti kaukaa katsellut ja jonkin fantasian päässään kehittänyt nainen oli kaivanut numeroni ja alkoi soitella. Sanoin muutaman soiton jälkeen, että en halua olla enää yhteydessä. Myöhemmin laittoi minulle vielä viestejä jonkin aikaa ja vielä siitä pari vuotta myöhemmin pyysi kaveriksi Facebookissa. Koskaan emme tavanneet. Ahdistava tyyppi kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän