Voi ei....=( Taas se alkaa...
Piristäkää mua jotenkin. En jaksais enää näitä ylä ja alamäkiä.
Mieliala alkaa painua taas pakkasen puolelle.
Lapsille tein pizzoja kun halusivat. Niiden tekeminen vei taas kaikki voimat ja nukahdin vastoin tahtoani. Nyt yritän pysyä hereillä ja juon redbullia jos edes silmät pysyisivät auki....
Kommentit (8)
vetikö lasten kanssa olo sinut noin sippiin fyysisesti? vai onko sulla henkisesti huono olo?
lääkäriin joka tapauksessa varmaan kannattaa mennä jos ei ole selkeää syytä nukahtelulle.
Ajattelin vaan että jos jollain olisi jotain kivaa piristys keinoa.
Ja lääkärissä olen käynyt. Mitään ei pitäisi olla fyysisesti tai henkisesti vialla. Syytä väsymykseen ei ole löytynyt. Kaikki hiukankin fyysinen rasitus vie voimat. Hereillä en sen jälkeen pysy. Mieli haluisi tehdä vaikka mitä mutta kroppa pistää hanttiin.
Lapset eivät minua väsytä. Tai siis henkisesti. Heidän kanssaan teen sen minkä keho antaa myöden.
edelleen haluan tietää miksi minulle ei saa vastata?
ap
Esim. MS-taudissa esiintyy kuvailemasi kaltaisia fatiikki- eli väsymyskohtauksia, jolloin tekee mielä vain levätä ja nukkua kun kroppa ei enää jaksa. Onneksi ne ovat vain kohtauksia ja kestävät pahimmillaan ja pisimmillään vain päivän pari, usein vain muutamia tunteja kerrallaan.
väsymyksestä. Silmät eivät meinaa pysyä auki. En tiedä, pitäisikö minun hakeutua lääkäriin.
Mun sisko oli lopen uupunut koko ajan ja oli vaikeaa olla aktiivinen ja nukkui koko ajan, kävi lääkärissä mosta kertaa ilman mitään diagnoosia.
Sitten tehtiin sokerirasitustesti (sisko on tosi laiha) ja oli hiukan koholla, lääkäri määräsi säännöllistä syömistä, siis 2 tunnin välein jotain pientä esim. hedelmä tms. ja tietenkin ne ruoat päälle.
Se auttoi siskoa:) Yli unisesta siskostani tuli paljon aktiivisempi.
Onhan se piritänyt oloa, mutta ei ole vienyt sitä ylenpalttista väsymystä, mitä keho ei kestä, eli mieli on virkeä, mutta kroppa nukkuu.
ap
Kylläpä tuli hyvä olo tuosta....
Saanko edes tietää miksi minulle ei saisi vastata??
ap