Kohtuuton alkoholin kuluttaminen on ”nuorekasta” ja joissain työyhteisöissä muka hauskaa puuhas
En ymmärrä miksi kohtuuton alkoholin juominen pyhinä ja juhlapäivinä (tai milloin muulloinkaan) on ”siistiä” ja hyväntahtoisen naureskelun arvoinen asia.
Minua oikeasti ihmetyttää mitä siistiä on vielä lähemmäs 30 - vuotiaana kitata parikymppisten kanssa kilpaa? Itse vihaan krapulaa ja sitä sairasta tunnetta, jonka se aiheuttaa eikä alkoholin kanssa riekkuminen ole kiinnostanut viimeksi kuin 16-vuotiaana. Käytän mieluummin jokaisen päiväni muihin asioihin, kuin krapulaan.
En yhtään ihmettele, että tietyt ihmiset jämähtävät paikoilleen ja elävät vielä 40-vuotiaana jossain sellaisessa kohdassa elämää, jossa en ainakaan itse haluaisi itseäni nähdä. Nämä ovat juuri niitä kateellisia tanttoja, jotka sitten 50-vuotiaana kiusaavat työpaikoilla nuorempia ja fiksumpia, jotka eivät käyttäydy kuten he nuorena, vaan oikeasti kehittävät itseään ja haluavat kohdella itseään ja muita kunnioittavasti.
Itsensä kunnioittaminen on myös oman kehonsa kunnioittamista eikä kehon raiskaamista päihteillä tai muilla myrkyillä.
Kommentit (2)
Jospa vain eläisit omaa elämääsi, etkä miettisi niin paljon muiden tekemisiä. Voisi veetutuskäyrä laskea.
No olipa katkeraa tekstiä :D