Kuinka nopeasti antibiootti alkaa vaikuttamaan virtsatieinfektioon?
Eilen aloitin kuurin ja edelleen hirveät oireet. Kauan odotan vielä?
Kommentit (9)
Parhaimmillaan auttaa selvästi jo parissa tunnissa ensimmäisen annoksen otamisesta.
Samana päivänä
Ota myös särkylääke
Bacibact helpottaa myös
Juo
Kannattaa juoda paljon, myös puolukka-ja tai karpalomehua. Oliko lupa ottaa eka-annos tuplana vai mitä lääkettä sait, toivottavasti ottivat vilejylyn. Nitrofur C ei ainakaan mulla auta. Suihkuttele alapäätä, juo paljon, ota särkylääkettä rinnalla. Jos alapää ärtyy niin ceridal öljy auttaa.
Teitkö omaolossa oirekyselyn ja saitko puhelin reseptin, vai otettiinko näyte?
Mulla alkoi auttamaan 1,5 päivän jälkeen, juuri kun aloin jo olla sitä mieltä että lähden hakemaan toista lääkettä johon reseptin sain pyydettyä aiemmin päivällä kun ei tuntunut helpottavan. Lääkäri siis neuvoi myös että jos ei 1,5 päivässä vaikuta niin voi kokeilla toista lääkettä.
Tsemppiä! On se pirun ilkeä tauti!!!
Voi, otan osaa! Itsellä vuosien kokemus tästä, valitettavasti... Pitäisi parissa päivässä kyllä alkaa helpottamaan. Itsellä tuntunut välillä, että vasta kuurin viimeinen tabu tehonnut, olen tainnut kehittää melkoisen resistanssin antibiooteille 26 vuodessa siis. N52
Minulla on noita useita ollut mutta joka kerta on lääke auttanut jo muutamassa tunnissa. Sinuna soittaisin lääkäriin, jos ei ala helpottaa.
Mulla noin päivässä aina alkanut vaikuttamaan