Mitä sulle kuuluu?
Mulle ihan hyvää. Heräsin jo seitsemältä ja äsken kävin kaupassa.
Kommentit (10)
Heräsin äsken ja iha hirmu stondis päällä. Mistälie johtuu
Huonoa. Elämä ei parannu. Tyttärellä ollut ongelmia jo monta vuotta ja en näe niihin ratkaisua. En halua tässä eritellä niitä mutta moniongelmainen tapaus.
Kiitos hyvää. Itsekin heräsin seitsemältä. Sain nukuttua pitkät unet sen jälkeen, kun olin hoitamassa lastenlapsiani. Eilen laiteltiin kuntoon papan uutta kotia. Vielä on hommaa, mutta pikkuhiljaa.
Hauskaa vappua kaikille 😊
~ mummo ~
Samaa kuin joka päivä. Ei paskaa, mutta ei sitä mitä haluaisin. Entä sulle?
Nenästä alkoi valumaan verta, mahtaisko olla koronaa, mutta muutoin menettelee kun ei ole sosiaalista pakkoa olla reva levällään.
Vierailija kirjoitti:
Huonoa. Elämä ei parannu. Tyttärellä ollut ongelmia jo monta vuotta ja en näe niihin ratkaisua. En halua tässä eritellä niitä mutta moniongelmainen tapaus.
Ikävää. Naiset pääsääntöisesti ovat.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos hyvää. Itsekin heräsin seitsemältä. Sain nukuttua pitkät unet sen jälkeen, kun olin hoitamassa lastenlapsiani. Eilen laiteltiin kuntoon papan uutta kotia. Vielä on hommaa, mutta pikkuhiljaa.
Hauskaa vappua kaikille 😊
~ mummo ~
Ikä?
Voisi mennä paremminkin. Elän väljähtyneessä liitossa ja ihastun muihin ihmisiin.
Harmittaa, masentaa. Eilen taas jälleen ghostaus. Mietin mikä mussa on vikana kun en kelpaa kenellekkään ja miksi mut on niin helppo ghostata.