Olipa meillä mukava vappu..=(
Mies aloitti eilen aamulla mukavan keskustelun ja ilmoitti minule, että ostaa minut ulos talosta heti kun vaan valmistuu koulusta. Eli Toisin sanoen haluaa minusta eroon mahdollisimman pian.. 2 pientä lasta ja yhteisiä vuosia takana 6.
Olinniin sekaisin tämän lauseen jälkeen.. Lähdin suuttuneena mökille koko päiväksi ja en ottanut mieheen mitään yhteyttä. No illaksi meidät oli kutsuttu erään tuttavapariskunnan luokse ja tämäkin meno peruuntui sitten lasten ja minun osaltani..=(
Kotiin kun palattiin ja lapset nukkuivat, niin kannoin miehen sängyn ulos, pakkasin vaatteet jätesäkkeihin ja muuta tarpeelista muutamaan laatikkoon.. Nyt ne kaikki on tossa pihalla odottamassa, kunnes mies saapuu kotiin.
Mutta mitä nyt? Miten pitää käyttäytyä kun tulee tänne?? Ei tässä ole mitään järkeä! OLen niin vihainen etten ajattele lainkaan selvästi, mutta miten hitossa mä nyt tästä voisin lasten kanssa lähteäkkään?!
Kommentit (2)
Miehen sängyn? Ettekö jaa sänkyä vai olitteko vain jotain kämppiksiä, johon mies sitten kyllästyi?
Oletko känässä? En ymmärrä tuota yhtään?