Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro viimeisin seksikokemuksesi uuden miehen/naisen kanssa??

Vierailija
01.05.2021 |

ihana vappu ja vappujuhlat kertokaa viimeisimpiä seksikokemuksia ?? Tutustuin illanistujaisissa mukavaan mieheen kenen kanssa juttu luisti ja puhuttiin todella erikoisista aiheista mm planeetoista ja flirttailtiin pitkin iltaa. Jossakin vaiheessa käytiin ulkona " tupakalla" ja imin jotain ihan muuta kuin tupakkaa sillä otin häneltä suihin nurkan takana ja nielin kiltisti spermat vaikka hän tulikin todella runsaasti Kiihotti vain enemmän se kiinnijäämisen riski että joku kuulee tai näkee:))). Sen jälkeen kiltisti takaisin muiden joukkoon

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit heräsit ja sulla olikin hirvee darra

Vierailija
2/9 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, kostea. Minulla on tiukka, miehellä iso. Miehellä on hyvä vartalonhallinta. Huusin nautinnosta. 10- arvosana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5.

Vierailija
4/9 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana, kostea. Minulla on tiukka, miehellä iso. Miehellä on hyvä vartalonhallinta. Huusin nautinnosta. 10- arvosana.

Jokainen työntö tuntuu ihan mielettömältä. Seksin tuntu myös vaihtelee upeasti.

Vierailija
5/9 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivun ja nautinnon rajoilla, kun mies ”kairaa” minua eri kulmista. Välillä laitan jalat niskan taakse, jotta mies pääsee kunnolla a-pisteeseen. Hyvät tuntumat.

Vierailija
6/9 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut uusi miesystävä reilut kaksi kuukautta ja koska molemmilla on teinejä kotona niin varaamme yleensä hotellihuoneen. Olemme molemmat vahvasti bdsm-suuntautuneita, hän dom, minä sub. Aina menee monen monen tunnin sessioiksi, jolloin hyvä kun muistamme syödä ja juoda. Mies on yhtä intensiivinen kuin minä, joten ekaa kertaa elämässäni minulla on partneri jonka kanssa en joudu himmailemaan, vaan voin heittäytyä täysillä. Seksimme on kiihkeää ja monipuolista ja kokeilevaa, mutta myös todella rakkaudellista ja välillä jopa herkkää. Olemme niin onnellisia, että vihdoinkin olemme löytäneet partnerin, jonka kanssa voi olla täysin oma itsensä.

N46

Vierailija
7/9 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä esitteli minulle naispuolisen kaverinsa kun vietimme koti-iltaa. Todella kuuma ja rempseä hauska nainen ja ihana pyöreä pylly :). Päädyttiin lopulta samaan sänkyyn pikaseksille ja laukesimme molemmat hetkessä. Tuntui niin hyvältä saada sitä jännitettä purettua :)

Vierailija
8/9 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ollut uusi miesystävä reilut kaksi kuukautta ja koska molemmilla on teinejä kotona niin varaamme yleensä hotellihuoneen. Olemme molemmat vahvasti bdsm-suuntautuneita, hän dom, minä sub. Aina menee monen monen tunnin sessioiksi, jolloin hyvä kun muistamme syödä ja juoda. Mies on yhtä intensiivinen kuin minä, joten ekaa kertaa elämässäni minulla on partneri jonka kanssa en joudu himmailemaan, vaan voin heittäytyä täysillä. Seksimme on kiihkeää ja monipuolista ja kokeilevaa, mutta myös todella rakkaudellista ja välillä jopa herkkää. Olemme niin onnellisia, että vihdoinkin olemme löytäneet partnerin, jonka kanssa voi olla täysin oma itsensä.

N46

Teillä pitää laittaa herätyskello soimaan välillä aina syömisestä muistuttamaan

Vierailija
9/9 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5.

menehän jonne takaisin sinne ylilaudalle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan