Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menettekö äitinne luo äitienpäivänä?

Vierailija
01.05.2021 |

Itse en mene. Soitan vaan.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Matkaa 300 km.

Vierailija
22/30 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Lapsenhakkaaja narsisti, ja edelleen tuhoisa käytös jatkuu. En vaan voi olla väleissä, oman mielenterveyden takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin jos voisin. Te jotka voitte niin menkää ihmeessä sillä vielä tulee se hetki jolloin ei pääse ja kaipaus on suuri.

Etkö tajua että kaikilla ei ole hyvää äitiä? Osalla meistä äiti on julma ja paha, lapsena hakannut ja kaltoinkohdellut. Sellaisen äidin kuolema on HELPOTUS, eikä tosiaan tule ikävä.

Vierailija
24/30 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äti kuoli pari kuukautta sitten joten en mene. Hän tykkäsi kukista joten ostan kukkia hänelle (=itselleni) ja muistelen häntä.

Vierailija
25/30 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÄItini on kuollut ja hauta on monen tunnin ajomatkan päässä. 

Sama. Jää menemättä. Sytytän kynttilän vain tuonne pihamaalle puskan juureen. Muistuuhan tuo siitäkin mieleen. Eikös se muistaminen ole se asia?

Vierailija
26/30 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Kahteenkymmeneen vuoteen en ole sen saatan*n juoponhyysääjän kanssa sanaakaan vaihtanut. Teki meikäläisen nuoruudesta sellaisen kärsimyksen, että toivottavasti kuolee pian pois ja mätänee ikuiseti helvetissä.

Hirveän katkeraa tilitystä. En haluaisi tuntea sinua. Olitko itse ihana nuori ja äidillesi rakas?

Vierailija
27/30 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No can do.

As sad as it always was.

Vierailija
28/30 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, äitini ei ole koskaan ollut kovin hyvä äiti ja olen katkera.

Hieman harmittaa, että anopille ei myöskään koronan takia voi mennä, hän on puolisolleni tärkeä ja äitienpäiviä on tuskin kovin montaa hänellä jäljellä...

Vierailija
29/30 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oma äiti on kuollut, mutta anoppi on elossa. Ei mennä nyt hänen luo, koska mennään kolmen viikon päästä kun hän täyttää 70v. Laitetaan kortti ja joku pieni paketti menemään (kun vain keksisi mitä). 

Vierailija
30/30 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene. Se on varmaan töissä. Omien lasten kanssa ajattelin olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi